Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob.H

[quote="Patrick L."]Donderdag 2 november TNM @ Geuselt Maastricht rond half 9?

- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne 21.15
- Rob
-
-
-
-

Zondag 5 november Afsluitings meeting De Meern!!!!!

Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond

Tijd: 10:30u ???

- Danny en Ilona
- Jos
- Roy
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal
-
-
-

Hey Pat gezellig dat je mee gaat.
Rob.H

Wat doen we nu met het eten op de terug reis van de sluitingsmeeting? Wie wil er met zijn allen ergens een hapje eten:

- Rob en Chantal
RoyH

Wat doen we nu met het eten op de terug reis van de sluitingsmeeting? Wie wil er met zijn allen ergens een hapje eten:

- Rob en Chantal
- Roy

Even iets anders, m'n broertje is net naar Kwikfit geweest om z'n auto weer op te halen en nu werd hem het volgende gezegd:

de schotels van de banden (?) waren kaput en moeten vervangen worden (200euro incl montage), de banden zouden ook niet meer goed zijn (4 nieuwe banden a 89euro/band incl montage) en de stabilisatorstang is gebroken (59euro incl montage.

het gaat hier om een clio 1.8 RT, zegt er iemand dit kan iemand hier ook voor je doen en veel en veel goedkoper of...?

de banden waren volgens de monteur een klote maat en daarom zo duur... moet toch ook goedkoper ergens vandaan te halen zijn of niet?
edit: bandjes al gevonden op bandengids.nl voor bijna de helft per stuk :)

@danny: hehe misschien wel als ik er wat meer aan doe :P grootste "mankementen" die ik op dit moment verholpen wil hebben aan mijn eigen wagen zijn:

-sterretjes in de ruit (over een uur gefixed, 3e sterretje gratis ole...)
-pomp stuurbekrachtiging (checken ook gelijk gratis de olie daarvan zeiden ze hehe)
-uitlijnen (gebeurt ook)
-aanjager (al een topic over gevonden dus ga ik zelf aan proberen te kutten)
-toeter (zou de massaboom moeten zijn)
-bediening linker spiegel (kan dit ook in de massa zitten?? zal wel draadje zijn, rechter doet het wel)
-centraal op afstand, gister wel, vandaag niet, na een slag tegen t printplaatje weer ff wel :D
-grill (al van rob gebiets, waarvoor dank, moet ik wel nog spuiten en dan langs de sloop om het gedeelte te vervangen waar ik de grill weer moet bevestigen)
-hoedenplankje

anyways je ziet t donderdag wel :P
Rianne RT

PM Riel even, ik zal het hem zeggen als ik hem zie. Wat voor maat velgen heb je eronder gegooid? Ik heb 195/55/15 onder de Clio, heb ik 50 euro per band (Vredestein Sportrac) betaald (zonder montage).
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
RoyH

voor zover ik het weet heeft hij de standaard velgen erop dus dat zou 165/60HR1 moeten zijn... hij is nu werken met de auto dus kan het verder niet nakijken (is dit ergens in de papieren terug te vinden of op de band zelf?)

en die bandenmaat is zonder montage wel te vinden voor 45euro/band als ik goed gekeken heb... maar zal riel s een pm'tje sturen dan :) bedankt alvast
Dennis_16v

cyberdanny schreef:
Dennis_16v schreef:ja ik zit dus met een probleempje, ik ga niet eerst naar Urmond rijde, das hartstikke omrijden.. misschien ergens in Roermond weer een kleine pitstop maken om mij op te pikken ofzo :D
We stoppen wel even het eerst volgende tankstation na Roermond! Dat je dan daar op ons wacht! :D
klinkt goed :D
voske

Dennis_16v schreef:
cyberdanny schreef:
Dennis_16v schreef:ja ik zit dus met een probleempje, ik ga niet eerst naar Urmond rijde, das hartstikke omrijden.. misschien ergens in Roermond weer een kleine pitstop maken om mij op te pikken ofzo :D
We stoppen wel even het eerst volgende tankstation na Roermond! Dat je dan daar op ons wacht! :D
ik weet niet of ik dat wel wil hoor... is toch weer extra benzine verbruik... 8)
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

