yesssssssssssssssssss
de bank gaat akkoord met de financiering
woensdag voorlopig koopcontract regelen en de definitieve hypo
dan maar vragen of we vast wat mogen gaan doen en alvast wat spullen mogen brengen enzo
heb nogal wat leeg te halen
en dan hekwerk en straatwerk regelen, zodat we voor de kerst helemaal over kunnen
Merk RENAULT
Model VEL SATIS
Type 3.0 DCI V6 24V 130KW Privilege
Prijs 0
Garantie 12 maanden Renault Top Occasion
Showroom lokatie UTRECHT
Kilometerstand 91035 km
Datum eerste registratie 01/03/2004
Kleur Zwart
Uitvoering Hatchback 5-drs
Brandstof Diesel
Vandaag een leuke auto gekocht .......voor mijn pa dat dan weer wel
Riël schreef:Krijg ik vandaag deze reactie op een marktplaatsadvertentie:
Hello, Goede dag aan u over daar, ben ik zeer geinteresseerd in uw punt waarin ik van u naar me met de laatste prijs en de huidige voorwaarde zoals zo voor me zal houden terug te gaan om al noodzakelijke regeling voor de betaling te maken zo spoedig mogelijk, om te hopen om van achter u zo spoedig mogelijk te lezen, zal ik van u naar me via mijn e-mailadres cherry_nichole@hotmail.com houden terug te gaan Terri
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Terri Nicholas
Keihard uitschelden die lui via de mail. Dit is een oplichter. Ik word zo sch**tziek van die Nigerianen die de boel vernaaien. Overmaken gaat vast via Western Union. Echt niet op in gaan.
Tik op hun b*k moeten dit soort lui hebben
Hello, Goede dag aan u over daar, ben ik zeer geinteresseerd in uw punt waarin ik van u naar me met de laatste prijs en de huidige voorwaarde zoals zo voor me zal houden terug te gaan om al noodzakelijke regeling voor de betaling te maken zo spoedig mogelijk, om te hopen om van achter u zo spoedig mogelijk te lezen, zal ik van u naar me via mijn e-mailadres cherry_nichole@hotmail.com houden terug te gaan Terri
, ik vraag u daarom uzelf misschien een achterom en zal er een duidelijke nivellering Begrijpenbeter te verwoorden. Vanwege de kippen en de hanen krijgen de achtersten doe ik dit schrijven niet ontstaan in de aangevraagde bonusregeling, die in de donkere dagen voor pasen zullen passeren
Keihard uitschelden die lui via de mail. Dit is een oplichter. Ik word zo sch**tziek van die Nigerianen die de boel vernaaien. Overmaken gaat vast via Western Union. Echt niet op in gaan.
Tik op hun b*k moeten dit soort lui hebben
zodra ze vragen om zaken te doen via Western Union bank kan je er al zeker van zijn dat ze de boel willen bedonderen, heb dit zelf al eens gezien bij verkoop van mijn oude digicam. ze wilden zelfs zaken doen via pay-pall, stuurden ze een brief op met een vals logo van pay-pall gewoon eerste klas oplichters
wie kan mij wat meer duidelijkheid geven over de laatste megane RS?? niet een speciale RS, maar een gewone. ik las op verschillende plekken dat die naar 250 pk zou gaan omdat de nieuwe clio er 200 heeft.......dat zou dan te dicht bij elkaar in de buurt liggen. Maar ik weet nu niet wat ik van dat gerucht moet geloven eerlijk gezegd.
wie weet hier meer van?
CChris schreef:wie kan mij wat meer duidelijkheid geven over de laatste megane RS?? niet een speciale RS, maar een gewone. ik las op verschillende plekken dat die naar 250 pk zou gaan omdat de nieuwe clio er 200 heeft.......dat zou dan te dicht bij elkaar in de buurt liggen. Maar ik weet nu niet wat ik van dat gerucht moet geloven eerlijk gezegd.
wie weet hier meer van?
die nieuwe krijgen 230 pk volgens de dealer
en de clio heeft er 197 en geen 200
en het verschil in pk's is misschien niet groot, maar het verschil in koppel wel
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 4 nov 2006 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is al vaker langs gekomen, maar zelf denk ik dat die motor er niet meer komt, met een standaard megane rs zit je na een chip al boven de 250 pk.
Luco/Alpine-racer schreef:
CChris schreef:wie kan mij wat meer duidelijkheid geven over de laatste megane RS?? niet een speciale RS, maar een gewone. ik las op verschillende plekken dat die naar 250 pk zou gaan omdat de nieuwe clio er 200 heeft.......dat zou dan te dicht bij elkaar in de buurt liggen. Maar ik weet nu niet wat ik van dat gerucht moet geloven eerlijk gezegd.
wie weet hier meer van?
AnthonyR schreef:
Ben nu NFS: Carbon aan het installen, de demo is niks maar volledige versie is toch stukken beter..
Heb je hem nou pas ?
Ben nou met de laatse boss bezig
je hebt hem dus vrij snel uit gespeeld..
Ik ben bij de 3e
Is vrij makkelijk als je een DB9 van de eerste boss wint, dan ga je niet meer in je schildpad brera rijden Toch vind ik de canyon drift's wel lachen, en de stad zal ik nooit van me leven uit me hoofd kennen zoals in MW, en U2. Is bijna allemaal hetzelfde. Ze hadden het spel gewoon 5x zo lang moeten maken.