Zouden leaserijders dan ook 90% van de km's maken? Of meer? Of maar 50%? Echt zo'n compleet waardeloze nieuws stukje...
ACT: Algemeen Chat Topic. I
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
weet iemand op welke toetsen je moet drukken om te zien wat de pc opstart als je hem aanzet en hoe je bepaalde progamma's uit kunt zetten??
en hoe kom ik in het register om daar een progamma te verwijder omdat het progamma zich niet via sofware wil verwijderen. omdat het een bepaalt linkje mist.
en hoe kom ik in het register om daar een progamma te verwijder omdat het progamma zich niet via sofware wil verwijderen. omdat het een bepaalt linkje mist.
-
register weetk niet meerjiggy schreef:weet iemand op welke toetsen je moet drukken om te zien wat de pc opstart als je hem aanzet en hoe je bepaalde progamma's uit kunt zetten??

andere is: start-> uitvoeren -> msconfig
succes

Toon hoort gewoon daar man, laat die jongen lekker zitten. zolang ik auto rij toeter ik altijd naar m. maar de pest is, iedereen toetert naar m... ken me ook best voorstellen dat je daar last van hebt.
maar ach, ik woon niet grenzend aan het toonplein

Immer wieder die verdammte Holländer
heb het progamma eerst maar uitgezet bij het opstarten. het ging om een oude firewall die een link miste waardoor het konstand een windows installer liet zien. maar omdat het linkje op een of andere manier is weg geraakt kon ik het progamma ook niet verwijderen. weet alleen dat je het wel via register kan doen. en de firewall opnieuwe installen hielp ook niet.Marcel B. schreef:zo makkelijk gaat dat niet,
ga eerst maar es met msconfig rommelen (als je et sloopt, er wordt verder geen support gegeven door mij)
start->uitvoeren: msconfig
*edit* dubbelop
Ik wou toch nog even reageren op het Toon verhaal. Ikzelf ben dus wel een omwonende (niet mee gedaan met al die onzin acties tegen toon), maar heb er weldegerlijk last van. Je schrikt je af en toe helemaal kapot als er weer eens zo'n grote luchthoorn van een vrachtwagen af gaat. Nu is het natuurlijk niet hinderend als het 1 of 2 keer gebeurt. Maar sinds Toon zijn eigen pleintje daar heeft is het 10x erger geworden.-Ray- schreef:Toon hoort gewoon daar man, laat die jongen lekker zitten. zolang ik auto rij toeter ik altijd naar m. maar de pest is, iedereen toetert naar m... ken me ook best voorstellen dat je daar last van hebt.
maar ach, ik woon niet grenzend aan het toonplein
Bijna elke automobilist toetert naar Toon!!
Het probleem is ook niet makkelijk op te lossen, verplaatsen van het pleintje heeft geen nut, want er is gewoon verder geen plek waar hij kan staan binnen een normale afstand...
Ik weet niet wat voor oplossing ze denken te verzinnen, ik wacht het maar gewoon af!
Een standaard Iveco-toeter zeker nooit gehoord?Riël schreef:Alle respect, ik ken de situatie niet, maar een vrachtautotoeter kan ik me voorstellen dat ie je behoorlijk op de wekker werkt.
Ik kan je verzekeren, je wilt daar niet mee gehoord worden.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
snelsnel wees er snel bij voor ze het bij je telefoonaanbieder doorhebben, voor gratis bellen klik op de link
http://www.jongerenplaneet.be/gratisbellen/
het werkt super wij bellen al een hele week gratis

http://www.jongerenplaneet.be/gratisbellen/
het werkt super wij bellen al een hele week gratis

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Moderator
- Contacteer:
Kom ik net bij Nissan/Renault om een koelvloeistofpotje te kopen voor een Nissan Micra 1.0
Niet op vooraad, maar moest wel afrekenen nadat ik het bestelde. gewoon een nutteloos bedrag van 63,80
Toen zag ik nog een mooie alpine A310 staan, dus even van dicht bij gekeken
[img]http://img288.imageshack.us/img288/6919 ... 492pp4.jpg[/img]

