ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rianne RT

Ik heb hier ook nog 5 boetes (ongelogen) openstaan, maar daarom vind ik het geen stinkhomo's.... :bonk: De enige die je voor iets kunt uitschelden ben je zelf.... :p
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Menno

vanmorgen leuk lopen sporten met een volvo'tje. Jammer dat die bestuurder een beetje foute blouse bleek aan te hebben :gun:

Eens kijken of we d'r nog wat van horen :~
rev it like a rental
peter5GTTurbo
Contacteer:

Rianne RT schreef:Ik heb hier ook nog 5 boetes (ongelogen) openstaan, maar daarom vind ik het geen stinkhomo's.... :bonk: De enige die je voor iets kunt uitschelden ben je zelf.... :p

Als ik langs zo`n flitsgebakkie rijdt en ik zie hem staan (gebeurt de laatste tijd helaas te weinig) dan komen er flink wat scheldwoorden uit hoor.
Het zijn en blijven gewoon stinkheaumeau`s met een uitgekotst beroep.
Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.

Ok genoeg aggressie eruit gepleurd, we gaan eten.
Bart GTE
Contacteer:

smakelijk :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

peter5GTTurbo schreef:Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.
Raar maar waar, maar die mensen denken echt dat ze iets goed doen :)
En zoals al vaker gezegd, eigenlijk doen ze ook niks verkeerd, je moet je houden aan de maximumsnelheid en rijd je dan harder dan is het op eigen risico. Geldt voor jou, voor mij en voor de rest van autorijdend NL. (Betekent niet dat ik verstoppertje-methodes enzo goedkeur)

Wel apart dat je er 3 vlak achter elkaar krijgt, maar zo zijn er ook wel eens van die onbegrijpelijke periodes dat je geen bekeuringen krijgt (heb eens tussen een half jaar en 3kwart jaar geen bekeuringen gehad... volgens mij was het zelfs bijna een jaar maar dat weet ik niet zeker meer, kan het overigens wel een keer nakijken omdat ik ze allemaal bewaard heb :smoke: )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Martijn Kool

Edward(ForeverYoung) schreef:
peter5GTTurbo schreef:Je gaat mij niet vertellen dat je als flitsheaumeau trots kan zijn op je beroep.
En zoals al vaker gezegd, eigenlijk doen ze ook niks verkeerd, je moet je houden aan de maximumsnelheid en rijd je dan harder dan is het op eigen risico. Geldt voor jou, voor mij en voor de rest van autorijdend NL. (Betekent niet dat ik verstoppertje-methodes enzo goedkeur)

Wel apart dat je er 3 vlak achter elkaar krijgt, maar zo zijn er ook wel eens van die onbegrijpelijke periodes dat je geen bekeuringen krijgt (heb eens tussen een half jaar en 3kwart jaar geen bekeuringen gehad... volgens mij was het zelfs bijna een jaar maar dat weet ik niet zeker meer, kan het overigens wel een keer nakijken omdat ik ze allemaal bewaard heb :smoke: )
dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Marcus

kool schreef: dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.
Daar maak je vrienden mee :lol:

Trouwens, kwam vanochtend uit m'n nachtdienst en toen waren ze aan het flitsen op de N15. Net na de Thomassentunnel in die bocht.
Raar maar waar, maar mocht je daar nog langskomen dan eventjes van het gas. :)
Weet alleen niet of ze er nu nog staan.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Menno schreef:vanmorgen leuk lopen sporten met een volvo'tje. Jammer dat die bestuurder een beetje foute blouse bleek aan te hebben :gun:

Eens kijken of we d'r nog wat van horen :~
Blouses met streepjes op de schouders zijn zóóó 2004. :p

Geen bijrijder? Dan lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat het een politieauto is.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Kan makkelijk hoor hier rijdt er ook regelmatig 1 die alleen is. Das dan overigens geen volvo maar een 1 of ander space wagen geval.
Rianne RT

kool schreef:

dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn, lekker in de kroeg vertellen wat je doet, sure.
Het is ook lekker makkelijk om over de politie blijven zeiken. Maar de regels zijn duidelijk. En ja, je wordt honderd keer geflitst en als je zo verder rijdt, was er echt niks gebeurt. Maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan, ook op wegen die heel erg breed en overzichtelijk zijn.
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Haas
Car: Megane RS

geflitst worden met 40 kmu....ook leuk :S
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Dat meen je toch niet??? :(

Ik heb spee weer eens gesponsord......4 kilometer te hard op de snelweg...na correctie dat dan weer wel...whe he he >-)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Edward
Contacteer:

Haas schreef:geflitst worden met 40 kmu....ook leuk :S
30 km zone ofzo?
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

...40 te hard............. |: :bonk: :~
Edward
Contacteer:

hmm, ik lees het anders, maar zal wel aan mij liggen :p
hoop voor Haas z'n bankrekening dat ik gelijk heb en jij niet 8) :lol:
Haas
Car: Megane RS

nee...ik reed 40!!
bij mij op de hoek ffs! Je mag daar gewoon 50, moest remmen voor een afslaande auto en trok erna weer op. Geef net gas in de 2 en FLITS... Nou, harder dan 40 reed ik echt noooooit!
Dat probleem daar al eens vaker gehad, ook geflitst met 35. Gelukkig was er iets fout met die paal denk ik, elke auto en fietser werd op de foto gezet :lol: Toen heb ik er niets van gehoord, maar ga nu ook echt niets betalen hoor!
Marcus

Kan ook zijn dat ze elke auto flitsen om te checken of je je wegenbelasting wel betaald.
Gebeurt wel vaker. :)
Edward
Contacteer:

Maar dat verklaart dan weer niet waarom ook fietsers worden gekiekt :)
Mja, als je niet te hard hebt gereden zullen ze je toch vast ook niet laten betalen (Y)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

nou , dit topic kan dus binnenkort opgeheven worden ....je wordt binnenkort niet meer geflitst maar alleen nog maar digitaal gefotografeerd!! :(
-Ray-
Contacteer:

kwestie van de topictitel aanpassen als je het mij vraagt :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Edward
Contacteer:

Betalen moet je nog steeds, toch? :D

Btw, ik krijg er binnenkort ook 1 op de mat.

Had ff iets uit de stad gehaald, en ging via een andere route weer terug naar huis, toen ik ff niet helemaal oplette en zo met 90 voorbij de flitsauto reed, waar ik 70 mocht. (terwijl ik toch al de hele dag op de radio had gehoord dat ie daar zou staan :lol: )

Wel grappig dat het me op die dag eigenlijk niet echt wat kon schelen, meestal is m'n dag wel aardig verpest door zoiets, maar toen kon ik me er niet heel druk over maken :)
Dennis_16v

Edward(ForeverYoung) schreef:Betalen moet je nog steeds, toch? :D

Btw, ik krijg er binnenkort ook 1 op de mat.

Had ff iets uit de stad gehaald, en ging via een andere route weer terug naar huis, toen ik ff niet helemaal oplette en zo met 90 voorbij de flitsauto reed, waar ik 70 mocht. (terwijl ik toch al de hele dag op de radio had gehoord dat ie daar zou staan :lol: )

Wel grappig dat het me op die dag eigenlijk niet echt wat kon schelen, meestal is m'n dag wel aardig verpest door zoiets, maar toen kon ik me er niet heel druk over maken :)
das ook niet slim als je je opzettelijk laat flitsen :lol:
beter had je het geld van boete aan mij kunnen geven :D
Abel
Über-Spammer

Edward(foreverFLITS) (S)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

:foto: :lol:
Marcus

:lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:lol: (Y)
suusiejjj
Contacteer:

gisteren in emmen geflitst op een weg waar ik bijna elke dag langs kom waar iets van 4 palen achter elkaar staan (S) (S) (S) dom dom ben bij de ene laatste geflitst ik ree 60 waar ik 50 mag... (S)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ben al een tijd geleden geflits in wateringen. Zat ff niet op te letten en reed een km of 60. Klopt wel aardig :p Kreeg gisteren de prent binnen voor wel 5 km/u teveel. €18,- gaat me dat kosten (S)
Marcus

Dat vind ik echt van die onzin boetes.
M'n vader had er kort geleden ook een, hij reed een gigantische 3 km/h te hard waar 120 was toegestaan. :~
Edward
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:Ben al een tijd geleden geflits in wateringen. Zat ff niet op te letten en reed een km of 60. Klopt wel aardig :p Kreeg gisteren de prent binnen voor wel 5 km/u teveel. €18,- gaat me dat kosten (S)
Als jij mijn boete voor 20 km. te hard betaalt, betaal ik die 18 euro voor jou :D
Kijken of je daar wel tevreden mee bent :p :wink:

@Dennis16v, was natuurlijk niet opzettelijk, maar had het gewoon even niet door :smoke:
@Suusiejjj: daar heb ik een paar jaar geleden m'n eerste flitsboete gekregen, een week na het radardetectorverbod (dus die had ik er maar uitgehaald (S) ), was ook een gevalletje niet opletten, of eigenlijk was ik nog te veel aan dat heerlijk handige apparaatje gewend :smile:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:Ben al een tijd geleden geflits in wateringen. Zat ff niet op te letten en reed een km of 60. Klopt wel aardig :p Kreeg gisteren de prent binnen voor wel 5 km/u teveel. €18,- gaat me dat kosten (S)
Als jij mijn boete voor 20 km. te hard betaalt, betaal ik die 18 euro voor jou :D
Kijken of je daar wel tevreden mee bent :p :wink:
Doe maar niet. Er komt er nog 1 van 50 eurie binnekort (S) En heel miss nog een snelheidsboete |: Duur maandje zo
André ter Velde

Jaaaaahhh, het heeft even geduurt, maar ik heb er eindelijk weer eens één.

101 km/h bij wegwerkzaamheden op de snelweg waar je 70 mocht.

Mag weer € 220,00 aftikken. En natuurlijk de komende 2 jaren keurig onder de 30 km/h te hard blijven.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Hm, ben benieuwd hoe snel boetes uit Duitsland m'n kant op komen, ben geloof ik op een 70 stuk geflitst met zo'n, uhm, 90? En, ook hoe streng ze daar zijn als in hoe duur het wordt.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

In duitsland zijn ze toch niet zo flauw? En dan bedoel ik dat de boetes daar lager liggen dan in NL.
Abel
Über-Spammer

Joost (DoubleYou) schreef:Hm, ben benieuwd hoe snel boetes uit Duitsland m'n kant op komen, ben geloof ik op een 70 stuk geflitst met zo'n, uhm, 90? En, ook hoe streng ze daar zijn als in hoe duur het wordt.
eerste keer is een lage, soort van waarschuwing. Je krijgt er automatich ook een mooie foto bij (0)

niet uit eigen ervaring trouwens
Plaats reactie