ACT: Algemeen Chat Topic. I
Ik begrijp je punt ook wel, maar is nieuwschierigheid een criterium om te negeren dat het een clubkwestie betreft ? Het gaat niet om betalen of niet, het gaat er om dat leden een commitment zijn aangegaan naar de club en die samen de community vormen met de normen en waarden die luco volgens het bestuur overschreden heeft.Maus schreef:Het gaat me niet alleen voor me zelf, ik denk dat er wel meer niet betalende leden zijn die het hoe en het waarom willen weten.![]()
Dus waarom dan zo geheimzinnig dat alleen de wél betalende leden deze discussie kunnen volgen?
Je kan bijvoorbeeld toch ook 't topic pas zichtbaar maken wanneer je ingelogd bent?Dan zien de buitenstaanders en de toevallige passanten 't niet, maar een geregistreerd lid 't wel.
De discussie over die normen en waarden moet derhalve ook binnen die community gevoerd worden.
Als er een manier was om niet-leden mee te laten kijken zonder deelname aan de discussie zou dat handig zijn, maar die is er niet.
there is no spoon.
Elke gebruiker op dit forum heeft zich te houden aan de door deze club gestelde normen en waarden, doet hij of zij dat niet, dan kan dat gevolgen hebben voor die persoon.Tijnl schreef:Ik begrijp je punt ook wel, maar is nieuwschierigheid een criterium om te negeren dat het een clubkwestie betreft ? Het gaat niet om betalen of niet, het gaat er om dat leden een commitment zijn aangegaan naar de club en die samen de community vormen met de normen en waarden die luco volgens het bestuur overschreden heeft.
De discussie over die normen en waarden moet derhalve ook binnen die community gevoerd worden.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat zoiets dan in het openbare gedeelte behandeld wordt.
De discussie aangaande de normen en waarden en mogelijke aanpassingen daaraan, maar ook het beleid van de club hierin is inderdaad iets wat in het ledendeel afgehandeld dient te worden.
zo had ik het nog niet bekeken.
Daar kan ik me wel in vinden ja. misschien iemand van het bestuur ook wel als ze het lezen ?
Daar kan ik me wel in vinden ja. misschien iemand van het bestuur ook wel als ze het lezen ?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
http://www.flitsservice.nl/algemeen/ind ... php?id=485
pliesie in frankrijk
http://www.flitsservice.nl/algemeen/ind ... php?id=523
kroatie
pliesie in frankrijk

http://www.flitsservice.nl/algemeen/ind ... php?id=523
kroatie
Ja, ik zag dat laatst op TV in een auto programma. Wel lache.
-
- Contacteer:
http://images.flitsservice.nl/cm_php/ke ... ?type=vros
nederland doet ook aardig mee met mondeo's st's en focus st tot een passat W8 toe !
en ook wij hebben een impreza 2.5T
nederland doet ook aardig mee met mondeo's st's en focus st tot een passat W8 toe !

en ook wij hebben een impreza 2.5T

je moet watt als je gewoon driften saai begint te vinden.........
http://www.whoisthemonkey.com/videos/31 ... e-drifting
http://www.whoisthemonkey.com/videos/31 ... e-drifting
R 5 Convertible Rulezz
Maus schreef:Elke gebruiker op dit forum heeft zich te houden aan de door deze club gestelde normen en waarden, doet hij of zij dat niet, dan kan dat gevolgen hebben voor die persoon.Tijn schreef:Ik begrijp je punt ook wel, maar is nieuwschierigheid een criterium om te negeren dat het een clubkwestie betreft ? Het gaat niet om betalen of niet, het gaat er om dat leden een commitment zijn aangegaan naar de club en die samen de community vormen met de normen en waarden die luco volgens het bestuur overschreden heeft.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat zoiets dan in het openbare gedeelte behandeld wordt.
De discussie aangaande de normen en waarden en mogelijke aanpassingen daaraan, maar ook het beleid van de club hierin is inderdaad iets wat in het ledendeel afgehandeld dient te worden.
Ik zal er mee akkoord gaan. Maar ik hoop dat de reacties binnen de perken blijven. De meeste mensen hebben er vrijwel niets of nauwelijks iets van meegekregen, daar veel zich via PM en MSN afspeelde. Zo worden er de raarste waarheden gecreeerd...
je praat in een 5gtt deel toch ook nie tover een clio?-jo- schreef:ach man, komop...der staat algemeen chattopic, gaan we daar nu ook al over lullen ?

