ACT: A1 GP
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
lijmpoging als in: "shit, nou rij ik dit jaar niet en krijg ik sowieso geen geld.. Huub, daar hebben we niet goed over nagedacht!"

Jammer dat gemier langs de kantlijn.
Nee, het team is gewoon kut, ze moeten betalen, ik reed ook niet voor niks.
Go Jos!
Nee, het team is gewoon kut, ze moeten betalen, ik reed ook niet voor niks.
Go Jos!
geef hem groot gelijk dat ie gewoon zijn geld wil, als er afspraken gemaakt zijn moeten die nagekomen worden. maar als ie dan een beetje vent was had ie nog wel gewoon gereden in zandvoort zeker voor zijn fans. vind dit gewoon een erg lage actie van hem

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Hoorde vanmiddag op het nieuws dat de provincie Noord holland dit weekend geluidsmetingen gaan doen bij het circuit in zandvoort. Ze mogen als de A1 daar rijdt niet meer herrie produceren dan 70 db. Bij overschrijding zou er een boete worden opgelegd. Triest hoor 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
antoine, hij is briljant
riel: hij kon betaald krijgen per race vooraf, zelfs dat was niet voldoende hij wilde 1 miljoen vooraf
dat is een absurde eis en zo blijkt maar weer dat jos en huub niet van deze wereld zijn
niemand betaald iemand vooraf, en zeker geen 1 miljoen
riel: hij kon betaald krijgen per race vooraf, zelfs dat was niet voldoende hij wilde 1 miljoen vooraf
dat is een absurde eis en zo blijkt maar weer dat jos en huub niet van deze wereld zijn
niemand betaald iemand vooraf, en zeker geen 1 miljoen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vooraf omdat ... hij afgelopen jaar heeft kunnen wachten op zijn centen.
Tja, ik snap het wel. T is werk. Jos zal er zelf ook vast niet lekker mee in zijn vel zitten, maar als je alles voor je fans moet doen kan je teambaas met je doen wat hij wil, want jij raced voor de fans?
Nee, ben ik totaal niet met jullie eens.
Tja, ik snap het wel. T is werk. Jos zal er zelf ook vast niet lekker mee in zijn vel zitten, maar als je alles voor je fans moet doen kan je teambaas met je doen wat hij wil, want jij raced voor de fans?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag heeft ook de circuitdirecteur een boekie opengedaan over het incident met Jos.
De circuitdirecteur heeft nog geprobeerd om Jos in Zandvoort te laten rijden tegen een betaling van LET WEL.. 100.000 euro! maar Josen en co wilde gewoon alles of niets! tsja fanclubleden, hier werd ik toch een beetje stil van.... Jos had een ton kunnen pakken, zijn fans kunnen vermaken en ná Zandvoort een stop kunnen inlassen, maar dat is helaas niet gebeurd. Dit zijn toch hele droevige PR kunstjes. Niemand, maar dan ook niemand kan in de Paddock de acties van Jos en Huub waarderen.
Daarnaast werd ook gezegd dat de organisatie op dit moment nog investeerders nodig heeft, want financieel gezien zou de serie wel eens eerder afgelopen kunnen zijn dan we nu met z'n allen denken.. en juist met deze info achter de hand had Huub NIET het onderste uit de kan moeten eisen!
echt waar voor mij is jos nog dieper gezonken dan mogelijk is
de schlemielige omhooggevallen wannabee coureur die denkt dat de hele wereld op hem zit te wachten
zijn carriere is nu echt over
ik denk dat die zelfs op de plaatselijke kratbaan niet meer welkom is
kon ook best eens zijn dat max hier schade van gaat ondervinden
De circuitdirecteur heeft nog geprobeerd om Jos in Zandvoort te laten rijden tegen een betaling van LET WEL.. 100.000 euro! maar Josen en co wilde gewoon alles of niets! tsja fanclubleden, hier werd ik toch een beetje stil van.... Jos had een ton kunnen pakken, zijn fans kunnen vermaken en ná Zandvoort een stop kunnen inlassen, maar dat is helaas niet gebeurd. Dit zijn toch hele droevige PR kunstjes. Niemand, maar dan ook niemand kan in de Paddock de acties van Jos en Huub waarderen.
Daarnaast werd ook gezegd dat de organisatie op dit moment nog investeerders nodig heeft, want financieel gezien zou de serie wel eens eerder afgelopen kunnen zijn dan we nu met z'n allen denken.. en juist met deze info achter de hand had Huub NIET het onderste uit de kan moeten eisen!
echt waar voor mij is jos nog dieper gezonken dan mogelijk is
de schlemielige omhooggevallen wannabee coureur die denkt dat de hele wereld op hem zit te wachten

