ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gast

paz-maniac schreef:mischien komt er dan ook wel een opvolger voor de 21T, de laguna met de 2.0T :)
die is er al 4 jaar

http://www.autoweek.nl/autotestrapport. ... 3&cache=no

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/2/989 ... bf50f2.jpg[/img]
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Gabri schreef:http://www.2xceler8.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3612

op zo'n moment zijn vleugeldeuren niet zo handig :s
als jij zo op de kop ligt met een gewone auto (normale deuren dan) willen je deuren ook niet open hoor :p ....gewoon een lifehammer in de auto en klaar :~
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

205 pk die laguna phase II :)
Duupke (Ronald)
Berichten: 4602
Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
Contacteer:

Haas schreef:Zo....frustraties geuit?


Jij ook ??? :lol: :lol: :lol:
Haas schreef:Mooi...... ben er blij om :)

Ik dank u :)

Graag gedaan... :wink:

Maar idd. je hebt gelijk, je doet het niet gauw goed...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

tut schreef:deed clarkson nu al... "Clarkson told The Sun newspaperthat Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills."
En:
J. Clarkson schreef:He also said the presenter had no visible injuries following the ordeal he had been through other than a black eye.
[img]http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi ... /img/1.jpg[/img]
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Duupke schreef:Maar idd. je hebt gelijk, je doet het niet gauw goed...
Ik doelde niet op een moderator. Mij ging het om het gezeur om niks tegen Anthony. Die post gewoon een foto die toevallig net ook in het fototopic was gepost. Kon die jongen ook niet weten. (want hij is niet helderziend, daarom gaf ik dat als voorbeeld, dus punt 5 heeft er zeker mee te maken) Hij dacht gewoon iets leuks gevonden te hebben voor in het ACT.

Vraagje, als die foto niet toevallig ook net in het fototopic was gepost (en Anthony dus de scoop had gehad) hadden we dan ook met z'n allen lopen zeuren over die foto? (0)
En misschien ligt het aan mij, maar een foto van een total loss Clio hoort IMHO eigenlijk niet eens thuis in een fototopic, daar wil je alleen mooie gave auto's zien. Met andere woorden, het stond hier dus perfect :p
Reken maar niet, dat als ik hier iets post wat achteraf al blijkt te bestaan in een ander topic, dat ik het zelf ga verwijderen omdat er een storm van reacties op komt van een aantal mensen die kennelijk niks beters hebben te doen dan even lekker negatief gaan zitten gallen..
@ anthony. zoek es een hobby ofzo :) :)
Dus dit samen met de andere reacties is geen afzeiken? Maar... goedbedoeld?? Dan snap ik er niks meer van :klop: :D
Deze opmerking zie ik de laatste tijd wel vaker langskomen, (dit was niet voor het eerst) en ik vind het een beetje zielig eigenlijk (zielig dat men het zo leuk lijkt te vinden om een ander een beetje te kakken te zetten)

Maar goed, kennelijk ben ik daar alleen in. (S)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Edward(ForeverYoung) schreef:
Maar goed, kennelijk ben ik daar alleen in. (S)
Is niet helemaal waar, maar het heeft tot nu toe weinig zin gehad om ergens wat van te zeggen. (I)
VLK Groep
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Heeft idd weinig zin, maar ik ben dan zo eigenwijs dat ik op een gegeven moment toch gewoon m'n bek opentrek :lol:
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

waar je je allemaal al niet druk om kan maken.. :)
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

NU op mtv chinese streetrace film,

AE86 etc etc leukk ! (Y)
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Is een gave film. (Y)
Heb hem hier al een tijdje liggen.

Het gaat dus om Initial D voor de mensen die hem nog niet kennen en dit te laat lezen :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

hammond is toch die langharige?
die gasten zijn helemaal gek ook hoor
valt mij nog mee dat ze nooit eerder gecrasht zijn

maar blijft triest natuurlijk :( :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

8. er was ff geen mod aanwezig (mijn eerbiedige excuses, ook wij zitten wel eens NIET achter het forum.. )


schandalig dat je niet 24/7 aanwezig bent haas :lol: :lol: :lol: :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Erik (Schepjes) schreef:NU op mtv chinese streetrace film,

AE86 etc etc leukk ! (Y)
hem ook zitten kijken, idd wel leuke film :)
R5GTT. Drive it like you stole it
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Luco/Alpine-racer schreef:hammond is toch die langharige?
die gasten zijn helemaal gek ook hoor
valt mij nog mee dat ze nooit eerder gecrasht zijn

maar blijft triest natuurlijk :( :(
hammond is die kleine, hij presenteerd ook brainiac op discocery channel
R5GTT. Drive it like you stole it
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

De broer van Hammond liet gisteren tegen de pers weten dat hij positief was over de voortgang: “He’s making a bit of good progress. Both his brothers are here and his wife. The doctors are very pleased.”
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

'Richard is winning his fight'

By JEREMY CLARKSON
SEPTEMBER 23, 2006

[img]http://images.thesun.co.uk/picture/0,,2006440758,00.jpg[/img]

IN the wee small hours of Thursday night, just 30 hours after what is almost certainly the world’s fastest ever car crash, Richard Hammond suddenly sat up in bed, opened his eyes and asked what had happened.
“You’ve been in a car accident,” I said. “Was I driving like a tw*t?” he asked, before getting out of bed and walking, shakily, to the lavatory.

His wife, Mindy, couldn’t believe her eyes. None of us could. It really did seem that he’d had a look through death’s door and decided he didn’t like what he saw on the other side.

Later, he looked across at James May and said: “Hello C**k face.”

Despite all the odds, it seemed we’d got our Hamster back . . .

Two years ago, Richard Hammond, James May and I agreed on a plan of action should one of us be killed while making our show, Top Gear.

We decided that after the announcement of the death was made in the following week’s show, the next word should be “anyway”.

So if the Hamster had ever careered through the Pearly Gates in a flaming 200mph fireball, I would put on a sombre face, say that Richard Hammond had died and then, after a small pause, say: “Anyway, the new Jag . . .”

It was a sort of joke. But then this week, it sort of wasn’t.

The idea to drive a jet car actually came from Hammond. He skedaddled into the office one day and, bubbling with his trademark enthusiasm, said: “Hey, why don’t we go somewhere and drive really fast? I don’t mean supercar fast. I mean REALLY fast.”

We all liked the idea. But what we liked even more was the idea of James May being given the assignment.

James is known to his fans as Captain Slow. He thinks dawdling is reckless and practises the art of what he calls “Christian Motoring”. Mostly, this involves letting people out of side turnings and generally being Edwardian.

Putting him, and that ’70s barnet, in a 370mph jet car was a bit like putting just Jane Austen at the helm of a space shuttle.
Immediately, James discovered a prior engagement and said he couldn’t go. I, meanwhile, decided that I spent most of my thirties upside down in jet fighters and helicopter gunships, vomiting, and that these days I was far too fat.

That left Hammond, who was bouncing around like the donkey in Shrek shouting, “Pick me. Pick me”.

And so we did.

Today, people who have absolutely no idea at all of how television works, (Yes, columnist Neil Lyndon — that’s you, you sanctimonious, rent-a-soundbite little t**d) are saying that our producers push us to do more and more dangerous stunts in a bid for ratings.

Rubbish. Our producers spend their whole lives filling in health and safety forms and asking “are you sure?”

It’s the presenters who come up with the hare-brained ideas and trans-continental races . . . not the backroom boys or the suits.

The car Hammond was set to drive is called the Vampire. It’s powered by a Rolls- Royce Orpheus jet engine — as used by the Red Arrows — and currently holds the British land speed record of 300.3mph.

I know one bloke who has driven it and he said simply: “It was brilliant. Although I did fill my pants.”

So, the day before his fateful encounter, I shook Hammond’s hand and said “goodbye”.

“I’ll probably be killed,” he joked with a huge, beaming smile. “Anyway . . .”

He knew that he was embarking on a dangerous mission. And this is what no one seems to understand. He was looking forward to it. He likes the buzz.

He also knew that in Top Gear’s 28-year history, no one on the show has ever been hurt. Not even Ray Mears can claim that. Or Anthea Turner or even Janet Ellis.

Right now no one knows for sure what caused the accident. Film footage seems to point the finger of blame at a tyre. And that’s something you can’t prepare for.

The tyres were from a Nascar racer in America, chosen specifically because they have super-stiff side walls. But it does seem that one of them burst.

How fast was Richard going? Well on the run before, he’d reached 315mph. So it’s likely he’d hit that speed again. Richard isn’t the sort of man who goes backwards. If he thought he’d done 315, he’d be trying to do 317. Or 320. Or five million if he’d thought there was half a chance.

People with beards and dirty fingernails are now saying he should never have been in that car, doing that kind of speed. They make out it’s all terribly complicated and that you need years of practice.

Rubbish. From what I understand, you sit there, you push a lever to light the afterburner and you then push another to shut off the fuel supply — it runs on heating oil — and deploy the parachutes. A hamster could do it. In fact, a hamster did.
Of course, behind the scenes, there was a small army of people making sure all went well. The Vampire team had even brought along a device to measure wind speed. Nothing that could be left to chance had been left to chance. But chance itself was still sitting there, waiting to bite. As the car began its series of sickening rolls, at a speed that boggles the mind, Richard’s head was taking a ferocious pounding as his helmet smashed into the protective steel cage.

That was bad, but inside his body things were worse. He will have been subjected to maybe 100g. This means his brain will have weighed 71 stone. And it was rolling around inside his head at 300 revs per minute.

He landed upside-down, with his helmet, full of soil, buried in the earth. Amazingly, he was alive. And more than that, after a few minutes of unconsciousness, he was lucid.

“I want to do a piece to camera”, he told the crew. He even fought the ambulancemen, who said he couldn’t. No surprises there. Richard likes fighting. He does it a lot.

When I first heard of the crash, I was doing a rather miserable 175mph in an Aston Martin at our test track in Surrey. Everyone was quite upbeat. He didn’t appear to be badly hurt. So I carried on driving round corners a little too quickly while shouting. I even went out for dinner with friends that night.

But later it became apparent that Richard was much more seriously injured than we’d thought. Doctors described his condition as critical.

At the hospital, his wife Mindy was being a star. She’s one of those women who takes things in her stride but this was something else. She was laughing. She was joking.

She’d told daughters Willow and Izzy that Daddy had crashed another car and messed up his clothes. So she was taking him some clean ones. Richard had a bad night. At four he was giving very serious cause for concern but as the sun rose, he’d rallied a bit.

[img]http://images.thesun.co.uk/picture/0,,2006440761,00.jpg[/img]

He didn’t look very “rallied” to me. In fact, he looked like a Klingon, with a massively swollen eye and a huge lump on his forehead. The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever.

It’s genuinely hard to know how Mindy could be so upbeat when her husband was so badly dented. They’d just exchanged contracts on a new house. They were about to take out a joint mortgage. And yet, she was still cheerful. James May and I weren’t. May even admits to having been “a bit unmanly” at one point.

There’s one thing though. All we ever hear about the NHS is that it’s rubbish. But anyone who ever experiences the emergency care it provides always notices just how un-rubbish it is in reality.

Leeds General Infirmary is a no star hospital. According to the bureaucrats, it’s terrible. But trust me on this. From where Richard Hammond was lying, it was about as terrible as Angelina Jolie’s left breast.

They were coping brilliantly with a forest of flowers being sent by well wishers. “They’re lovely,” said Mindy, and then, after a pause . . . “Do you think anyone will send cash donations?” Outside, in the real world, one internet site had raised £4,000 for the air ambulance that had saved Richard’s life. Sky News was deluged with thousands of goodwill messages. The Sun received messages from all over the world.