Tsja, als een buurtclub uitgroeid tot een landelijk geheel moet je daar wel eens wat aan doen. Typisch weer gelul op het forum,maar weinig onderbouwends wanneer je er echt wat aan kunt doen......Robert-Jan schreef:Stel je aan!
RTC is er echt op achteruit gegaan de laatste 2 jaar, van een leuke gezellige club naar een stel mierenneukers die alleen maar naar regeltjes kijken!

dat zal ook niet snel veranderenSteven schreef:Welnee, ik rijd nog steeds als een debiel man

Erik (Schepjes) schreef:ow shit.. haha.. jullie heb ook alle 2 van die zwart wit negerts als avantar
WORD!Ferdy schreef:juust,
ik is Hammer,
hij is Dre

-
Even een antwoord, omdat de voorzitter duidelijk heeft aan gegeven NIET te WILLEN pratenHaas schreef:waarom wordt de oorzaak daarvan alleen bij t bestuur gezocht?-jo- schreef:Wat is er nou zo moeilijk aan om zaken uit te praten ???
-
vreemd dat ik je hier dan nooit rond de tafel heb zien zitten met luco haasHaas schreef:denk dat het geen geheim is dat er rond luco nogal wat strubbelingen waren (en zeker niet alleen de laatste tijd). Achter de schermen is er al erg veel tijd besteed aan hem, door zowel mod's als bestuur en dat houdt gewoon een keer op. De bekende druppel zeg maar.............. Bovendien zijn persoonlijke aanteigingen mensen die de club runnen zowiezo uit den bozen vind ik. Die vecht je maar ergens anders uit, niet met steken onder water in openbare topics die iedereen kan lezen.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen, maar het was gewoon al heel lang duidelijk dat dit zou gebeuren (vroeg of laat) voor bestuur, mod's en leden, als je het forum nauw volgt.
persoonlijk:ik heb meerdere malen met hem om de tafel gezeten om geschillen te bepraten en trust me, ik ben de moeilijkste niet, maar water bij de wijn doen is een station wat reeds lang geleden gepasseerd is....-PAZ- schreef: Kunnen beide heren niet wat water bij de wijn doen en samen tot een oplossing komen
en ik ben er toch altijd bij
groetjes jolanda
wie was hier zo grappig http://www.nu.nl/mmbase/images/877036
correctie.... niet MEER te willen praten....Jolanda van Luco schreef:Even een antwoord, omdat de voorzitter duidelijk heeft aan gegeven NIET te WILLEN pratenHaas schreef:waarom wordt de oorzaak daarvan alleen bij t bestuur gezocht?-jo- schreef:Wat is er nou zo moeilijk aan om zaken uit te praten ???
tafel wordt hier gezien als figuurlijk geheel. Check zijn pm inbox maar eens. Daar sta ik denk ik wel meer dan 30 keer inJolanda van Luco schreef:vreemd dat ik je hier dan nooit rond de tafel heb zien zitten met luco haasHaas schreef:denk dat het geen geheim is dat er rond luco nogal wat strubbelingen waren (en zeker niet alleen de laatste tijd). Achter de schermen is er al erg veel tijd besteed aan hem, door zowel mod's als bestuur en dat houdt gewoon een keer op. De bekende druppel zeg maar.............. Bovendien zijn persoonlijke aanteigingen mensen die de club runnen zowiezo uit den bozen vind ik. Die vecht je maar ergens anders uit, niet met steken onder water in openbare topics die iedereen kan lezen.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen, maar het was gewoon al heel lang duidelijk dat dit zou gebeuren (vroeg of laat) voor bestuur, mod's en leden, als je het forum nauw volgt.
persoonlijk:ik heb meerdere malen met hem om de tafel gezeten om geschillen te bepraten en trust me, ik ben de moeilijkste niet, maar water bij de wijn doen is een station wat reeds lang geleden gepasseerd is....-PAZ- schreef: Kunnen beide heren niet wat water bij de wijn doen en samen tot een oplossing komen
en ik ben er toch altijd bij
groetjes jolanda