zijn carriere is nu echt over
ik denk dat die zelfs op de plaatselijke kratbaan niet meer welkom is
kon ook best eens zijn dat max hier schade van gaat ondervinden
DEnk dat ie weer F1 gaat rijden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is het risico van ondernemenRiël schreef:Vooraf omdat ... hij afgelopen jaar heeft kunnen wachten op zijn centen.
als ik elke keer als een opdrachtgever te laat betaald zijn volgende opdracht moet weigeren zit ik alleen nog maar thuis op de bank
(net als jos nu)
tis werk?
pas geleden riep die nog hoe trots die was om voor nederland te mogen rijden
bleek dus ook gelogen

alles voor zijn fans??
heb je wel eens gelezen wat die zijn betalende fans beloofd???
als dat niet zo is moet je heel snel zwijgen
ook een en al leugens

Waarom maak jij je daar eigenlijk zo druk om? JIj moest m voor dit incident toch al niet?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waar maak jij dat uit op??
ben 10 jaar lid geweest van de fanclub
maar altijd ligt het aan een ander als er iets is
en mijn ogen zijn iets eerder opengegaan denk ik
de fanclub slinkt trouwens erg hard nu
ik maak me niet druk hoor
vind het alleen schofterig dat je op deze manier een heleboel mensen laat zitten en dan ook nog de schuld bij een ander neerlegt
ben 10 jaar lid geweest van de fanclub
maar altijd ligt het aan een ander als er iets is
en mijn ogen zijn iets eerder opengegaan denk ik
de fanclub slinkt trouwens erg hard nu
ik maak me niet druk hoor
vind het alleen schofterig dat je op deze manier een heleboel mensen laat zitten en dan ook nog de schuld bij een ander neerlegt
Dat maak ik op uit je eigen posts.
Doe eens een search op Jos en dan jouw naam als Author
Doe eens een search op Jos en dan jouw naam als Author

idd vind ik ook hoor. we zijn nu allemaal wel overtuigt van het feit dat je jos niet mag. hopelijk word het gewoon een mooi race weekend op zandvoortMarcel B. schreef:ja luco nu weten we het wel zeg...

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
klopt dat was nadat zijn ware aard is gebleken
maar reageer eens op de feiten of reageer anders niet
maar reageer eens op de feiten of reageer anders niet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat van dedirecteur van zandvoort was een quote en dus gewoon informatieMarcel B. schreef:ja luco nu weten we het wel zeg...

en een mening mag hier, en als een ander een andere mening is toegedaan, dan kan daarover geouwehoerd worden, dar is het een forum voor.
of komt er een limiet ofzo, dat je maximaal 2 keer per onderwerp je mening mag geven???
deze reactie vind ik een beetje kinderachtig
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
superargument

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Komen daar de eerste haarschuurtjes en heeft Huubje een voorgevoel dat het als je gaat zoals vorig jaar hij helemaal geen poen krijgt.
Ik snap ook niet hoe men er aan komt dat ze vooraf geld wilden zien, het enige wat ze wilden was een bankgarantie zodat bij achterwege blijven ze daar op konden terugvallen.
Wie heeft de link of quote waar het staat dat ze geld vooraf wilden hebben.
Klagers moeten maar eens een dagje hier onder de rook van Schiphol komen wonen.
Een bankgarantie eisen is niet het onderste uit de kan halen, wel een zekerheid inbouwen voor het geval dat met in het achterhoofd de gang van zaken vorig seizoen.Daarnaast werd ook gezegd dat de organisatie op dit moment nog investeerders nodig heeft, want financieel gezien zou de serie wel eens eerder afgelopen kunnen zijn dan we nu met z'n allen denken.. en juist met deze info achter de hand had Huub NIET het onderste uit de kan moeten eisen
Sjeik Maktoum trekt zich terug uit A1GP
(29/9/2006) Enkele dagen geleden rezen er al vraagtekens op over de gepubliceerde kalender van de A1GP op het komende seizoen. Dé race ontbrak namelijk: Dubai stond niet op de kalender. Nota bene de thuisrace van de initiatiefnemer van de serie die deze race ook gebruikte om veel reclame voor het land te maken.
Het kwam dus eigenlijk niet als een complete verrassing dat de sjeik bekend maakte dat hij zijn aandeel in de serie heeft verkocht: "Ik wil alle investeerders bedanken, het is inmiddels bewezen dat de serie geld kan opleveren. Daarom denk ik dat A1GP ook zonder steun van mij, mijn familie of Dubai kan opereren."
Tony Texeira zal de leiding van de serie overnemen. Onder hem staat het bestuur dan onder leiding van Bruce Holmes, aangevuld met Richard Dorfman en David Clare.
Jo Vleugels
Maar dat doe je niet gratis en voor niks, niemand werkt er eerst een jaar lang om dan daarna je poen te krijgen.tis werk?
pas geleden riep die nog hoe trots die was om voor nederland te mogen rijden
bleek dus ook gelogen
Ik snap ook niet hoe men er aan komt dat ze vooraf geld wilden zien, het enige wat ze wilden was een bankgarantie zodat bij achterwege blijven ze daar op konden terugvallen.
Wie heeft de link of quote waar het staat dat ze geld vooraf wilden hebben.
En doe je het wel zit je vanzelf thuis op de bank omdat je failliet bent.dat is het risico van ondernemen
als ik elke keer als een opdrachtgever te laat betaald zijn volgende opdracht moet weigeren zit ik alleen nog maar thuis op de bank
Nederland op zijn smalst, hele regio hier is volgeboekt qua hotels en dergelijke en maar blijven zeiken over regeltjes, de natuur gaat echt niet stuk van 1 dagje meer lawaai.Hoorde vanmiddag op het nieuws dat de provincie Noord holland dit weekend geluidsmetingen gaan doen bij het circuit in zandvoort. Ze mogen als de A1 daar rijdt niet meer herrie produceren dan 70 db. Bij overschrijding zou er een boete worden opgelegd. Triest hoor
Klagers moeten maar eens een dagje hier onder de rook van Schiphol komen wonen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij kon 100.000 krijgen van zandvoort
maar arno tussen te laat en niet betalen zit een groot verschil hoor
veel opdrachtgevers betalen gewoon te laat, helaas maar waar.
uiteindelijk is jos gewoon betaald
en ik snap wel dat die bepaalde dingen geregeld wil zien, maar had die daarmee nou niet kunnen wachten tot na dit weekend?
dat is het enige wat ik stom vind
als die had gereden en daarna de stekker eruit had getrokken, dan had die een hoop goodwill gekweekt bij iedereen, ook nog voor zijn eventuele racetoekomst
nu kweekt die alleen onwil en agressie bij veel mensen
vraag me af of dit zakelijk wel verstandig is?

