Zie hier veel lachende gezichtjes, maar velen lachen groen (letterlijk en figuurlijk

Vandaar dat je ook niet wint, ram je wel moet je alles zelf weer bekostigen...........alles heeft een oorzaak reden zie je!Luco/Alpine-racer schreef:dus niet he hier lees reglement
de rijder in de beste positie om blablabla, dat is dus de rijder die inhaalt, want die heeft een beter blikveld dan diegene die in zijn spiegel moet kijken
Onzorgvuldig rijgedrag met , wel of geen, botsing tot gevolg (Incident)
Iedere rijder moet altijd trachten een botsing met een andere rijder te voorkomen. De rijder die
op grond van de race-situatie in de beste positie verkeert om een botsing te voorkomen en hierin
nalatig is, maakt zich schuldig aan onzorgvuldig c.q. onsportief rijgedrag ten opzichte van de
andere rijders. De rijder die ten koste van een andere rijder een voorzienbaar risicovolle
manoeuvre uitvoert en daardoor met een andere rijder in botsing komt, maakt zich eveneens
schuldig aan onsportief rijgedrag. Rijders moeten er te allen tijde voor zorgen dat mederijders
ook de baan (d.w.z. het verharde deel ervan) kunnen blijven gebruiken.
voorlopig gedraag ik me proffesioneler op de baan dan ene ms
ik ram geen mensen van de baan om een plaatsje op te schuiven
Droes Junior schreef:M. Schumacher is de succesvolste F1 rijder. Dat zeg ik niet, maar de statistieken wel..
Zie hier veel lachende gezichtjes, maar velen lachen groen (letterlijk en figuurlijk)
Coulthard: Er gaan doden vallen
David Coulthard waarschuwt dat er binnenkort doden gaan vallen, als jonge rijders hun rijgedrag niet aanpassen. De McLaren-rijder deed die opmerkelijke uitspraak een week na het rem-incident met Fernando Alonso. Meteen gaf Coulthard voor het eerst toe dat hij in 1998 in Spa zelf in fout was, toen Schumacher achter op hem inreed.
Coulthard werd vorige week het slachtoffer van een remmaneuvre van Alonso. Na de race spraken de stewards Alonso vrij.
Coulthard: Het had vorige week veel erger kunnen aflopen. Zo zeker als we hier nu zitten, zal er binnenkort een dode vallen.
Ik moest meteen ook terug denken aan Spa 1998. Toen Schumacher op mij was ingereden, beschuldigde hij mij ervan dat ik hem had willen doden. De stewards bekeken toen de data en zagen dat ik niet had geremd. Maar de waarheid is dat ik afremde, maar wel afgeremd op de race-lijn en in hevige regen. Zoiets zou je niet mogen doen. Nu zou ik zoiets nooit meer doen. Maar wat wil je, in 1998 had ik nog niet zoveel ervaring. Ik had toen een andere, verstandige beslissing moeten nemen.
Alonso remde vorige week voor de chicane op de Nurburgring met de McLaren van Coulthard in zijn wiel. Coulthard was verrast, week nog net uit en kwam in het gras terecht. De race was afgelopen voor de Schot.
Coulthard vertelde nog dat hij zich vorige zondagavond bezat heeft in het hotel.
netjes van hemMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, hier staat dat Coulthard toegaf dat ie fout was in Spa 1998:
David Coulthard waarschuwt dat er binnenkort doden gaan vallen, als jonge rijders hun rijgedrag niet aanpassen. De McLaren-rijder deed die opmerkelijke uitspraak een week na het rem-incident met Fernando Alonso. Meteen gaf Coulthard voor het eerst toe dat hij in 1998 in Spa zelf in fout was, toen Schumacher achter op hem inreed.
Coulthard werd vorige week het slachtoffer van een remmaneuvre van Alonso. Na de race spraken de stewards Alonso vrij.
Coulthard: Het had vorige week veel erger kunnen aflopen. Zo zeker als we hier nu zitten, zal er binnenkort een dode vallen.
Ik moest meteen ook terug denken aan Spa 1998. Toen Schumacher op mij was ingereden, beschuldigde hij mij ervan dat ik hem had willen doden. De stewards bekeken toen de data en zagen dat ik niet had geremd. Maar de waarheid is dat ik afremde, maar wel afgeremd op de race-lijn en in hevige regen. Zoiets zou je niet mogen doen. Nu zou ik zoiets nooit meer doen. Maar wat wil je, in 1998 had ik nog niet zoveel ervaring. Ik had toen een andere, verstandige beslissing moeten nemen.
Alonso remde vorige week voor de chicane op de Nurburgring met de McLaren van Coulthard in zijn wiel. Coulthard was verrast, week nog net uit en kwam in het gras terecht. De race was afgelopen voor de Schot.
Coulthard vertelde nog dat hij zich vorige zondagavond bezat heeft in het hotel.
F1crew.nl
Luco, regels zoals jij ze leest ja, misschien toch meer het gezonde verstand gebruiken?Luco/Alpine-racer schreef:netjes van hemMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, hier staat dat Coulthard toegaf dat ie fout was in Spa 1998:
F1crew.nl![]()
hij handelde toch precies volgens de regels, maar schijnbaar vond die zelf dat die niet langzamer had mogen gaan rijden
Nope, leven in de brouwerij moet kunnen.........maakt de F1 nog een beetje minder saai!paz-maniac schreef:worden julie dit nog zelf nog niet een beetje beu zo ondertussen??? steeds maar weer dat welles en nietes gezeik. doe es alle 2 een jurk aan, je zitten te zeuren gelijk een stel oude wijven.
juist beetje die duutser afzeikenArno17 schreef:Nope, leven in de brouwerij moet kunnen.........maakt de F1 nog een beetje minder saai!paz-maniac schreef:worden julie dit nog zelf nog niet een beetje beu zo ondertussen??? steeds maar weer dat welles en nietes gezeik. doe es alle 2 een jurk aan, je zitten te zeuren gelijk een stel oude wijven.
En oude wijven.......zeg, er zijn grenzen........kerels bedoel je toch hoop ik...
denk dat ms niet echt gas aan het geven isRiël schreef:En MS's auto is volledig opgefokt, en die van Alonso gedrosselt?
Ach ja, een slechte generale.............bart 16v schreef:ziet er goed uit voor morgen