- Rob en Chantal
- Roy
- Danny & Ilona
Dennis_16v

- Rob en Chantal
- Roy
- Danny & Ilona
- Dennis_16v
Dennis_16v

voske schreef:
Dennis_16v schreef:
cyberdanny schreef:
ik weet niet of ik dat wel wil hoor... is toch weer extra benzine verbruik... 8)
jij staat nieteens op de opkomstlijst :beer:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

baszos schreef:yups...

zal een andere auto + motor voor terug komen

motertje zal hoogswaarschijnlijk een yamaha R1 worden,

Auto momenteel nog geen idee
R1 :worship:
baszos

jezus.... 600 lijsten door elkaar... :p

gaat lekker zo

Donderdag 2 november TNM @ Geuselt Maastricht rond half 9?

- Danny en Ilona
- Jos
- Roy (rond 22.15)
- Riel en Rianne 21.15
- Rob
- Bas
-
-
-

Zondag 5 november Afsluitings meeting De Meern!!!!!

Vertrekplaats: carpool parkeerplaats bij van der Valk te Urmond

Tijd: 10:30u ???

- Danny en Ilona (incl eten)
- Jos
- Roy (incl eten)
- Riel en Rianne
- Patrick
- Rob en Chantal (incl eten)
- Bas en Amely ( incl eten)
-
-

Zo, lijkt me een duidelijker lijstje :wink:

En WAT gaan we eten?

Boeit opzicht niet zozeer waaar het is, maar er zullen altijd mensen bij zijn die niet alles eten, dat daar ook ff rekening mee word gehouden en niet dat klakkeloos 1 persoon zegt daar en daar gaan we eten :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
baszos

Ronnie schreef:
baszos schreef:yups...

zal een andere auto + motor voor terug komen

motertje zal hoogswaarschijnlijk een yamaha R1 worden,

Auto momenteel nog geen idee
R1 :worship:
dikke 170 pk onder me kont... zal niet snel gaan vervelen denk ik :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
baszos

Dennis_16v schreef:
voske schreef:
Dennis_16v schreef:
cyberdanny schreef:
jij staat nieteens op de opkomstlijst :beer:
btw eerstvolgende tankstation NA st-joost is toch wel een stukkie sturen meen ik
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
cyberdanny

volgens mij bij nederweert is het volgende tankstation! :D
cyberdanny

En WAT gaan we eten?

Boeit opzicht niet zozeer waaar het is, maar er zullen altijd mensen bij zijn die niet alles eten, dat daar ook ff rekening mee word gehouden en niet dat klakkeloos 1 persoon zegt daar en daar gaan we eten
Ach jah, in het ergste geval kunnen we nog altijd naar de mc drek, dat eet iedereen toch? :p
RoyH

nou de pomp v/d stuurbekrachtiging zat dus idd zonder olie dus dat werkt nu weer zonder een halve wijk wakker te maken :D

alleen eventuele lekkages in de gaten houden.
Dennis_16v

cyberdanny schreef:volgens mij bij nederweert is het volgende tankstation! :D
dat komt goed uit, omdat ik niet wist welk tankstation erna zou komen :D

Als ik pas de snelweg opkom ben ik al bijna zowat in Weert :)
baszos

cyberdanny schreef:
En WAT gaan we eten?

Boeit opzicht niet zozeer waaar het is, maar er zullen altijd mensen bij zijn die niet alles eten, dat daar ook ff rekening mee word gehouden en niet dat klakkeloos 1 persoon zegt daar en daar gaan we eten
Ach jah, in het ergste geval kunnen we nog altijd naar de mc drek, dat eet iedereen toch? :p
tuurlijk ook geen probleem.., alleen ga ik nie graag na de mc drek als je na zo'n dag toch wel redelijk wat honger hebt, hap ik toch liever wat fatsoendelijks ipv die meuk :beer:

niet dat dadelijk zoals ik zei 1 iemand alles geregeld en een paar man met een lang gezicht zitten omdat ze het niet happen :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Dennis_16v

In een restaurant kun je toch alles eten. Of je zou naar een Chinees/Griek e.d moeten gaan. Maar elk "normaal" restaurant heeft voor ieder wat wils :)
cyberdanny

Dan laat maar eens wat iedeeen komen waar we goed kunnen eten! :)
Dennis_16v

AC Restaurant De Meern :lol: :D
baszos

dat bedoel ik,

bij een wok heb je alleen van dat ingping voedels en bij een griek dat spreekt ook voor zich.

