ACT : Formule 1 Deel I
-
- Contacteer:
Had hem al eens gehoord
echt briljant gewoon 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Erg leuk vanaf een laptop een auto zo laten reageren; is alleen geen F1 song maar een volkslied (!) (en niet het Franse
)

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Het God shave the queen
, brits volkslied.. grappig gedaan!

-
- Contacteer:
Paul1916v schreef:Het God shave the queen![]()
, brits volkslied.. grappig gedaan!
god SHAVE the queen ?

-
- Contacteer:
staan niet voor niets smilies achter 

-
- Contacteer:
ja ja, zou ik ook zeggen. 

Nu komt de motor in z'n geheel niet uit Frankrijk, maar uit Engeland (en het grootste deel van de F1 crew ook, dus wat dat betreft is een halv Frans / half Engels volkslied wellicht een idee
)

-
- Contacteer:
plus dat dit op goodwood was..en tsja, om daar een frans volkslied te gaan spelen..

Juist welPaul1916v schreef:plus dat dit op goodwood was..en tsja, om daar een frans volkslied te gaan spelen..![]()

Brittania rules de waves allang niet meer (gelukkig

-
Liefde Alonso voor Renault is voorbij
Fernando Alonso verklaart zijn motivatie om te vertrekken bij Renault. McLaren hoorde het afgelopen decennium altijd bij de topteams. Het klinkt als een legende, maar is echter waar. Alonso en McLaren-Mercedes teamchef Ron Dennis spraken elkaar in de zomer van 2005, uitgerekend op het podium na een zege van Kimi Räikkönen, voor het eerste over een eventuele samenwerking, al was dit niet serieus gemeend. Alonso echter had klachten over Renault, waarop Dennis hem aanbood om naar McLaren te komen.
Enkele weken later was het contract voor 2007 tussen McLaren en Alonso een feit. De Spanjaard heeft geen spijt van zijn beslissing. De liefde voor Renault is behoorlijk afgezwakt, wordt hij geciteerd in Auto, Motor & Sport. "Ik wilde eens een ander tapijt. We zijn samen groot geworden, zijn van de vierde plaats in het constructeurskampioenschap opgeklommen naar de titel. Meer is er niet. Je moet op het hoogtepunt afscheid nemen, aldus Alonso.
De regerend Wereldkampioen rechtvaardigt zijn besluit vooral op het feit dat hij op een bepaald moment begon te twijfelen aan de betrokkenheid van Renault voor de Formule 1. Ik geloof niet dat Renault in de toekomst het geld zal uitgeven wat nodig is om te winnen, meent de Spanjaard. McLaren hoorde het laatste decennium tot de topteams. Het gevaar dat zij in 2007 terug zullen vallen naar de achtste plaats is gering. Ferrari daarentegen is nooit een discussie geweest voor Alonso, simpelweg omdat Jean Todt hem nooit een aanbod heeft gedaan.
En ik loop hen ook niet achterna. Ik krijg de indruk dat Ferrari zich beter wilt voordoen dan dat zij werkelijk zijn. Dan rijd ik liever voor een ander team en wil proberen om Ferrari te verslaan, aldus een openhartige Fernando Alonso. Lijkt de Spanjaard de titelstrijd op te geven? In elk geval merkwaardig dat Alonso, met nog drie races te gaan, ineens een afkeer lijkt te hebben van Renault.
Bron: Klikken
Fernando Alonso verklaart zijn motivatie om te vertrekken bij Renault. McLaren hoorde het afgelopen decennium altijd bij de topteams. Het klinkt als een legende, maar is echter waar. Alonso en McLaren-Mercedes teamchef Ron Dennis spraken elkaar in de zomer van 2005, uitgerekend op het podium na een zege van Kimi Räikkönen, voor het eerste over een eventuele samenwerking, al was dit niet serieus gemeend. Alonso echter had klachten over Renault, waarop Dennis hem aanbood om naar McLaren te komen.
Enkele weken later was het contract voor 2007 tussen McLaren en Alonso een feit. De Spanjaard heeft geen spijt van zijn beslissing. De liefde voor Renault is behoorlijk afgezwakt, wordt hij geciteerd in Auto, Motor & Sport. "Ik wilde eens een ander tapijt. We zijn samen groot geworden, zijn van de vierde plaats in het constructeurskampioenschap opgeklommen naar de titel. Meer is er niet. Je moet op het hoogtepunt afscheid nemen, aldus Alonso.
De regerend Wereldkampioen rechtvaardigt zijn besluit vooral op het feit dat hij op een bepaald moment begon te twijfelen aan de betrokkenheid van Renault voor de Formule 1. Ik geloof niet dat Renault in de toekomst het geld zal uitgeven wat nodig is om te winnen, meent de Spanjaard. McLaren hoorde het laatste decennium tot de topteams. Het gevaar dat zij in 2007 terug zullen vallen naar de achtste plaats is gering. Ferrari daarentegen is nooit een discussie geweest voor Alonso, simpelweg omdat Jean Todt hem nooit een aanbod heeft gedaan.
En ik loop hen ook niet achterna. Ik krijg de indruk dat Ferrari zich beter wilt voordoen dan dat zij werkelijk zijn. Dan rijd ik liever voor een ander team en wil proberen om Ferrari te verslaan, aldus een openhartige Fernando Alonso. Lijkt de Spanjaard de titelstrijd op te geven? In elk geval merkwaardig dat Alonso, met nog drie races te gaan, ineens een afkeer lijkt te hebben van Renault.
Bron: Klikken
-
- Contacteer:
Hij moet niet zo zeiken, gewoon nog 3 weekenden gas geven...
Renault wil best geld uitgeven, alleen niet aan dure contracten. Laat Renault maar lekker de kweekvijver zijn en blijven voor jong talent...
Meneer moet natuurlijk niet vergeten dat ie zijn carriere aan Renault te danken heeft. Stel je voor dat Flavio hem bij Minardi had gelaten.

