ACT: Algemeen Chat Topic. I
Volgens mij gaat dat zo jaSander2 schreef:Verhaalt die vw polo nou de schade op de eigenaar van de astra, die vervolgens weer schade verhaalt op de eigenaar van het vw busje? Zo werkt dat toch?

Balen van zo'n berg schade, maarja... Het is uiteindelijk maar blik

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Zonde zeg.... maar dat is in Sliedrecht toch tegenover de Pin automaat van de Rabobank ofzo.. 

Haal dieJacco Osté schreef:Volgens mij gaat dat zo jaSander2 schreef:Verhaalt die vw polo nou de schade op de eigenaar van de astra, die vervolgens weer schade verhaalt op de eigenaar van het vw busje? Zo werkt dat toch?
Balen van zo'n berg schade, maarja... Het is uiteindelijk maar blik

het is wel zo. De verzekeraar van de astra betaald de schade van de Polo in eerste instantie, maar deze verhaalt dit weer op de verzekeraar van de T5. Kortom, die astra heeft nergens last van, die verzekering moet alleeen ff wat papierwerk regelen...
Niets aan t handje toch
Niets aan t handje toch

ja, die bus moet dus alles schokken, maar in eerste instantie betaald de opel man de polo dude 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Heeft er ook eentje last van spellingsproblemen.
Alleen z'n naam al
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=2810

Alleen z'n naam al

-
- Contacteer:

war maaik jeje allemal nied druck omn mann
Te koop advertentie en dan in de omschrijving: "Ik zoek" 

-
Ach mss heeft die gast gewoon dyslectie.. niet al te vlot conclusies trekken 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zoek iets te koopWilma schreef:Te koop advertentie en dan in de omschrijving: "Ik zoek"

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Pff, vandaag zeer waarschijnlijk een boete erbij.
Reed 60 waar ik 50 mag, om kw voor 10 's avonds en uit het niets een hele dikke
FLITS.
Echt achterlijk, op het punt waar ze stonden dienen ze écht de veiligheid niet, is alleen maar cashen (voor mensen die bekend zijn in Geldrop: Gijzenrooiseweg, richting Eindhovenseweg nog vóór de stoplichten aan de Rielsedijk).
Die weg heeft volledig gescheiden rijbanen, er staan al 6 (!) flitskasten, stoplichten... Echt achterlijk zeg.
Maar goed, afgezien van die boete gaat alles wel lekker
Reed 60 waar ik 50 mag, om kw voor 10 's avonds en uit het niets een hele dikke

Echt achterlijk, op het punt waar ze stonden dienen ze écht de veiligheid niet, is alleen maar cashen (voor mensen die bekend zijn in Geldrop: Gijzenrooiseweg, richting Eindhovenseweg nog vóór de stoplichten aan de Rielsedijk).
Die weg heeft volledig gescheiden rijbanen, er staan al 6 (!) flitskasten, stoplichten... Echt achterlijk zeg.

het is om geld te innen? Ken geen andere gevallen in NL.. 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
wel een leuk e-mail adres (het domein)Chris@R5 schreef:Heeft er ook eentje last van spellingsproblemen.![]()
Alleen z'n naam al![]()

True, hij kan slechtziend of dyslectisch zijn. Of gewoon lui (in het nakijken van de tekst)Dennis_16v schreef:Ach mss heeft die gast gewoon dyslectie.. niet al te vlot conclusies trekken
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
dyslectisch heeft niets te maken met woorden niet in de normale spelling kunnen typen. Ben het zelf ook tot op zekere hoogte, maar het verschil tussen 'oude' en 'aude', en 'blue' en 'bloe' zie ik ook nog wel... 

dat heet ook kleurenblindHaas schreef: en 'blue' en 'bloe' zie ik ook nog wel...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat typische geluid 

Immer wieder die verdammte Holländer
als die blauwe aan t eind wegrijde.....heerlijk!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Das hier in de buurt..Dittrich schreef:Pff, vandaag zeer waarschijnlijk een boete erbij.
Reed 60 waar ik 50 mag, om kw voor 10 's avonds en uit het niets een hele dikkeFLITS.
En volgens mij werken alle flitskasten op de gijzenrooijseweg..