Daar zit toch echt wel een turbo op hoor.

wat een kant en klare onzin is dit nu weer ???AnthonyR schreef: blablabla (tekst verwijderd)
De clio rs Ragnotti is in gelimiteerde oplage gefabriceerd. Slechts 300 zijn er gemaakt die allen zijn verkocht in Frankrijk. Deze Ragnotti heeft een volledige Renault onderhouds geschiedennis met documentatie. Absoluut schadevrij en in uitmuntende staat.
blablablabla (tekst verwijderd)
Website: http://www.cliorally.com/HTML/Clio%20Ragnotti.htm
Er worden turbo-kits aangeboden voor de clio 1 en ook voor de RS, fotos genoeg van te vinden.mdk schreef:Ik zag in Haas zijn onderschrift Clio turbo staan vandaar dat ik het maaf ff vraagde. (De Clio wereld is nog nieuw voor mijAnthonyR schreef:Er zijn toch nooit Clio's met turbo's gebouwd?).
Als ik door de Clio-bomen probeer naar het Renault-bos te kijken begrijp ik dat er niet alleen 3 phases te koop zijn maar dat de phase III er ook nog in 2 uitvoeringen is nl. met en zonder sportonderstel/17" velgen???![]()
Had al ooit zo iets gelezen.
chippie zal toch echt alleen een groot effect hebben bij een turbo.AnthonyR schreef:Chippie, veel pk winst geeft het niet dacht ik bij een RS .
Dat sportonderstel was een optie. Ik geloof dat er o.a. een ander onderstel, 16 inch antraciet grijze velgen, spoiler onder voorbumper en een andere achterspoiler. Geloof wel dat dat het is. Die optie was toen in mijn ph3 kocht helaas nog niet te krijgen.mdk schreef:Klopt het dat de Clio II phase III er in 2 uitvoeringen is zoals al eerder omschreven?
2001 tot 2003mdk schreef:chippie zal toch echt alleen een groot effect hebben bij een turbo.AnthonyR schreef:Chippie, veel pk winst geeft het niet dacht ik bij een RS .
Een Ibiza FR gaat van standaard 150pk naar 200pk en als je een chip op maat hebt ga je al richting de 210pk![]()
Dat is dus ook mijn twijfel:
Clio is![]()
maar niet veel meer uit te halen
FR is leuk want je hebt er bij een standaard 2x plezier van als je hem daarna nog laat chippen.
Maar ff ontopic,
Klopt het dat de Clio II phase III er in 2 uitvoeringen is zoals al eerder omschreven?
En nogmaals wat zijn de verschillende bouwjaren van de 3 phases van de Clio II.
Ja vergelijk je appelen met perenmdk schreef:chippie zal toch echt alleen een groot effect hebben bij een turbo.AnthonyR schreef:Chippie, veel pk winst geeft het niet dacht ik bij een RS .
Een Ibiza FR gaat van standaard 150pk naar 200pk en als je een chip op maat hebt ga je al richting de 210pk![]()
Dat is dus ook mijn twijfel:
Clio is![]()
maar niet veel meer uit te halen
FR is leuk want je hebt er bij een standaard 2x plezier van als je hem daarna nog laat chippen.
Clio II.
in principe wel, maar je bent geinteresseerd in een RS toch? Dan zal ik m nog even aanpassen, dan kunnen we discussies over diesels, 1.2's 1.4's enz achterwege latenmdk schreef:@ moderator: heb even de topictitel aangepast, o.k?
Verhalen over 210 pk doen het alleen goed in de lokale kroeg. Ten opzichte van de RS brengt het de Ibiza niets. Niet sneller in rechte lijn en beschamend langzamer zodra er bochten opdoemen.However, at 5000 pounds more then current hottest Ibiza, the cupra, you can't help feeling you're being robbed......
The Renault ( clio ) is superior to the Seat in many ways and with all the cash you've saved you could spend the rest of the year in the real Ibiza......
Zelfde onder de gewone Clio, wel een slagje kleiner.mdk schreef:@ #ron#: heb zojuist even je voorsteltopic doorgelezen en moet zeggen het zijn allebei 2 top karretjes![]()
ik begrijp er uit dat een phase III occasion met sportonderstel een lot uit de loterij is ( tenzij je lang wilt zoeken).
die velgen onder jou oude phase II zijn dat de velgen die standaard alleen onder een RS te vinden zijn of worden deze ook onder andere modelllen geleverd?
Zoeken op internet naar tweedehands auto's is toch niet zo moeilijk? Je moet er wel op rekenen dat die optie pas op auto's van 2005 en nieuwer kan zitten. Die van mij is, denk ik, de eerste hier in Nederland. Mijn dealer heeft ze bij Renault Nederland gek gezeurd om de prijzen voor die optie's.mdk schreef:@ #ron#: heb zojuist even je voorsteltopic doorgelezen en moet zeggen het zijn allebei 2 top karretjes![]()
ik begrijp er uit dat een phase III occasion met sportonderstel een lot uit de loterij is ( tenzij je lang wilt zoeken).
die velgen onder jou oude phase II zijn dat de velgen die standaard alleen onder een RS te vinden zijn of worden deze ook onder andere modelllen geleverd?