Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoezo je hebt internet enz. Of heb je geen spelcomputer?Ivo8hoven schreef:Ja ik ben wel op de zaak...., zit mezelf thuis toch ook alleen maar in de weg

Genoeg te doen vanuit bed
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar omdat iets niet lukt ...hakken we het er maar af hoppa klaarHaas schreef:ik kan alleen maar zeggen dat ik noooooit problemen met mensen heb, als je ze ergens op wijst via pm over een modactie of wat uitleg, verhaal halen of wat dan ook. En als dat al zo was, is dat om uitgepraat te worden. Met RJ ben ik er toch ook uitgekomen over het transport topic? Allebei water bij de wijn, no hard feelings en we kunnen weer door.jochem de haas schreef:Omdat ik echt niet inzie hoe hij slechter reageerd dan andere, op dingen op het forum .........
En je kan mocht dat wel zo zijn,dan kan je ook denken ....daar heb je luco hij bedoelt het niet zo .....of in iets mindere maten.
maarja het is weer gebeurd en er zullen er nog wel velen volgen
Met Luco kon dat niet...klaar. Die bleef halsstarrig en aan het eikelen en bleef persoonlijk op de man af spelen. Daar houd ik niet van, zeker niet van iemand die ene leeftijd heeft waarvan je wat 'volwassenheid' mag verwachten.
Dit zijn echter wel allemaal mijn persoonlijke ervaringen.
FF voor de duidlijkheid val jou dus niet aan he martijn
ben blij dat je dat zegt.jochem de haas schreef:maar omdat iets niet lukt ...hakken we het er maar af hoppa klaar
FF voor de duidlijkheid val jou dus niet aan he martijn

voor mij persoonlijk is het niet van de afgelopen week dat ik in de clinche lig met hem. Nogmaals, van mij hoeft luco niet weg, maar ik kan de redenen dat het bestuur dit besluit goed begrijpen. Ben benieuwd of iedereen nog zo luco-verdedigend is als alles echt op tafel kwam te lezen.
btw, ik zit hier mezelf niet te verdedigen, ik leg alleen uit wat MIJN ervaringen zijn.
-
- Contacteer:
Ken er meer ben vanmorgen van men werk weer naar huis gegaan was echt te beroerd. Koorts en overgevenLex schreef:Nou ik heb het goed te pakken

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
loop hier ook al hele dag slehtIvo8hoven schreef:Hier nog eenChris schreef:Me 2.....Paul1916v schreef:laat me raden, snotteren, keelpijn enz? dan zit er hier nog iemand..![]()

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beetje druk doet wonderenLex schreef:Ach een paar dagen goed rusten. Ik heb net plannen gemaakt om van het weekend flink tekeer te gaan

-
- Contacteer:
nu je het zegt.. ik moet wel schijten 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wij houden niet zo van Carnaval in dit topic-PAZ- schreef:moet er eigenlijk zaterdagavond ook volgas tegen aan 11e van de 11e nu zaterdag dus![]()
![]()
![]()

Feijenoord - RKC zometeen 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jaja, we weten nou wel dat ie bij Spijker werkt en dat ie die dingen aan het eind van de productie erin in mag plankenpjedro schreef:ned 3 20;30 van kamphuisIvo8hoven schreef:thnx....ff tjekken zo
mijn broer zijn merk komt er ook in voor SPYKER

in een cabrio van 500 euro naar dakar
moet alleen ff een nieuwe koppeling in
moet alleen ff een nieuwe koppeling in

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ken een blauw-gele die het zou kunnen. Maar dies niet van mijpjedro schreef:PROBEER DAT MAAR BIJ TE HOUDEN MET JE 5JELex schreef:En daar zijn de Spijkers al![]()