Rianne RT schreef:Ik heb hier ook nog 5 boetes (ongelogen) openstaan, maar daarom vind ik het geen stinkhomo's....De enige die je voor iets kunt uitschelden ben je zelf....
Raar maar waar, maar die mensen denken echt dat ze iets goed doenpeter5GTTurbo schreef:Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.
dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.Edward(ForeverYoung) schreef:Raar maar waar, maar die mensen denken echt dat ze iets goed doenpeter5GTTurbo schreef:Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.![]()
En zoals al vaker gezegd, eigenlijk doen ze ook niks verkeerd, je moet je houden aan de maximumsnelheid en rijd je dan harder dan is het op eigen risico. Geldt voor jou, voor mij en voor de rest van autorijdend NL. (Betekent niet dat ik verstoppertje-methodes enzo goedkeur)
Wel apart dat je er 3 vlak achter elkaar krijgt, maar zo zijn er ook wel eens van die onbegrijpelijke periodes dat je geen bekeuringen krijgt (heb eens tussen een half jaar en 3kwart jaar geen bekeuringen gehad... volgens mij was het zelfs bijna een jaar maar dat weet ik niet zeker meer, kan het overigens wel een keer nakijken omdat ik ze allemaal bewaard heb)
Daar maak je vrienden meekool schreef: dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.
Blouses met streepjes op de schouders zijn zóóó 2004.Menno schreef:vanmorgen leuk lopen sporten met een volvo'tje. Jammer dat die bestuurder een beetje foute blouse bleek aan te hebben![]()
Eens kijken of we d'r nog wat van horen
Het is ook lekker makkelijk om over de politie blijven zeiken. Maar de regels zijn duidelijk. En ja, je wordt honderd keer geflitst en als je zo verder rijdt, was er echt niks gebeurt. Maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan, ook op wegen die heel erg breed en overzichtelijk zijn.kool schreef:dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.Edward(ForeverYoung) schreef:Raar maar waar, maar die mensen denken echt dat ze iets goed doenpeter5GTTurbo schreef:Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.![]()
En zoals al vaker gezegd, eigenlijk doen ze ook niks verkeerd, je moet je houden aan de maximumsnelheid en rijd je dan harder dan is het op eigen risico. Geldt voor jou, voor mij en voor de rest van autorijdend NL. (Betekent niet dat ik verstoppertje-methodes enzo goedkeur)
Wel apart dat je er 3 vlak achter elkaar krijgt, maar zo zijn er ook wel eens van die onbegrijpelijke periodes dat je geen bekeuringen krijgt (heb eens tussen een half jaar en 3kwart jaar geen bekeuringen gehad... volgens mij was het zelfs bijna een jaar maar dat weet ik niet zeker meer, kan het overigens wel een keer nakijken omdat ik ze allemaal bewaard heb)
das ook niet slim als je je opzettelijk laat flitsenEdward(ForeverYoung) schreef:Betalen moet je nog steeds, toch?
Btw, ik krijg er binnenkort ook 1 op de mat.
Had ff iets uit de stad gehaald, en ging via een andere route weer terug naar huis, toen ik ff niet helemaal oplette en zo met 90 voorbij de flitsauto reed, waar ik 70 mocht. (terwijl ik toch al de hele dag op de radio had gehoord dat ie daar zou staan)
Wel grappig dat het me op die dag eigenlijk niet echt wat kon schelen, meestal is m'n dag wel aardig verpest door zoiets, maar toen kon ik me er niet heel druk over maken
Als jij mijn boete voor 20 km. te hard betaalt, betaal ik die 18 euro voor jouMike (spitsoor) schreef:Ben al een tijd geleden geflits in wateringen. Zat ff niet op te letten en reed een km of 60. Klopt wel aardigKreeg gisteren de prent binnen voor wel 5 km/u teveel. 18,- gaat me dat kosten
Doe maar niet. Er komt er nog 1 van 50 eurie binnekortEdward(ForeverYoung) schreef:Als jij mijn boete voor 20 km. te hard betaalt, betaal ik die 18 euro voor jouMike (spitsoor) schreef:Ben al een tijd geleden geflits in wateringen. Zat ff niet op te letten en reed een km of 60. Klopt wel aardigKreeg gisteren de prent binnen voor wel 5 km/u teveel. 18,- gaat me dat kosten
![]()
Kijken of je daar wel tevreden mee bent![]()
![]()
eerste keer is een lage, soort van waarschuwing. Je krijgt er automatich ook een mooie foto bijJoost (DoubleYou) schreef:Hm, ben benieuwd hoe snel boetes uit Duitsland m'n kant op komen, ben geloof ik op een 70 stuk geflitst met zo'n, uhm, 90? En, ook hoe streng ze daar zijn als in hoe duur het wordt.