We gaan er beide hard aan werken om met de openingsmeeting te kunnen pronken

Wil ook een rondje met jou mee dan hoor

ok danWilma schreef:Dat is één van de factoren... Verhuizen
We gaan er beide hard aan werken om met de openingsmeeting te kunnen pronken![]()
Wil ook een rondje met jou mee dan hoor
#1, deze kun je wegslingeren, tis de warme luchttoevoer voor je luchtfilter, deze haalt dan warme lucht onder je turbo weg.CChris schreef:goed, ik heb een plaatje van de beugels, kan iemand mij even vertellen wat waarop moet?
het gaat dus om deze beugeltjes.......
wat hoort waaraan?
[img]http://img92.imageshack.us/img92/8416/a ... ersoc7.jpg[/img]
jep dit was ff een testfit, het zit nu goed incl rvs pakkingen etc.......alleen nog eventjes nieuwe borgmoertjes halen bij renault voor de elbow, turbo en spruitstukken. gewone borgmoertjes hebben natuurlijk geen zin met dat plastic dr in/opSteven schreef:Jah dat lijkt erop, alleen die beugel voor je turboelbow moet je samen met turbo+eblow monteren. Maargoed dit is ff testfit neem ik aan.
Die bij je cilinderkop zit ondersteboven, die moet je nog ff omdraaien.
En die laatste beugel ken ik niet, lijkt op een takeloog, maar tis niet die van de voorkant en die aan de achterkant bij de waterpomp is ook anders.
wanneer ga jij nou ns rijden Lex?? ben echt benieuwd hoe ie is geworden! maar kzie het op de afsluitingsmeeting wel.........?Lex schreef:Al die steunjes liggen bij mij in een grote bak, al dat extra gewicht
Als het goed gaat kan ie morgen rijdenCChris schreef:wanneer ga jij nou ns rijden Lex?? ben echt benieuwd hoe ie is geworden! maar kzie het op de afsluitingsmeeting wel.........?Lex schreef:Al die steunjes liggen bij mij in een grote bak, al dat extra gewicht
ik had et er al niet in zitten die rommelSteven schreef:Die stekkers zijn beide van je percolatiefancircuit.
De ene komt uit achter je bijrijderskoplamp, dies voor de percolatiefan zelf.
De andere komt uit vlak achter je inlaatspruitstuk, hier hoort een klep aan je schutbord te hangen die opengaat om lucht van de percolatiefan door je turboslang te blazen.
Mijn advies: lekker weglaten al die rommel, het werkt toch altijd zeer matig en is erg storingsgevoelig. Heeft bij m'n zus d'r GT destijds een kabelboombrand veroorzaakt.
Beter een snelstarter startmotor en een nieuwe accu
Bel ff naar degene die je auto heeft gespoten en vraag het telefoonnummer van ArnoldCChris schreef:ok mensen, ik heb voor as zondag ff een handje hulp nodig bij het er in zetten van de voorruit!! wie zou mij kunnen/willen komen helpen met het er in plakken van de voorruit??? evt tegen betaling........ik woon in de bilt, vlak naast utrecht.....
heyyy das n goeie, ga ik doen! heb k wat meer opties......nu maar hopen dat ie zondag kanJacco Osté schreef:Bel ff naar degene die je auto heeft gespoten en vraag het telefoonnummer van ArnoldCChris schreef:ok mensen, ik heb voor as zondag ff een handje hulp nodig bij het er in zetten van de voorruit!! wie zou mij kunnen/willen komen helpen met het er in plakken van de voorruit??? evt tegen betaling........ik woon in de bilt, vlak naast utrecht.....
Die heeft mij ook geholpen