Nee... het parkeerhuis van het Mecc!MarcoG schreef:Das toch de Q-park in Heerlen?!?!
Mooi wagentje
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
velgjes staam m goed!!!! 

in die omgeving ga je mijne binnekort ook kunnen spottenSQWilliams schreef:Nee... het parkeerhuis van het Mecc!MarcoG schreef:Das toch de Q-park in Heerlen?!?!
Mooi wagentje

Wij zijn niet te moeilijk om ons aan te passen hoor Bas. Samen uit samen thuis. Het gaat toch ook niet om het eten maar om de gezelligheid.baszos schreef:hehe komen eindelijk ideeen![]()
me vriendin bijvoorbeeld moet al kosten bij de gedachte aan grieks en begint spontaan te kokhalsen bij het eten van pizza, en ingping voedels naja kan ze zich msichien nog in vinden![]()
mocht het te moeilijk zijn en jullie willen toch wat van die dingen happen, gaat uw gang, trekken we ons eigen plannetje wel
trouwens, valt me net te binnen,
ff stukkie na weert meen ik, zie je aan de rechterkan van de autoweg ook een restaurantje liggen, ben ff de naam helemaal kwijt, ben ik ook eens gaan happen, was opzicht ook niet verkeerd
-
volledig mee eensRob.H schreef:Samen uit samen thuis. Het gaat toch ook niet om het eten maar om de gezelligheid.

Wat is autogrill? Ik dacht dat ding aan de voorkant tussen je moterkap en bumper.... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
volgens mij is die clio uit gulpen, heeft ook een impreza wrxafgelopen zondag in maastricht gespot: Clio Grand Prix

-
iddRianne RT schreef:Wat is autogrill? Ik dacht dat ding aan de voorkant tussen je moterkap en bumper....

Het boeit mij eigenlijk vrij weinig waar we gaan eten, maar ik ga in ieder geval niet mee naar iets waar je een vast bedrag betaald en dan "onbeperkt" kunt happen.
Die prijs haal ik er nooit uit. Dan ga ik liever ergens naartoe waar je kunt kiezen wat je wilt en daar ook voor betaald.
In Echt (Slek) ligt een goed restaurantje. Goedkoop, gezellig, niet druk en voor ieder wat wils (van gyros tot schnitzel tot spaghetti, echt alles
) Zijn Danny en ik al een aantal keren geweest. Ben je voor zon 20 euro klaar per persoon en dan zit je helemaal vol als je naar buiten gaat!!
Maar, we kibbelen er vanavond nog wel over!
Tot vanavond!
Die prijs haal ik er nooit uit. Dan ga ik liever ergens naartoe waar je kunt kiezen wat je wilt en daar ook voor betaald.
In Echt (Slek) ligt een goed restaurantje. Goedkoop, gezellig, niet druk en voor ieder wat wils (van gyros tot schnitzel tot spaghetti, echt alles

Maar, we kibbelen er vanavond nog wel over!

Tot vanavond!

-
Restaurant Cafetaria Ria Slek
Hoogstraat 27
6102 XR Echt
T: 0475 483247

Hoogstraat 27
6102 XR Echt
T: 0475 483247

-
Nog mensen die zin hebben om vanavond gezellig naar de geusselt komen?
Rond een uurtje of half 9!!
- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne
- Rob
- Bas
- Rik
-
-
Tot straks!!
Rond een uurtje of half 9!!
- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne
- Rob
- Bas
- Rik
-
-
Tot straks!!

Zondag 5 november Afsluitings meeting De Meern!!!!!
Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond
Tijd: 10:30u ???
- Danny en Ilona (incl eten)
- Jos
- Roy (incl eten)
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal (incl eten)
- Bas en Amely ( incl eten)
- Rik (incl eten)
- Stan (rijd met danny mee/ en dus inc eten dan
vertrek vanuit Mac Veldhoven dus iedereen ff stoppen daarzo
11:15 ongeveer (zeker)
-oldskool low 5 gtt
maar euh niet harder als +- 110 want anders maakt men uitlaat te veel geluid in de auto
als jukkie harder willen mag ook maar dan kom ik wel alleen aan .
Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond
Tijd: 10:30u ???
- Danny en Ilona (incl eten)
- Jos
- Roy (incl eten)
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal (incl eten)
- Bas en Amely ( incl eten)
- Rik (incl eten)
- Stan (rijd met danny mee/ en dus inc eten dan
vertrek vanuit Mac Veldhoven dus iedereen ff stoppen daarzo
11:15 ongeveer (zeker)
-oldskool low 5 gtt

maar euh niet harder als +- 110 want anders maakt men uitlaat te veel geluid in de auto
-
Neem je toch de oordopjes mee!-oldskool low 5 gtt

-
TNM was geslaagd gister!! 

hehe, ik ben een keer met de renault 19 van de opa van m'n vriendin naar zeeland gereden. pa en ma voorop met de vouwwagen dus wij gingen ook niet harder dan 100km/h.oldskool schreef:hoezo zuinig?RoyH schreef:110 is wel lekker zuinig rijden![]()
dit hok loopt niet zuiniger als 1 op 10 ook met deze zuinige rystyl.
dus daar hoef ik het niet voor te laten .
tot zondag dan maar.
een kwart-halve tank gebruikt om vanuit beek naar zeeland te rijden, best netjes dan toch wat je kunt bereiken met een lagere snelheid

@danny: was gezellig gister

en wat riël allemaal niet in het donker in een auto zo even kan vinden

hou op over het eten
normaal gesproken bij dit soort meetings word er altijd voor gezorgt dat je ergens wat kunt eten en drinken dus daar hoef je je niet druk om te maken.
en daarbij is er ook nog een AC resaurant, neem aan dat je daar ook wel iets van een broodje kan kopen

normaal gesproken bij dit soort meetings word er altijd voor gezorgt dat je ergens wat kunt eten en drinken dus daar hoef je je niet druk om te maken.
en daarbij is er ook nog een AC resaurant, neem aan dat je daar ook wel iets van een broodje kan kopen
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
We maken op de heenweg ook nog een paar stops, meestal bij een tankstation, daar kun je ook vaker broodjes krijgen!RoyH schreef:ah okaangezien ik morgen nog een verjaardag heb zal het zondag wel op het laatste moment opstaan worden en naar de Valk crossen dus geen tijd/zin om nog broodjes te smeren
he leuk dat je ook komt heb je toevallig nog foto's van de gryze 21t voor me .MJ schreef:@ Patrick: Hoelaat morgen?! Was de afgelopen weken wat druk met Sittard. Ram vergeten je te bellen over de tijd. Verwacht wel dat je nog ff koffie komt drinken, zowel morgen als in Sittard. Anyways kun je me wat laten weten?!
zie je morge wel .

wat denk je zelf>MJ schreef:Welke?! Lichte of de donkere?!oldskool schreef:he leuk dat je ook komt heb je toevallig nog foto's van de gryze 21t voor me .
zie je morge wel .
van de oude van mijn broer natuurlijk , dus de lichte denk ik

sorry jongens ik meld me bij deze af voor morgen. ben gisteren weer eens door me rug heen gegaan en tja. pijn in de rug en verlaagde auto is niet de perfecte combinatie... ik hoop dat er leuke foto's worden geschoten en dat de mensen een leuke heen en een veilige terug weg hebben
groetjes
groetjes
-
nu maar hopen dat het een beetje lekker weer is 

oldskool schreef:wat denk je zelf>
van de oude van mijn broer natuurlijk , dus de lichte denk ik
Heb ik geen foto's van, maar ik kan der wel een paar schieten dan mail ik die je later wel ff of je komt kijken als de flex en hamer hun werk gaan doen
@Voske: erg kut jong, heb je vaker last van?! Heb goed adresje voor je. IIG veel sterkte!!