ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Wilma
Contacteer:

Tijgers zijn ook nog vrij jong en speels (Y)
Haas
Car: Megane RS

Edward(ForeverYoung) schreef: Dit is tenslotte het Algemeen Chat Topic?
ja, dus laten we alles hier nog een keer posten. Zullen we anders in laten bouwen dat alle posts automatisch hier nog maals gepost worden? hoeven luie mensen maar 1 topic te volgen....... (S)

als je dat plaatje wil zien, zoek je maar ff....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

wie weet waar je die tweewielers kan kopen waarmee je met je gewicht in balans blijft
ze noemen ze gyroscooter, maar kan geen winkels of leveranciers ervan vinden
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PortoNL

Had je trouwens gelezen in de krant dat die dingen ook een software fout hebben:P
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hoezo?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

thnx
pfewww wat een prijzen
neem wel een electrisch scootertje van 78 euro :D
Maus

Waarom niet zo'n leuk minibikeje? :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nee die teringdingen rijden er al genoeg rond op het circuit
levensgevaarlijk
PortoNL

Luco/Alpine-racer schreef:hoezo?
http://www.tctubantia.nl/economie/article656755.ece

ze hebben wel al een oplossing voor ;)
Maus

Ik hoor net op 't nieuws dat één van de heren van Top Gear tijdens een opname zwaar gewond is geraakt. Ze waren bezig met een opname met straalmotor aangedreven auto toen 't mis ging.... :s

[edit]
Heb een link gevonden:
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 66,00.html
Laatst gewijzigd door Maus op wo 20 sep 2006 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ow? hmmm.. (N)
.edit: van de bbc-site:
TV presenter critical after crash
Richard Hammond
The presenter is being treated at Leeds General Infirmary
Top Gear presenter Richard Hammond is in a critical condition in hospital after a crash in a jet-powered car while filming for the programme.

The presenter, 36, was taken by air ambulance to Leeds General Infirmary which has a special neurological unit.

A North Yorkshire Ambulance Service spokesman said he was unconscious when they got to the scene and a hospital spokesman described him as "critical".

The Top Gear shoot was under way at Elvington airfield in north Yorkshire.

The airfield is a former RAF base.

Inspector Mike Thompson, of North Yorkshire Police said: "At 5.45pm this evening we received a report via the fire service of a male person trapped in what was described as an overturned jet car which had been driven on the airfield.

"The male occupant has received serious injuries and has been airlifted to hospital at Leeds."
Maus

Beiden lekker aan 't editten? :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

ghehe inderdaad :D

wel 2 lekker tegenstrijdige stukjes zeg! ik jouw stukje staat dat ie kon praten bij aankomst, in mijn stukje staat dat ie buiten bewustzijn was..dat praat wat lastig :p
Maus

Laten we maar hopen dat ie er weer boven op komt, dat is belangrijker dan wel of niet bij bewustzijn zijn.
paulvanrooij
Contacteer:

(Y) zeker!
al is het meestal wel een goed teken dat iemand bij bewust zijn is..
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Helaas weet ik uit eigen ervaring dat, dat ook niks hoeft te zeggen.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Haas schreef:
Edward(ForeverYoung) schreef: Dit is tenslotte het Algemeen Chat Topic?
ja, dus laten we alles hier nog een keer posten. Zullen we anders in laten bouwen dat alle posts automatisch hier nog maals gepost worden? hoeven luie mensen maar 1 topic te volgen....... (S)

als je dat plaatje wil zien, zoek je maar ff....
ten eerste stond dat er als geintje, ik ben echt niet te beroerd om even naar dat foto-topic toe te klikken.

ging mij er om, dat iets wat hier al stond, (weliswaar door de betreffende persoon zelf) wegge-edit wordt omdat een aantal mensen gaan lopen azijnpissen (leuk woord geleend uit Luco z'n welkomstpraatje)
en daarna volgt er een discussie, waardoor de lezer (o.a. ikke) wel benieuwd wordt waar het nou allemaal over ging... (wat dan achteraf weer tegenviel..)

bovendien valt het me op, dat sommige mensen hier helemaal niks goed lijken te kunnen doen, dus gaan we die maar, bij alles wat ie doet, even met z'n allen afzeiken (N) beetje triest als je het mij vraagt :D

komt nog bij dat het grootste gedeelte van de forummers niet helderziend is, dus komen er nog wel eens dubbele dingetjes voor, zie bijvoorbeeld hierboven 2 links over Richard Hammond (I)

dus waar maak je je in godsnaam druk om |: dan staan er voor een keertje toch 1 foto in het ACT en 1 in het fototopic? soms is iets uit een fototopic ook wel interessant voor in het ACT...
Laatst gewijzigd door Edward op wo 20 sep 2006 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Gast

blijven ademen :D
Maus

Om nog even terug te komen op Hammond:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/nort ... 365676.stm
Wilma
Contacteer:

Auch, hoorde al zoiets vanochtend op het nieuws... (U)
Maus

AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Dat is erg hard :bonk: 482 km/h, daag bugatti :bye: Wel zonde en hoop dat die snel weer de weg op kan :)
-PAZ-
Über-Spammer

was ook een auto waarmee ze aan het proberen waren een snelheids rekord neer te zetten. hopelijk komt ie er weer snel bovenop
R5GTT. Drive it like you stole it
Marcus

