Ringweekend part 2: chattopic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Jemig, wat ben jij vroeg op de been. Zeker werkplaats receptionist :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ja was weer goed te doen ............. (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Sharif Helal schreef: Daarna rond 18 uur weer zelf nog 2 rondjes gereden, en kwam me een zwarte Ferrari 355 (met NL kenteken) voorbij, en even later had ie hem bij Schwalbenschwanz mooi tegen de vangrail geparkeerd! :(

Tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... highlight=

Was dat niet jouw boggie Steven?
Nee, 1 bocht verder. Schwalbenschwanz is met die betonplaten (Kleines Karussell). Steven's bocht was Galgenkopf. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Haas
Car: Megane RS

van wie is de NJ-40-GD?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Wat is er met Jeoffry zn GT gebeurd dan....?
Voor zover ik weet niks. :)
Laatst gewijzigd door Martijn op ma 11 sep 2006 6:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Meneer jansen....geof
Haas

aha... ff namen aan auto's koppelen ;)

hij was er ook bij met de toertocht in limburg/belgie drie jaar terug toch?
Steven
Car: M536

Martijn schreef:
Chris schreef:
Sharif Helal schreef: Daarna rond 18 uur weer zelf nog 2 rondjes gereden, en kwam me een zwarte Ferrari 355 (met NL kenteken) voorbij, en even later had ie hem bij Schwalbenschwanz mooi tegen de vangrail geparkeerd! :(

Tja, ongeluk zit in een klein hoekje...
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... highlight=

Was dat niet jouw boggie Steven?
Nee, 1 bocht verder. Schwalbenschwanz is met die betonplaten (Kleines Karussell). Steven's bocht was Galgenkopf. :)
Dat meen je niet... op dat papiertje wat ze mij hebben gegeven staat schwalbenschwanz :@

Zucht, kan ik straks opdraaien voor wat mr. ferrari heeft gesloopt?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Steven

Naja ik weet het niet meer, ik heb later nog een ronde meegereje en nog wel wat sporen zien staan. Maar kan me ff niet meer herinneren of het voor of na de baby karusell was. Ik dacht erna, dan gaat het links omhoog met een relatief flauwe bocht naar links toch?
Nou daarin ist gebeurt.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Eerst flauw links, daarna een rechter bocht, klein stukje recht en dan de doordraaier het rechte stuk op.
Maar die bocht doe ik in 4, dan snap ik niet helemaal dat jij er in z'n 3 uit kan gaan. :s

In het fototopic mogen alleen moderators posten?? En het is alleen voor leden toegankelijk....
Robke
Car: Lexus IS250

Het was weer goed toeven afgelopen weekend.

Jammer dat je je auto weer in puin hebt gereden Stevie....

M'n auto heeft de ritjes op en rond de ring leuk gevonden, want hij is nu merkbaar een stuk sneller geworden, is hij eindelijk wat minder sloom. :D

Ik heb nog wat filmpjes van m'n 2e rondje en een paar foto's, ik zal ze zo eens op de pc zetten en kijken of het wat is....

Ik heb trouwens ook een gruwelijk rooie kop. :lol:
Haas

ja, dat zie je wel aan je avatar :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...

Zal dat deze zijn, onderaan de pagina:

http://www.hco.net/gallery.php?show=car ... 2006.09.10
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Super foto :worship:
Robke

Is het misschien handig om het fototopic ook even toegankelijk te maken voor leden, anders is het zo lastig om de foto's in het juiste topic te zetten? :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Chris schreef:Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...

Zal dat deze zijn, onderaan de pagina:

http://www.hco.net/gallery.php?show=car ... 2006.09.10
wat een idioot was dat zeg
zo te zien aan zijn hesje is die het :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

Robke schreef:Is het misschien handig om het fototopic ook even toegankelijk te maken voor leden, anders is het zo lastig om de foto's in het juiste topic te zetten? :wink:
moved naar nl.meeting. Kun je er zo wel bij? ik kan er niets aan doen..moet je riel of martijn van leeuwen hebben...
Robke

Zo doet hij het wel. (Y)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

mijn kop hier is ook goed rood..damn voelt niet prettig!
Hoe ist met je kop steve? nog last van? of valt t mee?
Hoop dat ze je niet teveel aannaaien, en dat de verzekering t dekt...
Riël
Über-Spammer

Ow, dekt de verzekering dat?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas

denk t niet....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Het is openbare weg, dus geldt je WA-verzekering. :)
Steven

Paul1916v schreef:mijn kop hier is ook goed rood..damn voelt niet prettig!
Hoe ist met je kop steve? nog last van? of valt t mee?
Hoop dat ze je niet teveel aannaaien, en dat de verzekering t dekt...
Ik ben ook wat rood, verder heb ik een bult op me hoofd, maar niet echt verschrikkelijk.
Moet nog even beloeren hoe ik het bij de verzekering ga brengen, tis niet het eerste schadegevalletje dit jaar, dus ze zullen vast niet blij zijn. Als ze me er maar niet uitkeilen :s

Verder wel koel dat veel mensen bezorgd reageren, kep hoop foontjes/smsjes en real life peptalk gehad gister (Y)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

niet een idee dan om die 1200 zelf af te tikken? je premie zal wel flink gaan stijgen als je al meer hebt meegemaakt dit jaar..dus is dat dan niet goedkoper? of kan dat niet?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Het zal behandeld worden als ieder ander schadegeval. Daarom is die openbare weg-status ook zo belangrijk.