Renault wil best geld uitgeven, alleen niet aan dure contracten. Laat Renault maar lekker de kweekvijver zijn en blijven voor jong talent...

Meneer moet natuurlijk niet vergeten dat ie zijn carriere aan Renault te danken heeft. Stel je voor dat Flavio hem bij Minardi had gelaten.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
Tuurlijk is poen een reden om te gaan, maar Renault heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze met 'weinig' budget deel willen nemen aan F1.
Dan moet je nu niet gaan mauwen dat Renault geen geld uit wil geven... De motoren voor de rest van dit seizoen worden gewoon nog door ontwikkeld.
Wat ik zeg, gas geven en dat kampioenschap pakken. Anders wordt Schumi nog kampioen.

Dan moet je nu niet gaan mauwen dat Renault geen geld uit wil geven... De motoren voor de rest van dit seizoen worden gewoon nog door ontwikkeld.
Wat ik zeg, gas geven en dat kampioenschap pakken. Anders wordt Schumi nog kampioen.

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Hij heeft natuurlijk aan zichzelf te danken dat hij is wie hij nu is.
En verder natuurlijk aan Minardi en ene P. Stoddart, die hem lieten rijpen bij deze stal, Briatore is ook een man om niet vergeten te noemen.
Wat Alonso betreft en zijn uitspraken, die neem ik met een korrel zout, immers in zo'n blad wordt nog wel eens een uitspraak uit zijn verband gerukt en dat zal ook nu wel het geval zijn.
En inderdaad was Renault onduidelijk over zijn F1 plannen vorig jaar, maar om dan naar McLaren te gaan en te onderhandelen met die Ron Dennis en Ferrari te noemen zoals hij nu doet, beetje zwak.
Nogmaals het waarheidsgehalte van dit verhaal kunnen we niet goed inschatten, wel vind ik die Alonso een beetje een drammer en zeurderig aan het worden.