en ik snap wel dat die bepaalde dingen geregeld wil zien, maar had die daarmee nou niet kunnen wachten tot na dit weekend?
als die had gereden en daarna de stekker eruit had getrokken, dan had die een hoop goodwill gekweekt bij iedereen, ook nog voor zijn eventuele racetoekomst
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Kijk Luco, zonder een heel verhaal is dit wat de lading dekt.Luco/Alpine-racer schreef:hij kon 100.000 krijgen van zandvoort![]()
Luco we hebben een deal, ik ben het volkomen met je eens.

-
Jos wist toen ie met Jan Lammers in zee ging dat Jan Lammers niet de rijkste is die man moet het echt hebben van zijn sponseringen, niet van zijn eigen portomonee!
Het is zelfs zo erg dat de MAN trekker waar het Racing for Holland team mee rijdt volledig geschonken en onderhouden wordt door MAN NL, dit jaar krijgt ie weer een nieuwe
Jos heeft nu zijn ware aard laten zien en is nu volledig afgeschreven als coureur, geen enkele teambaas ongeacht zijn rijkwaliteiten pikt dit.
Het is zelfs zo erg dat de MAN trekker waar het Racing for Holland team mee rijdt volledig geschonken en onderhouden wordt door MAN NL, dit jaar krijgt ie weer een nieuwe
Jos heeft nu zijn ware aard laten zien en is nu volledig afgeschreven als coureur, geen enkele teambaas ongeacht zijn rijkwaliteiten pikt dit.
VLK Groep
In de nieuwste KIJK staat een heel stuk over Team nederland, heb hier geen scanner dus kan de boel niet laten zien.
-
- Moderator
- Car: MB
Zo erg is dat toch niet. We tof dan MAN dat doetRobert-Jan schreef:Het is zelfs zo erg dat de MAN trekker waar het Racing for Holland team mee rijdt volledig geschonken en onderhouden wordt door MAN NL, dit jaar krijgt ie weer een nieuwe![]()

Zou renault Luco ook campers geven

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Dan moet ie snel met de importeur gaan praten, nu rijdt ie met een camper van de concurrent. Zo'n Fiat/Citroen/Peugeot kampertje.Tom schreef:Zo erg is dat toch niet. We tof dan MAN dat doetRobert-Jan schreef:Het is zelfs zo erg dat de MAN trekker waar het Racing for Holland team mee rijdt volledig geschonken en onderhouden wordt door MAN NL, dit jaar krijgt ie weer een nieuwe![]()
.
Zou renault Luco ook campers geven![]()

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
renault geeft niet zoveel weg hoor

G*D! Wat een K*tstrategie zeg. Nederland heeft het echt compleet verneukt. Iedereen gaat voor slicks naar binnen behalve Nederland. Dat kost je dus van nr1 naar riant buiten het podium. Echt zo'n dikke blunder dit