die is er al 4 jaarpaz-maniac schreef:mischien komt er dan ook wel een opvolger voor de 21T, de laguna met de 2.0T
http://www.autoweek.nl/autotestrapport. ... 3&cache=no
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/2/989 ... bf50f2.jpg[/img]
die is er al 4 jaarpaz-maniac schreef:mischien komt er dan ook wel een opvolger voor de 21T, de laguna met de 2.0T
als jij zo op de kop ligt met een gewone auto (normale deuren dan) willen je deuren ook niet open hoorGabri schreef:http://www.2xceler8.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3612
op zo'n moment zijn vleugeldeuren niet zo handig
Haas schreef:Zo....frustraties geuit?
Haas schreef:Mooi...... ben er blij om
Ik dank u
En:tut schreef:deed clarkson nu al... "Clarkson told The Sun newspaperthat Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills."
[img]http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi ... /img/1.jpg[/img]J. Clarkson schreef:He also said the presenter had no visible injuries following the ordeal he had been through other than a black eye.
Ik doelde niet op een moderator. Mij ging het om het gezeur om niks tegen Anthony. Die post gewoon een foto die toevallig net ook in het fototopic was gepost. Kon die jongen ook niet weten. (want hij is niet helderziend, daarom gaf ik dat als voorbeeld, dus punt 5 heeft er zeker mee te maken) Hij dacht gewoon iets leuks gevonden te hebben voor in het ACT.Duupke schreef:Maar idd. je hebt gelijk, je doet het niet gauw goed...
Dus dit samen met de andere reacties is geen afzeiken? Maar... goedbedoeld?? Dan snap ik er niks meer van@ anthony. zoek es een hobby ofzo![]()
Is niet helemaal waar, maar het heeft tot nu toe weinig zin gehad om ergens wat van te zeggen.Edward(ForeverYoung) schreef:
Maar goed, kennelijk ben ik daar alleen in.
hammond is die kleine, hij presenteerd ook brainiac op discocery channelLuco/Alpine-racer schreef:hammond is toch die langharige?
die gasten zijn helemaal gek ook hoor
valt mij nog mee dat ze nooit eerder gecrasht zijn
maar blijft triest natuurlijk![]()
De broer van Hammond liet gisteren tegen de pers weten dat hij positief was over de voortgang: Hes making a bit of good progress. Both his brothers are here and his wife. The doctors are very pleased.
Zou het'Bin Laden overleden'
Uitgegeven: 23 september 2006 11:48
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 12:09
PARIJS - Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan. De leider van het terroristennetwerk Al-Qaeda is bezweken aan de gevolgen van typhus. Dat staat in een uitgelekt rapport in het bezit van de Franse inlichtingendienst, dat zaterdag is geciteerd in de Franse regionale krant L'Est Republicain.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Het rapport is gedateerd op 21 september en zou gebaseerd zijn op informatie afkomstig van 'betrouwbare Saudische bronnen'. Een woordvoerder van het Franse ministerie van Defensie liet zaterdag na de publicatie van de informatie weten dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het lek bij de inlichtingendienst.
Het ministerie wilde de informatie in het rapport niet bevestigen. Een woordvoerder bij het Pakistaanse ministerie van Binnenlandse Zaken liet weten geen informatie te hebben over de mogelijke dood van Bin Laden.
ik heb m ook ff bekeken erg leuke film metGJ schreef:Is een gave film.
Heb hem hier al een tijdje liggen.
Het gaat dus om Initial D voor de mensen die hem nog niet kennen en dit te laat lezen
Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
DoneChris@R5 schreef:Hey edward, even je hyves checken. Ik wil ook graag bij de RTC HyveEdward(ForeverYoung) schreef:bla bla
#Ron# schreef:Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
Probleem is opgelost, zat een verkeerd luchtfilter in (? ik wist niet dat dat zoveel verschil kon maken) maar het scheelt behoorlijk in het verbruik.Edward(ForeverYoung) schreef:Even een technisch vraagje trouwens,
m'n neefje heeft een Seat Ibiza, een half jaar z'n rijbewijs en dit is z'n eerste autootje en dat ding loopt veel te duur. Het is een 1.4 (8v) van 1995 en er is al door 3 garages naar gekeken, die stuk voor stuk het probleem niet kunnen vinden
Ik zat ook meer in die richting te denken, lijkt me sterk dat ze een Clio III RS moeten testen als die al uit is, maar wie weet het kan altijd en misschien ligt er wel een turbomotor onder de kapDuupke schreef:#Ron# schreef:Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
Een Twingo RS
Edward(ForeverYoung) schreef:Probleem is opgelost, zat een verkeerd luchtfilter in (? ik wist niet dat dat zoveel verschil kon maken) maar het scheelt behoorlijk in het verbruik.Edward(ForeverYoung) schreef:Even een technisch vraagje trouwens,
m'n neefje heeft een Seat Ibiza, een half jaar z'n rijbewijs en dit is z'n eerste autootje en dat ding loopt veel te duur. Het is een 1.4 (8v) van 1995 en er is al door 3 garages naar gekeken, die stuk voor stuk het probleem niet kunnen vinden
Nu weet ik niet of er nu een normaal filter inzit of een ander (beter) sportfilter, maar maakt ook niet uit, probleem is verholpen, daar gaat het om.
gaat gewoon om 1 sticker volgens mij, indien je het 100% zeker wilt weten zul je effe moeten mailen/bellenjiggy schreef:hey heb ff vraagje. als ik via stickerland die 30/5 rtc sticker bestel krijg je 1 0f 2 stickers?? omdat er bij aantal 1 staat. wat ik bedoel is of het een set van twee stickers zijn of als je er twee wil voor elk raam een dat je dan ook echt twee moet bestellen.