Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rik

jezus.... 600 lijsten door elkaar... :p

gaat lekker zo

Donderdag 2 november TNM @ Geuselt Maastricht rond half 9?

- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne 21.15
- Rob
- Bas
- Rik
-
-

Zondag 5 november Afsluitings meeting De Meern!!!!!

Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond

Tijd: 10:30u ???

- Danny en Ilona (incl eten)
- Jos
- Roy (incl eten)
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal (incl eten)
- Bas en Amely ( incl eten)
- Rik (incl eten)
-

Zo, lijkt me een duidelijker lijstje :wink:

En WAT gaan we eten?

Boeit opzicht niet zozeer waaar het is, maar er zullen altijd mensen bij zijn die niet alles eten, dat daar ook ff rekening mee word gehouden en niet dat klakkeloos 1 persoon zegt daar en daar gaan we eten :wink:
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

Donderdag 2 november TNM @ Geuselt Maastricht rond half 9?

- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne 21.15
- Rob
- Bas
- Rik
- -

Zondag 5 november Afsluitings meeting De Meern!!!!!

Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond

Tijd: 10:30u ???

- Danny en Ilona (incl eten)
- Jos
- Roy (incl eten)
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal (incl eten)
- Bas en Amely ( incl eten)
- Rik (incl eten)
- Stan (rijd met danny mee/ en dus inc eten dan ;))
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

En de vraag is natuurlijk waarom rijd ik niet zelf 5 november... nou de gte gaat geschorst worden en eens helemaal opgelapt worden...

hij is vandaag afgekeurt op de volgende onderdelen:

chassisbalken l + r
Asbalken l+ r
en subframe....

hmmm ik ben een emotioneel gekrenkt man op het moment .... maar het gaat goed komen!

Weg doe ik hem niet, dus als iemand als tussendoortje een mooi autootje voor me weet wat niet veel meer mag kosten als een kwartje vijftig dan hoor ik het wel!

en Patrick... clubcinq forum staat een gtx te koop waar een gtt stuur in zit... mail hem eens voor een stuurjte!
Dennis_16v

ai Stan, dat zijn altijd mindere verhalen, hopelijk komt je 5je er snel weer bovenop :)
Patrick L.

Stan, da`s minder jong, ben er vorig jaar nog zonder problemen mee door de keuring gekomen, alleen de dorpelranden waren niet zo best, maar nog geen gaten kaas. succes ermee in ieder geval en bedankt voor de tip (F)
Rob.H

We kunnen naar de griek gaan waar we vorig jaar zijn geweest of bij van der Valk in urmond. (keuken open tot 23.00) Daar krijg je voor ieder wat wils (vegetarisch). de vos wat danny zei ziet er ook goed uit. (keuken open tot 21.30)
Ik geloof dat ruud bij rik erbij moet (inc eten).
RoyH

Rob.H schreef:We kunnen naar de griek gaan waar we vorig jaar zijn geweest of bij van der Valk in urmond. (keuken open tot 23.00) Daar krijg je voor ieder wat wils (vegetarisch). de vos wat danny zei ziet er ook goed uit. (keuken open tot 21.30)
Ik geloof dat ruud bij rik erbij moet (inc eten).
griek zit je wel weer ermee dat niet iedereen dat wat vind natuurlijk.. ik spreek hier niet voor mezelf btw. aan de andere kant als we hier toch een lijstje aan het maken zijn met wie mee gaat met eten, waarom zetten we er niet bij als iemand bijv. geen griek/chinees/vlees of weet ik veel wat lust?
Ruudjuh

Ik ga wel mee 5 Nov, maar k kan niet zelf rijden heb namelijk gister een aanrijding gehad |:
Ik ging naar de heuts in sittard, en het ene moment scheen de zon in mn ogen en op het andere moment stond ik geparkeerd tegen een ford mondeo, dus nu is de voorbumper aan gort en de motorkap gedeukt en de zijschermen kapot. Gelukkig is de radiator nog heel en kon ik nog rijden. Maar het zal dus niet gerepareerd zijn voor 5 Nov.
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
RoyH

Ruudjuh schreef:Ik ga wel mee 5 Nov, maar k kan niet zelf rijden heb namelijk gister een aanrijding gehad |:
Ik ging naar de heuts in sittard, en het ene moment scheen de zon in mn ogen en op het andere moment stond ik geparkeerd tegen een ford mondeo, dus nu is de voorbumper aan gort en de motorkap gedeukt en de zijschermen kapot. Gelukkig is de radiator nog heel en kon ik nog rijden. Maar het zal dus niet gerepareerd zijn voor 5 Nov.
ah dat meen je niet man... je hebt niet echt veel geluk met deze auto he...
als je naar de sloop gaat voor onderdelen of wat dan ook laat me even wat weten ga ik met je mee.
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Ruudjuh schreef:Ik ga wel mee 5 Nov, maar k kan niet zelf rijden heb namelijk gister een aanrijding gehad |:
das balen zeg..... |:
Bram (vospower)

Klote ruud! Misschien de auto eens laten taxeren? Succes ermee (F)
Ruudjuh

Taxeren heeft geen voordeel als je WA + verzekerd bent want als jij schuldig bent (zoals bij mij) dan krijg je nog geen rooie cent. :@ :@ :@
Bram (vospower)

Ruudjuh schreef:Taxeren heeft geen voordeel als je WA + verzekerd bent want als jij schuldig bent (zoals bij mij) dan krijg je nog geen rooie cent. :@ :@ :@
Dat klopt,maar stel jij bent het niet schuld, dan is het een ander verhaal en kan je wagen heel snel total loss verklaard worden en das niks waard uiteraard.