Die 1200,- mag je vast ook wel zelf betalen. Dat zal de Nürburgring GmbH weinig uitmaken. :) Maar zo'n bedrag blijft zuur. :(
Marieke

Riël schreef:Ow, dekt de verzekering dat?
Denk dat dat nog een lastig verhaal gaat worden. De verzekeringsmaatschappij zal denk ik niet direct de portemonnee trekken. Oké, het is openbare weg en daar gelden dus dezelde regels, maar de Ring is in principe wel een circuit dus verz. zal ook wel weten dat je daar niet netjes 50 hebt gereden. Denk dat dat per verzekering verschillend is. (Staat waarschijnlijk wel iets over in de polisvoorwaarden?)

Maargoed, laten we er verder niet teveel over uitwijden hier ;)

Het is in ieder geval behoorlijk K*T voor je Steven en wens je er ook heel veel succes en sterkte mee (Y)

Verder leuk dagje gehad :D Niet meer de ring op geweest, maar dat bewaren we dan wel voor een volgende keer :)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Marieke schreef:
Riël schreef:Ow, dekt de verzekering dat?
Denk dat dat nog een lastig verhaal gaat worden. De verzekeringsmaatschappij zal denk ik niet direct de portemonnee trekken. Oké, het is openbare weg en daar gelden dus dezelde regels, maar de Ring is in principe wel een circuit dus verz. zal ook wel weten dat je daar niet netjes 50 hebt gereden. Denk dat dat per verzekering verschillend is. (Staat waarschijnlijk wel iets over in de polisvoorwaarden?)
Het is in principe echt openbare weg. De verzekering zal er vast wel over sputteren, maar tenzij het in de polisvoorwaarden uitdrukkelijk uitgesloten is, ben je verzekerd. Voor uitsluiting zou dan letterlijk de Ring benoemd moeten zijn.

Je gedraagt je als op de Autobahn: geen snelheidslimiet. Behalve bij Breidscheid, al doet bijna niemand daar wat mee. :~
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn schreef:Het zal behandeld worden als ieder ander schadegeval. Daarom is die openbare weg-status ook zo belangrijk.

Die 1200,- mag je vast ook wel zelf betalen. Dat zal de Nürburgring GmbH weinig uitmaken. :) Maar zo'n bedrag blijft zuur. :(
als alle deelnemers nou eens gewoon wat lappen hebben we de helft al bij elkaar (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
beetje eenheidsgevoel kweken
17 man waren er mee??
17X25=425
ben je al een eindje op weg

noteer mij maar voor 25 euri (0)
Steven

Nee joh, rot op... Dis mijn probleem en dat los ik zelf op. Loyaal bedoelt, maar ik neem het niet aan :p

Enige wat misschien wel helpt is als jullie ooit een AE86 (Toyota Corolla GT twincam Coupé voluit) voor onderdelen vinden. En dan met name linkerdeuren ;)
En ja de meeste inetsites als Marktplaats, Kapaza, 2ehands.bla etc. kam ik dagelijks uit.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

je iegen schade is al duur genoeg toch

en je kan het ook zo zien
zijn we met zijn allen een stukje eigenaar van de vangrail :worship:
als er dan nog eens iemand tegen aan rijdt is het gratis
want betaald is die dan al :)

maar ok wat jij wil steven (Y)
Steven

Nee je bedoelt het goed ouwe, maar als dit voor iemand anders zou zijn zou ik ooknie meedoen.

Verder hangt of staat het hele verhaal ook niet op €400-500, dat kan ik wel ophoesten. Wordt pas vervelend als er 4 nullen in de bedragen staan en de verzekering weigert.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Nee joh, rot op... Dis mijn probleem en dat los ik zelf op. Loyaal bedoelt, maar ik neem het niet aan :p

Enige wat misschien wel helpt is als jullie ooit een AE86 (Toyota Corolla GT twincam Coupé voluit) voor onderdelen vinden. En dan met name linkerdeuren ;)
En ja de meeste inetsites als Marktplaats, Kapaza, 2ehands.bla etc. kam ik dagelijks uit.
Stond zondag een mooie zwarte bij deingang van de ring ....ik wou hem nog ff slopen voor je
Riël
Über-Spammer

Effe opzoeken, je hebt een goede kans:
Versicherungsschutz:
Durch den Status einer öffentliche Bundeskraftfahrstrasse und den Geltungsbereich der Straßenverkehrsordnung, besteht auf der Nordschleife im Touristenverkehr generell Versicherungsschutz.
Dies bedeutet, daß deine Haftpflichtversicherung in der Regel für entstandene Schäden aufkommt. Hierzu zählen insbesondere Personenschäden, Schäden an anderen Fahrzeugen und am Eigentum der Nürburgring GmbH (z.B. Leitplanken), aber auch Nutzungsausfall bei Streckensperrung.
Bei Vollkaskoversicherungen und Leihfahrzeugen sind die entsprechenden Versicherungsbedingungen genau zu beachten.

enkele moeilijke woorden :p

Haftpflichtversicherung = WA verzekering
Leitplanken = Vangrail
Versicherungsschutz = Dekking
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Car: MB

Balen Steven. helemaal zuur dat ze je ook nog voor die vangrail pakken. ik heb eigenlijk nooit iemand gezien bij de uitgang die je auto bekijkt
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie