voor strippen zijn iets van 30 eur per stuk en achter iets van 90 dacht ikKier schreef:ach jah.. moet er toch nog wat dingen aan veranderen dus die bumperlijsten gaan gewoon op de grote hoop met de kosten mee

voor strippen zijn iets van 30 eur per stuk en achter iets van 90 dacht ikKier schreef:ach jah.. moet er toch nog wat dingen aan veranderen dus die bumperlijsten gaan gewoon op de grote hoop met de kosten mee
Kier schreef:ben ook nog op zoek naar een peilstoksensor voor mn olietemp meter. Enig idee waar ik dat kan bestellen? Bij conrad zag ik hem niet op de site staan?
Voornamelijk gemakzucht. Lijkt mij lastiger monteren dan eentje met pijlstok?peter5GTTurbo schreef: Waarom geen sensor in je oliekanaal onder je dynamo?
oke dat gaat wel lukken!-Ray- schreef:sensor zit vaak bij de meter, zo niet wel ff kijken of je een enkelpolige of dubbelpolige nodig hebt.
je hebt een soort klemmetjes die je om een bestaande draad kan klemmen en zo een 2e draad aan te sluiten. makkelijker is om m even door te knippen en er een draad bij te solderenKier schreef: En kan ik daar gewoon een soort van splittertje voor kopen? dus een soort van klemmetje?
idd solderen is ook wel ff 2 keer zo netjes........die euhmm klemmetjes zijn van die typische kwikshit dingen-Ray- schreef:je hebt een soort klemmetjes die je om een bestaande draad kan klemmen en zo een 2e draad aan te sluiten. makkelijker is om m even door te knippen en er een draad bij te solderenKier schreef: En kan ik daar gewoon een soort van splittertje voor kopen? dus een soort van klemmetje?
Op een 5 hoort een oud logo-Ray- schreef:had je niet beter een fase 2 logo van een clio of een twingo af kennen trekken
Die ideale plek....stuurt mij een rekening zodra ze klaar zijncyberdanny schreef:Hey dat is wel een ideale plek om te sleutelen daar!! Ziet er goed uit!!
ochjah als de rekening maar niet te hoog wordt valt het wel mee denk ik zo als je zelf geen faciliteiten voor hebt!Kier schreef:Die ideale plek....stuurt mij een rekening zodra ze klaar zijncyberdanny schreef:Hey dat is wel een ideale plek om te sleutelen daar!! Ziet er goed uit!!![]()
Ideaal zou zijn als ik zo'n sleutelplek in mn achtertuin zou hebben