And there was some hope. While James was leaning over, whispering to our bashed-up friend, Mindy started to stroke his hair and I noticed the hamster’s heart rate had shot up from 60 to 75 beats per minute.
“Christ, James. He thinks you’re doing the stroking,” I yelled.

Quickly, the heart beat settled down again. Then came the moment when I said: “The reason you’re here mate is because you’re a c**p driver.”

And he smiled.

I knew then that he was going to pull through. And God it was a relief.

You can never tell after a brain injury what long-term implications there might be. He might have no sense of taste, or double vision. His teeth may go brown. Or he may be absolutely fine.

The only thing I knew was this: he was going to live.

And the next day after he said, “Hello C**kface” to James May, it looked like he might just win back everything else as well.

You’d think that the joyous news would silence the vultures circling the crash site since the accident, rejoicing in the fact that Top Gear had finally been taught its lesson that speed kills.

Somehow I doubt it though. The campaign to have us taken off the air — sparked curiously, by the BBC’s own news website — will now be ramped up, fuelled by the environmentalists and spearheaded by muddle-headed road safety campaigners.

Richard is winning his fight. And now mine begins. To make sure that he has a show to come back to.

Sun Online
Laatst gewijzigd door Martijn op za 23 sep 2006 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Later, he looked across at James May and said: “Hello C**k face.”
:lol:
TheoV
Berichten: 1535
Lid geworden op: za 7 jan 2006 19:51
Locatie: Betekom, Belgium
Contacteer:

goed dit te horen !!


een hele opluchting eigenlijk :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Prachtmanier van schrijven heeft die gast toch :D

Fijn dat t beter gaat .
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

'Bin Laden overleden'

Uitgegeven: 23 september 2006 11:48
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 12:09
PARIJS - Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan. De leider van het terroristennetwerk Al-Qaeda is bezweken aan de gevolgen van typhus. Dat staat in een uitgelekt rapport in het bezit van de Franse inlichtingendienst, dat zaterdag is geciteerd in de Franse regionale krant L'Est Republicain.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Het rapport is gedateerd op 21 september en zou gebaseerd zijn op informatie afkomstig van 'betrouwbare Saudische bronnen'. Een woordvoerder van het Franse ministerie van Defensie liet zaterdag na de publicatie van de informatie weten dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het lek bij de inlichtingendienst.

Het ministerie wilde de informatie in het rapport niet bevestigen. Een woordvoerder bij het Pakistaanse ministerie van Binnenlandse Zaken liet weten geen informatie te hebben over de mogelijke dood van Bin Laden.
Zou het O-)
Dennis_16v
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
Locatie: Roermond, Limburg

GJ schreef:Is een gave film. (Y)
Heb hem hier al een tijdje liggen.

Het gaat dus om Initial D voor de mensen die hem nog niet kennen en dit te laat lezen :)
ik heb m ook ff bekeken erg leuke film met
Toyota Corolla Trueno AE86
Mazda RX7
Mitsubishi Lancer GSR EVO III

beetje goed driften, zag er erg leuk uit :worship:
Chris@R5
Berichten: 4152
Lid geworden op: do 18 sep 2003 17:49
Locatie: Drenthe, Assen

Edward(ForeverYoung) schreef:bla bla
Hey edward, even je hyves checken. Ik wil ook graag bij de RTC Hyve :D
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d75/r ... C00279.jpg[/img]

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d75/r ... C00280.jpg[/img]

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d75/r ... C00281.jpg[/img]
PortoNL
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:23
Locatie: Uithoorn

zonde van de popnagels aan de zijkanten van de verbreding
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

is een 'mule'..ze hangen er een micra-body omheen om 'onopvallend' te kunnen testen met onderstel/motor wat dan ook..
samenwerking nissan-renault..
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Chris@R5 schreef:
Edward(ForeverYoung) schreef:bla bla
Hey edward, even je hyves checken. Ik wil ook graag bij de RTC Hyve :D
Done 8)
Je bent nr. 44 :) (Y) (maar 45 is ook al binnen :wink: )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Duupke (Ronald)
Berichten: 4602
Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
Contacteer:

#Ron# schreef:
AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.

Een Twingo RS >-)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Edward(ForeverYoung) schreef:Even een technisch vraagje trouwens,

m'n neefje heeft een Seat Ibiza, een half jaar z'n rijbewijs en dit is z'n eerste autootje en dat ding loopt veel te duur. Het is een 1.4 (8v) van 1995 en er is al door 3 garages naar gekeken, die stuk voor stuk het probleem niet kunnen vinden
Probleem is opgelost, zat een verkeerd luchtfilter in (? ik wist niet dat dat zoveel verschil kon maken) maar het scheelt behoorlijk in het verbruik.
Nu weet ik niet of er nu een normaal filter inzit of een ander (beter) sportfilter, maar maakt ook niet uit, probleem is verholpen, daar gaat het om. :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Duupke schreef:
#Ron# schreef:
AnthonyR schreef:Deze duidelijke verbrede Micra was ook in de lengte verlengd (10cm ongeveer) en had 2 uitlaten. Het was een interieur van de Micra, maar met Renault sportstoelen en een renaultstuur.
Die wielen zitten ook onder mijn Clio II RS ph3. Ik denk inderdaad gewoon een "mule" om de Clio III RS onopvallend te kunnen testen. Die delen immers het onderstel.

Een Twingo RS >-)
Ik zat ook meer in die richting te denken, lijkt me sterk dat ze een Clio III RS moeten testen als die al uit is, maar wie weet het kan altijd en misschien ligt er wel een turbomotor onder de kap :D
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Edward(ForeverYoung) schreef:
Edward(ForeverYoung) schreef:Even een technisch vraagje trouwens,

m'n neefje heeft een Seat Ibiza, een half jaar z'n rijbewijs en dit is z'n eerste autootje en dat ding loopt veel te duur. Het is een 1.4 (8v) van 1995 en er is al door 3 garages naar gekeken, die stuk voor stuk het probleem niet kunnen vinden
Probleem is opgelost, zat een verkeerd luchtfilter in (? ik wist niet dat dat zoveel verschil kon maken) maar het scheelt behoorlijk in het verbruik.
Nu weet ik niet of er nu een normaal filter inzit of een ander (beter) sportfilter, maar maakt ook niet uit, probleem is verholpen, daar gaat het om. :)

kan idd een groot verschil maken, als de motor maar met veel moeite aan de juiste hoeveelheid lucht kan komen kan ie nooit 100% lekker draaien. prestatie's van de motor zijn nu waarschijnlijk ook een stuk beter
R5GTT. Drive it like you stole it
jiggy
Berichten: 2061
Lid geworden op: ma 1 nov 2004 21:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

hey heb ff vraagje. als ik via stickerland die 30/5 rtc sticker bestel krijg je 1 0f 2 stickers?? omdat er bij aantal 1 staat. wat ik bedoel is of het een set van twee stickers zijn of als je er twee wil voor elk raam een dat je dan ook echt twee moet bestellen.
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

nix
Laatst gewijzigd door Menno op zo 24 sep 2006 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
rev it like a rental
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

jiggy schreef:hey heb ff vraagje. als ik via stickerland die 30/5 rtc sticker bestel krijg je 1 0f 2 stickers?? omdat er bij aantal 1 staat. wat ik bedoel is of het een set van twee stickers zijn of als je er twee wil voor elk raam een dat je dan ook echt twee moet bestellen.
gaat gewoon om 1 sticker volgens mij, indien je het 100% zeker wilt weten zul je effe moeten mailen/bellen
R5GTT. Drive it like you stole it
Gesloten