Hoorde het vanmorgen bij het journaal. :(
Hopelijk komt Hammond er weer bovenop.
Jeroen
Contacteer:

Hij heeft hersenletsel maar de dokters verwachten dat het weer helemaal goed met hem komt.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Gelukkig maar (Y)

en volgens mij als ie der weer helemaal boven op is en niks aan over gehoudenheeft, maken ze der nog geintjes over ook :lol:
Dittrich

Sterkte voor die vent en zn familie, zullen ze wel nodig hebben nu.
Haas
Car: Megane RS

Edward(ForeverYoung) schreef:ten eerste stond dat er als geintje, ik ben echt niet te beroerd om even naar dat foto-topic toe te klikken.

ging mij er om, dat iets wat hier al stond, (weliswaar door de betreffende persoon zelf) wegge-edit wordt omdat een aantal mensen gaan lopen azijnpissen (leuk woord geleend uit Luco z'n welkomstpraatje)
en daarna volgt er een discussie, waardoor de lezer (o.a. ikke) wel benieuwd wordt waar het nou allemaal over ging... (wat dan achteraf weer tegenviel..)

bovendien valt het me op, dat sommige mensen hier helemaal niks goed lijken te kunnen doen, dus gaan we die maar, bij alles wat ie doet, even met z'n allen afzeiken (N) beetje triest als je het mij vraagt :D

komt nog bij dat het grootste gedeelte van de forummers niet helderziend is, dus komen er nog wel eens dubbele dingetjes voor, zie bijvoorbeeld hierboven 2 links over Richard Hammond (I)

dus waar maak je je in godsnaam druk om |: dan staan er voor een keertje toch 1 foto in het ACT en 1 in het fototopic? soms is iets uit een fototopic ook wel interessant voor in het ACT...
Zo....frustraties geuit? Mooi...... ben er blij om :)

1. als je niet te beroerd bent naar het fototopic te kijken, wat is dan het gehele probleem?
2. Als je ergens benieuwd naar bent, trek je je waffel los en luistert naar het antwoord of je zegt niets en blijf je je nieuwsgierigheid opkroppen.
3. we vragen je niets
4. heeft niets met afzeiken te maken, maar als je al zo lang op t forum zit, mag je toch weten dat dubbel posten niet gewenst is. Een newbie daarentegen is een ander verhaal.
5. Helderzienheid heeft er neits mee te maken.
6. het zijn twee verschillende links over hetzelfde onderwerp, das niet hetzelfde.
7. Dubbele posts worden altijd verwijderd, net als dubbele topics enz...
8. er was ff geen mod aanwezig (mijn eerbiedige excuses, ook wij zitten wel eens NIET achter het forum.. |: )
9. Welja, 'ff een keer wat toestaan voor 1 keer maar!' ... Moet je eens horen als dat de volgende keer niet mag. Wie mag het dan oplossen, jij?

Hij is fijn... Er zijn duidelijke regels, het gros van de forummers kent die en weet dat er naar gehandeld wordt. Wil je dat niet of wil je een verandering, maak je een topic aan om t te bespreken of meld je je bij een mod of een bestuurslid...

Ik dank u :)
Dittrich

Haas schreef:
8. er was ff geen mod aanwezig (mijn eerbiedige excuses, ook wij zitten wel eens NIET achter het forum.. |: )

geweldige uitspraak :D :worship:
TheoV
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:Gelukkig maar (Y)

en volgens mij als ie der weer helemaal boven op is en niks aan over gehoudenheeft, maken ze der nog geintjes over ook :lol:
deed clarkson nu al... "Clarkson told The Sun newspaperthat Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills."
PortoNL

Go Hammond :bang: .

Volgende X op naar de 500
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Volgende Renault Laguna ook als sedan

PARIJS - Renault gaat met de nieuwe generatie Laguna, die volgend jaar bij de dealers staat, op drie paarden wedden. De Laguna wordt wederom leverbaar als vijfdeurs hatchback en als stationwagon, maar ook een sedan staat in de planning. Sinds de komst van de Laguna in 1994 heeft Renault in de grote middenklasse nooit een sedan aangeboden. De 21 was de laatste!

Met de toevoeging van een sedan verwacht Renault de Laguna-afzet een enorme impuls te geven. De sedan is een populaire carrosserievariant in het segment van de Laguna. Meer fabrikanten voorzien in een sedan dan in een vijfdeurs hatchback. Op Citroën (C5), Fiat (Croma) en Renault (Laguna) na is er geen enkele andere autobouwer die in de klasse van de Laguna geen sedan aanbiedt, terwijl veel fabrikanten juist geen hatchback leveren.

Met de Laguna sedan kan de Franse autobouwer eenvoudig wiel aan de grond krijgen op markten buiten West-Europa, waar vrijwel alleen sedan worden verkocht. Aangezien topman Carlos Ghosn eerder dit jaar aangaf een verkoopgroei te willen realiseren buiten Europa, komt een dergelijke variant goed van pas.
-PAZ-
Über-Spammer

mischien komt er dan ook wel een opvolger voor de 21T, de laguna met de 2.0T :)
R5GTT. Drive it like you stole it
Gabri van der Veen
Über-Spammer

http://www.2xceler8.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3612

op zo'n moment zijn vleugeldeuren niet zo handig :s
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Gesloten