-
Beste Haas je hebt 1 ja wel 1 keer een pm gesprek gehad met luco
je weet wel welke sessie ging dus over riel en iets wat luco gehoord had en niet meer
Maar laat ik ook maar niks meer zeggen want dan krijg ik ook weer een ban
Luco heeft wel degelijk geschopt ja en hij zegt in zijn verklaring ook waarom, alleen jammer dat de niet leden het niet kunnen lezen, want nu die dus lid af is (wat dus eigenlijk niet kan volgens de statuten), is het geen clubaangelegenheid meer
En jullie vergeten dat luco hier mailtjes heeft van bestuursleden en andere nauw betrokkenen van het bestuur waarin die voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt, worden die mensen nu ook als lid ontzet??
daarbij kan dus nu het voltallige bestuur aansprakelijk gesteld worden voor deze onwettige actie.
Tot nu toe wil Luco geen stappen ondernemen in die richting.
Als het aan mij ligt...........................
je weet wel welke sessie ging dus over riel en iets wat luco gehoord had en niet meer
Maar laat ik ook maar niks meer zeggen want dan krijg ik ook weer een ban

Luco heeft wel degelijk geschopt ja en hij zegt in zijn verklaring ook waarom, alleen jammer dat de niet leden het niet kunnen lezen, want nu die dus lid af is (wat dus eigenlijk niet kan volgens de statuten), is het geen clubaangelegenheid meer
En jullie vergeten dat luco hier mailtjes heeft van bestuursleden en andere nauw betrokkenen van het bestuur waarin die voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt, worden die mensen nu ook als lid ontzet??
daarbij kan dus nu het voltallige bestuur aansprakelijk gesteld worden voor deze onwettige actie.
Tot nu toe wil Luco geen stappen ondernemen in die richting.
Als het aan mij ligt...........................
wel meerdere keren, niet 1x.
onder andere over Riel ja en nog een keer over zijn raceverslagentopic. Verder hebben we wel vaker wat afgestuurd over reacties enz.
onder andere over Riel ja en nog een keer over zijn raceverslagentopic. Verder hebben we wel vaker wat afgestuurd over reacties enz.
-
raceverslagentopic was een normaal gesprek heb ik begrepen, niks meer en niks minderHaas schreef:wel meerdere keren, niet 1x.
en niet MEER te willen praten??
er is nooit gepraat, want als er dan via msn een gesprek was en er weerwoord werd gegeven krijg je als reactie, ik ga niet verder in discussie, en kwam er een blok

dat is geen praten haas, dat is een vorm van je besluit doorduwen.
maar zoals ik je al eens gezegd heb, je moet eens op het hele verhaal reageren en niet op maar een enkele opmerking
maar nu stop ik maar de discussie
Luco wil zowiezo al geen lid meer zijn van deze club en ik ga hem aansporen om via de goede weg actie te ondernemen
want een bestuur moet zich ook aan de regels houden en deze actie is dus niet volgens de regels gegaan
veel succes met de rtc verder
nogmaals...... ik deel MIJN ervaringen, niet die van anderen. Bij besluiten over Luco whatsoever, ben ik niet betrokken, dus kan daar geen oordeel over geven evenals gesprekken van wat van soort of aard tussen hem en anderen dan ook. 

Jammer dat jullie de reden zo goed beoordelen, Xabre en CChris.
We laten alle moderators thuis voortaan, blijkbaar zijn ze niet nodig.
We laten alle moderators thuis voortaan, blijkbaar zijn ze niet nodig.
Niet om het een of ander Riel maar bekijk het eens van de kant van Xabre en Chris, als er ergens gezeur is (maakt niet uit waarover/waarom/whatever!) word je niet snel lid.... En helemaal niet als het "lijkt" dat iemand "zomaar" een ban krijgt omdat hij het niet eens is met iemand... Ik zeg lijkt omdat ik natuurlijk niet alles weet.....
Maar je kan ook naar de leuke dingen kijken als je lid wil worden 

Dat snap ik ook wel maar het is nou eenmaal zo dat mensen altijd eerst naar het negatieve kijken! Dat is namelijk veel makkelijker dan naar de positieve kant kijken.....Riël schreef:Maar je kan ook naar de leuke dingen kijken als je lid wil worden
Ja volgens mij ook. Vos!Lex schreef:Was Vos ook niet ooit lid?? Kan me vaag iets herinnerenRiël schreef:Maar je kan ook naar de leuke dingen kijken als je lid wil worden
Hij had toch die gele 5 vroeger of niet?
die jochem nu heeft ja..

Nee maargoed, ik heb wel meer aktiviteiten gedaan als enkel hier op het forum rondstoven ...