En verder natuurlijk aan Minardi en ene P. Stoddart, die hem lieten rijpen bij deze stal, Briatore is ook een man om niet vergeten te noemen.
Wat Alonso betreft en zijn uitspraken, die neem ik met een korrel zout, immers in zo'n blad wordt nog wel eens een uitspraak uit zijn verband gerukt en dat zal ook nu wel het geval zijn.
En inderdaad was Renault onduidelijk over zijn F1 plannen vorig jaar, maar om dan naar McLaren te gaan en te onderhandelen met die Ron Dennis en Ferrari te noemen zoals hij nu doet, beetje zwak.
Nogmaals het waarheidsgehalte van dit verhaal kunnen we niet goed inschatten, wel vind ik die Alonso een beetje een drammer en zeurderig aan het worden.
never change a winning team...... Das alom bekend toch?Merijn schreef:Had Schumacher het lef maar eens gehad, dan hadden we misschien wat leukere races gezien.

Duupke schreef:Anders wordt Schumi nog kampioen.![]()

Kan zijn dat verhalen niet geschreven zijn zoals ze gesproken zijn, maar vind de laatste tijd vrij veel van dit soort verhalen opduiken betreffende Fernando A. Ik houdt er niet zo van... Renault heeft een goed en deskundig teamd en reken maar dat ze niet voor plaats 5 rond gaan rijden, dan stoppen ze er mee. Ik vind t een rare beslissing van hem om naar McLaren te gaan. Hij kan dat zeggen dat ze al jaren aan de top staan, maar ja, elk jaar 2e, 3e, enz...das de winnaar van de verliezers he!Arno17 schreef:...wel vind ik die Alonso een beetje een drammer en zeurderig aan het worden.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
het hele verhaal is weer uit zijn verband gerukt
alonso heeft bij mclaren getekend in een tijd dat het niet zeker was dat renault door zou gaan met F1
dus ja dan neem je de gok om ergens anders te tekenen waarvan je denkt dat het een goed team is
of je blijft met het risico dat je huidige team stopt en er ergens anders geen plek meer is
aonso heeft voor het eerste gekozen
niet meer en niet minder

alonso heeft bij mclaren getekend in een tijd dat het niet zeker was dat renault door zou gaan met F1
dus ja dan neem je de gok om ergens anders te tekenen waarvan je denkt dat het een goed team is
of je blijft met het risico dat je huidige team stopt en er ergens anders geen plek meer is
aonso heeft voor het eerste gekozen
niet meer en niet minder
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
klopt, maar moetie mans genoeg zijn daar voor uit te komen en geen sprookjes gaan vertellen over mclaren, topteams, geld, enz... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat heeft die toch ook gewoon zo gezegd een paar weken geleden
maar ja de pers he
net ff iets anders opschrijven is meestal net wat sappiger

maar ja de pers he

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Blijft over dat hij moet doen waar hij goed in is:Luco/Alpine-racer schreef:dat heeft die toch ook gewoon zo gezegd een paar weken geleden![]()
maar ja de pers he![]()
![]()
Racen dus
-
- Contacteer:
had ook al iets gelezen dat ze in italië aan het onderhandelen waren ja 
En Button snapt het trouwens

En Button snapt het trouwens

-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja en wat heeft dat sauber gebracht?Merijn schreef:Volgens zeeeeeer betrouwbare bron, zit er volgend jaar een dikke Ferrari motor achter in de Spyker.
niet veel toch?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan heeft die de boel mooi voor de gek gehouden zeg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja weet ook niet wat ik er van moet denken 

Ze hebben ook Mike Gascoyne weten te strikken als hoofd-ontwerper voor volgend jaar, dus da's wel een goede zet. Al met al denk ik dat het wel wat vooruit zal gaan, maar of ze echt plaatsen gaan winnen??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nieuws van rtl is lekker op de hoogte
spyker heeft de renstal minardi overgenomen

spyker heeft de renstal minardi overgenomen

-
- Contacteer:
-
- Contacteer: