Ringweekend part 2: chattopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja was weer goed te doen ............. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, 1 bocht verder. Schwalbenschwanz is met die betonplaten (Kleines Karussell). Steven's bocht was Galgenkopf.Chris schreef:http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... highlight=Sharif Helal schreef: Daarna rond 18 uur weer zelf nog 2 rondjes gereden, en kwam me een zwarte Ferrari 355 (met NL kenteken) voorbij, en even later had ie hem bij Schwalbenschwanz mooi tegen de vangrail geparkeerd!![]()
Tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
Was dat niet jouw boggie Steven?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
van wie is de NJ-40-GD?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meneer jansen....geof
aha... ff namen aan auto's koppelen 
hij was er ook bij met de toertocht in limburg/belgie drie jaar terug toch?

hij was er ook bij met de toertocht in limburg/belgie drie jaar terug toch?
Dat meen je niet... op dat papiertje wat ze mij hebben gegeven staat schwalbenschwanzMartijn schreef:Nee, 1 bocht verder. Schwalbenschwanz is met die betonplaten (Kleines Karussell). Steven's bocht was Galgenkopf.Chris schreef:http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... highlight=Sharif Helal schreef: Daarna rond 18 uur weer zelf nog 2 rondjes gereden, en kwam me een zwarte Ferrari 355 (met NL kenteken) voorbij, en even later had ie hem bij Schwalbenschwanz mooi tegen de vangrail geparkeerd!![]()
Tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
Was dat niet jouw boggie Steven?

Zucht, kan ik straks opdraaien voor wat mr. ferrari heeft gesloopt?
Naja ik weet het niet meer, ik heb later nog een ronde meegereje en nog wel wat sporen zien staan. Maar kan me ff niet meer herinneren of het voor of na de baby karusell was. Ik dacht erna, dan gaat het links omhoog met een relatief flauwe bocht naar links toch?
Nou daarin ist gebeurt.
Nou daarin ist gebeurt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eerst flauw links, daarna een rechter bocht, klein stukje recht en dan de doordraaier het rechte stuk op.
Maar die bocht doe ik in 4, dan snap ik niet helemaal dat jij er in z'n 3 uit kan gaan.
In het fototopic mogen alleen moderators posten?? En het is alleen voor leden toegankelijk....
Maar die bocht doe ik in 4, dan snap ik niet helemaal dat jij er in z'n 3 uit kan gaan.

In het fototopic mogen alleen moderators posten?? En het is alleen voor leden toegankelijk....
Het was weer goed toeven afgelopen weekend.
Jammer dat je je auto weer in puin hebt gereden Stevie....
M'n auto heeft de ritjes op en rond de ring leuk gevonden, want hij is nu merkbaar een stuk sneller geworden, is hij eindelijk wat minder sloom.
Ik heb nog wat filmpjes van m'n 2e rondje en een paar foto's, ik zal ze zo eens op de pc zetten en kijken of het wat is....
Ik heb trouwens ook een gruwelijk rooie kop.
Jammer dat je je auto weer in puin hebt gereden Stevie....
M'n auto heeft de ritjes op en rond de ring leuk gevonden, want hij is nu merkbaar een stuk sneller geworden, is hij eindelijk wat minder sloom.

Ik heb nog wat filmpjes van m'n 2e rondje en een paar foto's, ik zal ze zo eens op de pc zetten en kijken of het wat is....
Ik heb trouwens ook een gruwelijk rooie kop.

ja, dat zie je wel aan je avatar 

Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...
Zal dat deze zijn, onderaan de pagina:
http://www.hco.net/gallery.php?show=car ... 2006.09.10
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Super fotoAnthonyR schreef: [img]http://www.hco.net/gallery/car.related/ ... G_3240.JPG[/img]

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat een idioot was dat zegChris schreef:Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...
zo te zien aan zijn hesje is die het

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
moved naar nl.meeting. Kun je er zo wel bij? ik kan er niets aan doen..moet je riel of martijn van leeuwen hebben...Robke schreef:Is het misschien handig om het fototopic ook even toegankelijk te maken voor leden, anders is het zo lastig om de foto's in het juiste topic te zetten?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mijn kop hier is ook goed rood..damn voelt niet prettig!
Hoe ist met je kop steve? nog last van? of valt t mee?
Hoop dat ze je niet teveel aannaaien, en dat de verzekering t dekt...
Ow, dekt de verzekering dat?
denk t niet....
Ik ben ook wat rood, verder heb ik een bult op me hoofd, maar niet echt verschrikkelijk.Paul1916v schreef:mijn kop hier is ook goed rood..damn voelt niet prettig!
Moet nog even beloeren hoe ik het bij de verzekering ga brengen, tis niet het eerste schadegevalletje dit jaar, dus ze zullen vast niet blij zijn. Als ze me er maar niet uitkeilen

Verder wel koel dat veel mensen bezorgd reageren, kep hoop foontjes/smsjes en real life peptalk gehad gister

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
niet een idee dan om die 1200 zelf af te tikken? je premie zal wel flink gaan stijgen als je al meer hebt meegemaakt dit jaar..dus is dat dan niet goedkoper? of kan dat niet?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het zal behandeld worden als ieder ander schadegeval. Daarom is die openbare weg-status ook zo belangrijk.
Die 1200,- mag je vast ook wel zelf betalen. Dat zal de Nürburgring GmbH weinig uitmaken.
Maar zo'n bedrag blijft zuur. 
Die 1200,- mag je vast ook wel zelf betalen. Dat zal de Nürburgring GmbH weinig uitmaken.