Zijn genoeg resaurantjes en gezellige eetcafes waar ja goed lekkere (en voor sommige mensen niet al te duur) kan eten :wink:

is er tenminste voor ieder wat wil en heeft niemand een lang gezicht :D

PS : spreek trouwens niet voor mezelf ik vreet alles ( bijna alles dan)

kdenk gwoon ff aan anderen mensen :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
cyberdanny

Dennis_16v schreef:AC Restaurant De Meern :lol: :D
Ben je daar al eens wezen eten dan? :p
The Static

ac de meern is beetje te duur vind k zelf. met de 106 club zitten we daar erg vaak met een meeting of als we verzamelen voor een TT. duz k zou lekker naar de mc gaan of zo. of naar kerkrade de BK(ben hier vaste klant:P)

greetz will :bang:
cyberdanny

Mij lijkt het verstandig om ergens te gaan waar al iemand is geweest...dan weten we tenminste zeker dat we lekker eten! :beer:
Dennis_16v

cyberdanny schreef:
Dennis_16v schreef:AC Restaurant De Meern :lol: :D
Ben je daar al eens wezen eten dan? :p
dat niet Danny :p
Dennis_16v

cyberdanny schreef:Mij lijkt het verstandig om ergens te gaan waar al iemand is geweest...dan weten we tenminste zeker dat we lekker eten! :beer:
omgeving Utrecht ken ik maar weinig restaurantjes :)
cyberdanny

[img]http://www.opdevos.nl/opdevos.htm[/img]

Hier weet ik zeker dat je lekker kunt eten voor een nette prijs, ook voor de mensen met bepaalde voorkeuren. :p
Dit restaurant ligt in de buurt van Nieuwstadt!
Dennis_16v

hoelaat vertrekken jullie dan ongeveer, weer terug naar limburg? :)
baszos

als de tijd rijp is...

meestal zo rond een uurtje of 4- 5 hangt vaak nog af van de gezelligheid!

dus zou me niet zo op een tijd vastpinnen!!!

maar als je gegeten hebt en alles ben je toch nooit later thuis dan een uurtje of 9 half 10!

opdevos is natuurlijk wel een ideetje ja! maar als dennis16v ook wil gaan mee eten, is dat voor hem wel een omweggetje die toch wel wat bezine kosten met zich meenemen :wink:

in roermond in de stad bijvoorbeeld zullen ook wel genoeg hapgelegenheden zijn :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
baszos

The Static schreef:ac de meern is beetje te duur vind k zelf. met de 106 club zitten we daar erg vaak met een meeting of als we verzamelen voor een TT. duz k zou lekker naar de mc gaan of zo. of naar kerkrade de BK(ben hier vaste klant:P)

gezellig na de mac. ben je binnen 5 minuten uitgegeten,

willen het wel beetje gezellig maken he :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Dennis_16v

baszos schreef:als de tijd rijp is...

meestal zo rond een uurtje of 4- 5 hangt vaak nog af van de gezelligheid!

dus zou me niet zo op een tijd vastpinnen!!!

maar als je gegeten hebt en alles ben je toch nooit later thuis dan een uurtje of 9 half 10!

opdevos is natuurlijk wel een ideetje ja! maar als dennis16v ook wil gaan mee eten, is dat voor hem wel een omweggetje die toch wel wat bezine kosten met zich meenemen :wink:

in roermond in de stad bijvoorbeeld zullen ook wel genoeg hapgelegenheden zijn :p
nou.. pin je nou niet zo vast op die benzineprijzen... maar in roermond zijn ook zat leuke eetcafétjes :)
The Static

was maar een idee!!

Rianne RT

Ruud sterkte (F)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Gesloten