Maarja succes met het oplossen van de shit!
RoyH

maar dok je dan niet een hoop extra als je m laat verzekeren? maar heb je alleen optische schade of weet je nog niet?
baszos

ah das hendig zuur ruud...

eerst zoveel probs met je motor en de de voorkant na de haaien :nee:

succes verder ermee!

ff over dat eten, zoals royh ook al zei, grieks vind nie iedereen te happen,

als ik voor mezelf spreek ga dan ergens eten waar iedereen wat heeft en iedereen wat lekkers kan eten wat die wil :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Rik

hey ruud hoorde het net van eef, is echt kloten man
je kan 5 nov wel met mij mee rijden
Ruudjuh

Hey Rik alvast thanks voor de lift :worship: :worship: :worship:
Riël
Über-Spammer

Ach, ruud heeft een goede schadehersteller :P Beestje strijken we wel weer glad, niet ruud? ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Dennis_16v

Ach zie het positieve er ook van in Ruud, een grill hoefde je sowieso niet te bestellen :D
Verder erg kolere, was n zeer strak bakkie. Is er veel optische schade? (N)
baszos

Ruudjuh schreef:dus nu is de voorbumper aan gort en de motorkap gedeukt en de zijschermen kapot. Gelukkig is de radiator nog heel .
(S)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Dennis_16v

ja, maar in hoeverre... zijschermen had whyler d8 ik nog liggen :)
Rob.H

geen griek en geen nieuwe sugesties, dus van der valk urmond of de vos sittard?
Dennis_16v

Roermond:

Van der Valk TheaterHotel De Oranjerie = Internationaal, meerendeel Frans
Restaurant Rasa Senang = Indonesisch

Van der Valk is zoals jullie kennen chique,duur maar gezellig

Rasa Senang is gewoon zoveel Indonesische rotzooi op je bord proppen en eten zoveel je wilt. Prijs is d8 ik 13,50 excl. drinken. Drinken is wel duur.

2 suggesties er weer bij :)
baszos

rasa sanang is idd wel lekker happen maar dat eet ook weer niet iedereen.

Van de valk heb ik persoonlijk geen goede ervaringen mee en daarbij dat het ook niet echt het goedkoopste is.

zal ook vast ergens bijvoorbeeld in roermond een gezellig eetcafeetje of resaurantje zijn voor een leuk betaalbare prijs en voor ieder wat wils

Of we crossen eindhoven in..... altijd wel iets te vinden :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
voske

hallo mensen,

VRAAGJE: heeft niemand nog een grote fitting voor de lampjes van achter het dashboard? dus die wat achter de snelheidsmeter zitten?? zou zeer fijn zijn alvast bedankt...

en of ik zondag meega ligt aan riel ;)
Rob.H

voske schreef:hallo mensen,

VRAAGJE: heeft niemand nog een grote fitting voor de lampjes van achter het dashboard? dus die wat achter de snelheidsmeter zitten?? zou zeer fijn zijn alvast bedankt...

en of ik zondag meega ligt aan riel ;)
Ruud heeft geloof ik nog ergens een tellerbak liggen geloof ik. Zal hem ff zeggen of hij er een uit wil halen. Maar pm hem ff voor dat ik t vergeet.
cyberdanny

Hey mensen nog even over zondag, hoelaat zijn we bij de valk in Urmond? Houden we 10:30 u aan??
Dit ivm dat ik wat kan afspreken met Maurice van MB die wacht net als Dennis op ons bij het tankstation bij Nederweert. (0)
Patrick L.

vertrekken om 10.30u in Urmond lijkt mij een goede tijd :)
RoyH

baszos schreef:rasa sanang is idd wel lekker happen maar dat eet ook weer niet iedereen.

Van de valk heb ik persoonlijk geen goede ervaringen mee en daarbij dat het ook niet echt het goedkoopste is.

zal ook vast ergens bijvoorbeeld in roermond een gezellig eetcafeetje of resaurantje zijn voor een leuk betaalbare prijs en voor ieder wat wils

Of we crossen eindhoven in..... altijd wel iets te vinden :p
Wie eet dan geen grieks of chinees of wat dan ook? op deze manier zal het wel frituur/mac worden ofzo...

of ergens een pizzeria in? of lust dat ook iemand niet? :D

10.30 is een chille tijd, kan ik nog een beetje uitslapen :)
cyberdanny

we gaan het gewoon anders vragen...wie eet er geen chinees of pizza? :)
Loontje

Clubmet in Weert :worship: ! Heerlijk eten!! Wel exclusief maar goed te eten en heel gezellige inrichting!!
Misschien een ideetje (I)
baszos

hehe komen eindelijk ideeen :gitar:

me vriendin bijvoorbeeld moet al kosten bij de gedachte aan grieks en begint spontaan te kokhalsen bij het eten van pizza, en ingping voedels naja kan ze zich msichien nog in vinden :p

mocht het te moeilijk zijn en jullie willen toch wat van die dingen happen, gaat uw gang, trekken we ons eigen plannetje wel :wink:

trouwens, valt me net te binnen,

ff stukkie na weert meen ik, zie je aan de rechterkan van de autoweg ook een restaurantje liggen, ben ff de naam helemaal kwijt, ben ik ook eens gaan happen, was opzicht ook niet verkeerd
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

kijk nu komen we ergens :) dan weten we tenminste al wat er af valt :)

natuurlijk zijn er ook nog van die combinatie tenten waar je vanalles en nog wat kunt halen (shoarma, frieten, pizza, schnitzel, weet ik veel)
SQWilliams

afgelopen zondag in maastricht gespot: Clio Grand Prix

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... dprixc.JPG[/img]
MarcoG
Contacteer:

Das toch de Q-park in Heerlen?!?!

Mooi wagentje :worship:
Gesloten