Denk dat dat nog een lastig verhaal gaat worden. De verzekeringsmaatschappij zal denk ik niet direct de portemonnee trekken. Oké, het is openbare weg en daar gelden dus dezelde regels, maar de Ring is in principe wel een circuit dus verz. zal ook wel weten dat je daar niet netjes 50 hebt gereden. Denk dat dat per verzekering verschillend is. (Staat waarschijnlijk wel iets over in de polisvoorwaarden?)Riël schreef:Ow, dekt de verzekering dat?
Maargoed, laten we er verder niet teveel over uitwijden hier

Het is in ieder geval behoorlijk K*T voor je Steven en wens je er ook heel veel succes en sterkte mee

Verder leuk dagje gehad

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is in principe echt openbare weg. De verzekering zal er vast wel over sputteren, maar tenzij het in de polisvoorwaarden uitdrukkelijk uitgesloten is, ben je verzekerd. Voor uitsluiting zou dan letterlijk de Ring benoemd moeten zijn.Marieke schreef:Denk dat dat nog een lastig verhaal gaat worden. De verzekeringsmaatschappij zal denk ik niet direct de portemonnee trekken. Oké, het is openbare weg en daar gelden dus dezelde regels, maar de Ring is in principe wel een circuit dus verz. zal ook wel weten dat je daar niet netjes 50 hebt gereden. Denk dat dat per verzekering verschillend is. (Staat waarschijnlijk wel iets over in de polisvoorwaarden?)Riël schreef:Ow, dekt de verzekering dat?
Je gedraagt je als op de Autobahn: geen snelheidslimiet. Behalve bij Breidscheid, al doet bijna niemand daar wat mee.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als alle deelnemers nou eens gewoon wat lappen hebben we de helft al bij elkaarMartijn schreef:Het zal behandeld worden als ieder ander schadegeval. Daarom is die openbare weg-status ook zo belangrijk.
Die 1200,- mag je vast ook wel zelf betalen. Dat zal de Nürburgring GmbH weinig uitmaken.Maar zo'n bedrag blijft zuur.

beetje eenheidsgevoel kweken
17 man waren er mee??
17X25=425
ben je al een eindje op weg
noteer mij maar voor 25 euri

Nee joh, rot op... Dis mijn probleem en dat los ik zelf op. Loyaal bedoelt, maar ik neem het niet aan 
Enige wat misschien wel helpt is als jullie ooit een AE86 (Toyota Corolla GT twincam Coupé voluit) voor onderdelen vinden. En dan met name linkerdeuren
En ja de meeste inetsites als Marktplaats, Kapaza, 2ehands.bla etc. kam ik dagelijks uit.

Enige wat misschien wel helpt is als jullie ooit een AE86 (Toyota Corolla GT twincam Coupé voluit) voor onderdelen vinden. En dan met name linkerdeuren

En ja de meeste inetsites als Marktplaats, Kapaza, 2ehands.bla etc. kam ik dagelijks uit.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je iegen schade is al duur genoeg toch
en je kan het ook zo zien
zijn we met zijn allen een stukje eigenaar van de vangrail
als er dan nog eens iemand tegen aan rijdt is het gratis
want betaald is die dan al
maar ok wat jij wil steven
en je kan het ook zo zien
zijn we met zijn allen een stukje eigenaar van de vangrail

als er dan nog eens iemand tegen aan rijdt is het gratis
want betaald is die dan al

maar ok wat jij wil steven

Nee je bedoelt het goed ouwe, maar als dit voor iemand anders zou zijn zou ik ooknie meedoen.
Verder hangt of staat het hele verhaal ook niet op 400-500, dat kan ik wel ophoesten. Wordt pas vervelend als er 4 nullen in de bedragen staan en de verzekering weigert.
Verder hangt of staat het hele verhaal ook niet op 400-500, dat kan ik wel ophoesten. Wordt pas vervelend als er 4 nullen in de bedragen staan en de verzekering weigert.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Stond zondag een mooie zwarte bij deingang van de ring ....ik wou hem nog ff slopen voor jeSteven schreef:Nee joh, rot op... Dis mijn probleem en dat los ik zelf op. Loyaal bedoelt, maar ik neem het niet aan
Effe opzoeken, je hebt een goede kans:
enkele moeilijke woorden
Haftpflichtversicherung = WA verzekering
Leitplanken = Vangrail
Versicherungsschutz = Dekking
Versicherungsschutz:
Durch den Status einer öffentliche Bundeskraftfahrstrasse und den Geltungsbereich der Straßenverkehrsordnung, besteht auf der Nordschleife im Touristenverkehr generell Versicherungsschutz.
Dies bedeutet, daß deine Haftpflichtversicherung in der Regel für entstandene Schäden aufkommt. Hierzu zählen insbesondere Personenschäden, Schäden an anderen Fahrzeugen und am Eigentum der Nürburgring GmbH (z.B. Leitplanken), aber auch Nutzungsausfall bei Streckensperrung.
Bei Vollkaskoversicherungen und Leihfahrzeugen sind die entsprechenden Versicherungsbedingungen genau zu beachten.
enkele moeilijke woorden

Haftpflichtversicherung = WA verzekering
Leitplanken = Vangrail
Versicherungsschutz = Dekking