Toen zag ik nog een mooie alpine A310 staan, dus even van dicht bij gekeken

[img]http://img288.imageshack.us/img288/6919 ... 492pp4.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is die van rendall die rijd bij de youngtimers
kreeg vandaag dit mailtje over nieuw virus...
Ik weet niet of het klopt, maar wees alert.
Mogelijke zeer ernstige virus.
Hallo allemaal
De komende dagen, moet je heel erg alert zijn!
Open onder geen voorwaarde een mail met als bijlage
"Invitation"
van wie dan ook.
Het is een virus, die de "Olympische Fakkel" opent en de hele C-schijf van je computer leeg "brandt".
Dit virus ontvang je van iemand, die jouw e-mail-adres in zijn/haar maillijst heeft staan (het kan gewoon van een bekende zijn, die zonder dat hij/zij het weet, 'gebruikt' wordt, daarom moet je deze mail naar al jouw contacten sturen. Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen, dan de virusmail te openen.
Als je een mail ontvangt met als onderwerp "invitation", en dit komt van een vriend/in af, open het aub niet en zet direct je computer uit.
Dit is het ergste virus, volgens CNN, en het is bevestigd door Microsoft, als het meest vernietigende virus ooit.
Het virus is gisteren ontdekt door McAfee, en er is op dit moment nog geen cure voor gevonden. het vernietigt simpelweg de 0-sector van je harde schijf, waar het openen van de info van de harde schijf begint.
STUUR DEZE E-MAIL NAAR IEDEREEN, DIE JE KENT, JE ZULT ONS ALLEMAAL EEN PLEZIER DOEN
Ik weet niet of het klopt, maar wees alert.
Mogelijke zeer ernstige virus.
Hallo allemaal
De komende dagen, moet je heel erg alert zijn!
Open onder geen voorwaarde een mail met als bijlage
"Invitation"
van wie dan ook.
Het is een virus, die de "Olympische Fakkel" opent en de hele C-schijf van je computer leeg "brandt".
Dit virus ontvang je van iemand, die jouw e-mail-adres in zijn/haar maillijst heeft staan (het kan gewoon van een bekende zijn, die zonder dat hij/zij het weet, 'gebruikt' wordt, daarom moet je deze mail naar al jouw contacten sturen. Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen, dan de virusmail te openen.
Als je een mail ontvangt met als onderwerp "invitation", en dit komt van een vriend/in af, open het aub niet en zet direct je computer uit.
Dit is het ergste virus, volgens CNN, en het is bevestigd door Microsoft, als het meest vernietigende virus ooit.
Het virus is gisteren ontdekt door McAfee, en er is op dit moment nog geen cure voor gevonden. het vernietigt simpelweg de 0-sector van je harde schijf, waar het openen van de info van de harde schijf begint.
STUUR DEZE E-MAIL NAAR IEDEREEN, DIE JE KENT, JE ZULT ONS ALLEMAAL EEN PLEZIER DOEN
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@jiggy
computer uitzetten? en dan??
Zo moet ie wel werken.-jo- schreef:Your session has expired. Please try again.Hessel schreef:over duur gesproken
?????????
Klik
Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
Daniël W. schreef:http://www.nl.computermagazine.be/news/ ... 0060210011
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
bij mij doet ie het gewoon????GJ schreef:Zo moet ie wel werken.-jo- schreef:Your session has expired. Please try again.Hessel schreef:over duur gesproken
?????????
Klik
Laatst gewijzigd door Hessel op di 31 okt 2006 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
weet ik ook niet. denk dat het dan weer veilig is. kreeg het mailtje ook maar door gestuurt.Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
jiggy schreef:weet ik ook niet. denk dat het dan weer veilig is. kreeg het mailtje ook maar door gestuurt.Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
T@ring hoe vaak moet ik dit nog quoten...Daniël W. schreef:Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
computer uitzetten? en dan??Daniël W. schreef:http://www.nl.computermagazine.be/news/ ... 0060210011

@Hessel: Dat komt omdat de sessie die eraan gekoppeld zit alleen voor jouw pc is.
Waarom staat de RTC hier nog niet bij
http://fansearch.msn.nl/fansites.aspx?id=19
Waarom staat de RTC hier nog niet bij

Daniël W. schreef:jiggy schreef:weet ik ook niet. denk dat het dan weer veilig is. kreeg het mailtje ook maar door gestuurt.Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
computer uitzetten? en dan??T@ring hoe vaak moet ik dit nog quoten...Daniël W. schreef:Luco/Alpine-racer schreef:@jiggy
computer uitzetten? en dan??Daniël W. schreef:http://www.nl.computermagazine.be/news/ ... 0060210011
![]()

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
je kan nu ghostbusters kijken, en vanavond ook nog voetbal..hoe hersenloos wil je het hebben 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
of hier op het forum rondhangen
allemaal hersenlozen zonder doel in het leven
geintjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
allemaal hersenlozen zonder doel in het leven

geintjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer
Posts per day: 18.67
Need I say more?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij snapt hemPaul1916v schreef:Luco/Alpine-racer
Posts per day: 18.67
Need I say more?![]()
shit nog geen 20 per dag

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
denk dat er na half december er een paar hier heel gelukkig zullen wordenMarcus schreef:Dan moet je maar eens snel beginnen om wat meer reply's neer te zettenLuco/Alpine-racer schreef: shit nog geen 20 per dag![]()
![]()
![]()

dan zal mijn gemiddelde echt in gaan zakken

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 31 okt 2006 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: