Ik heb een hekel aan breien Lex....Haas schreef:positief of negatief?Lex schreef:Weet wat ik zo mooi vindt aan dit hele verhaal.
Dat het weer dezelfde mensen zijn die dit soort conflicten recht proberen te breien

Ik heb een hekel aan breien Lex....Haas schreef:positief of negatief?Lex schreef:Weet wat ik zo mooi vindt aan dit hele verhaal.
Dat het weer dezelfde mensen zijn die dit soort conflicten recht proberen te breien
Altijd positief, HaasHaas schreef:positief of negatief?Lex schreef:Weet wat ik zo mooi vindt aan dit hele verhaal.
Zo duidelijk vinden sommigen dat blijkbaar niet. Ik kom op dit forum voor me lol. Maar de laatste tijd is het alleen maar gezeur voor en gezeur na.Ivo8hoven schreef:Let A.U.B. een beetje op je taalgebruik....., het is duidelijk dat dit gewoon is een keer klaar moet zijn....
Kan ik me helemaal in vinden, denk dat we het bestuur de tijd moeten geven of zij het verstandig vinden om met een verklaring ( in apart topic) te komen over deze kwestie.Chris@R5 schreef:Zo duidelijk vinden sommigen dat blijkbaar niet. Ik kom op dit forum voor me lol. Maar de laatste tijd is het alleen maar gezeur voor en gezeur na.Ivo8hoven schreef:Let A.U.B. een beetje op je taalgebruik....., het is duidelijk dat dit gewoon is een keer klaar moet zijn....
Je moet begrijpen dat ik als 'buitenstaander' hier op reageer. De sfeer wordt er aardig door bepaald. Net als dat eideloze pesten van Edward, dat hebben we nu ook wel gehad. Maargoed, ik wil me niet eens bemoeien met deze hele discussie. Mij hoor je hier niet meer over.
waarom wordt de oorzaak daarvan alleen bij t bestuur gezocht?-jo- schreef:Wat is er nou zo moeilijk aan om zaken uit te praten ???
Dit topic is er nu, incl een uitleg.Sander de Bruin schreef:Denk zoiezo dat het mischien verstandig is om hier een apart onderdeel voor aan te maken in het forum, waar alleen betalende leden in kunnen, om zo met elkaar in discussie te gaan.
Maar dat is mijn gedachte.
dat is er....Sander de Bruin schreef:Denk zoiezo dat het mischien verstandig is om hier een apart onderdeel voor aan te maken in het forum, waar alleen betalende leden in kunnen, om zo met elkaar in discussie te gaan.
Maar dat is mijn gedachte.
Dus jij hebt wel inzicht in wat er achter de schermen gebeurd, slechte zaak!Paul1916v schreef:
Ik de scepter zwaaien? nee dankje.. Maar als mensen zulke opmerkingen plaatsen zonder precies te weten wat er allemaal gebeurd is, en zonder ook maar 1 zin hoe het beter zou kunnen, heb ik zoiets van
das MIJN MENING
Sommige mensen denken alles te kunnen zeggen zoals zo vele hier.......jochem de haas schreef:Het gaat nu ff over luco en niet over paul .....
T is harstikke lastig, je doet het niet om de sfeer moedwillig te verzieken maar om het beter te maken.Robert-Jan schreef:Stel je aan!
RTC is er echt op achteruit gegaan de laatste 2 jaar, van een leuke gezellige club naar een stel mierenneukers die alleen maar naar regeltjes kijken!
Dat hoor je mijn niet zeggen, maar vriend Paul zit altijd overal gelijk bovenop met zijn neus is hij bestuurslid ofzo?Lex schreef:RJ, niet Paul en Martijn gaan aanvallen nu.
Die hebben de beslissing niet genomen.
ik dacht dat ik me toch echt afzijdig heb gehouden in deze hele discussie? of gaat dit al langer terug RJ? dan had je me er best eerder op aan mogen spreken hoor!Robert-Jan schreef:Dat hoor je mijn niet zeggen, maar vriend Paul zit altijd overal gelijk bovenop met zijn neus is hij bestuurslid ofzo?Lex schreef:RJ, niet Paul en Martijn gaan aanvallen nu.
Ik weet niet of jij het door hebt, maar zo is Paul gewoon. Hij probeert ook gewoon de vrede hier te bewaren (klinkt wel een beetje zwaar, maar je begrijpt wat ik bedoel)Robert-Jan schreef:Dat hoor je mijn niet zeggen, maar vriend Paul zit altijd overal gelijk bovenop met zijn neus is hij bestuurslid ofzo?Lex schreef:RJ, niet Paul en Martijn gaan aanvallen nu.