gtt-16v Te koop

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Sander
Contacteer:

Ziet er goed uit Gerry, dat duurt niet lang maar zie ik wel.

gr s :D nder
GerryTT

Sander schreef:Ziet er goed uit Gerry, dat duurt niet lang maar zie ik wel.

Het zal idd niet lang meer duren :pompom:
Daarnet ff de startmotor rond laten gaan om oliedruk te krijgen.
En hij heeft oliedruk ^O^ ^O^
Sander
Contacteer:

GerryTT schreef:
Sander schreef:Ziet er goed uit Gerry, dat duurt niet lang maar zie ik wel.

Het zal idd niet lang meer duren :pompom:
Daarnet ff de startmotor rond laten gaan om oliedruk te krijgen.
En hij heeft oliedruk ^O^ ^O^
Ga je de inrijdprocedure toepassen van Achterberg of die van Motman?

gr sander
GerryTT

Sander schreef:
Ga je de inrijdprocedure toepassen van Achterberg of die van Motman?

gr sander
Die van mezelf :p
Eerst 300 km warm rijden(Vlissingen-Roosendaal=100km)en af en toe stoppen op een parkeerplaats om de temp op te laten lopen en dan bij Vlissingen bij de stoplichten de snelweg op en in elke versnelling onderin. Daarna weer een keer heen en weer en terug, das ongeveer 300 km, en dan langzaam elke keer meer turbodruk. Word dus een mix van beide maar heb er zelf goede ervaringen mee. Brommer 125cc 4jaar mee gereden, Opel Combo diesel die bijna geen olie verbruikt.

Heb hem net proberen te starten maar hij krijgt geen benzine bij de carb. De benzine pomp krijgt wel prik als ik hem probeer te starten maar er komt geen benzine uit de pomp(heb de slang na de pomp al los liggen) Iemand een idee wat dat kan zijn?
JiggyMF

Nog voldoende benzine in de tank? :D
Slaat de pomp wel aan,of ook dat niet?

grtz jiggy
GerryTT

Hij doet het :bang: Idd te weinig benzine (0) Na een paar keer starten deed tie het. Gelijk kijken of er niks lekte. Wel dus, twee slangeklemmen vergeten aan te draaien.Ook ff de eerste meters mee gereden en hij gaat niet in z'n achteruit (S) Koelvin sloeg ook netjes aan. Heb hem 3 kwartier laten lopen. Alleen loopt tie erg onregelmatig stationair schommelt tussen de 10k en 20k. Iemand die weet wat dit kan zijn? Als ik hem start zakt tie schommelend steeds verder terug totdat tie uitvalt
Laatst gewijzigd door GerryTT op zo 10 sep 2006 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander
Contacteer:

GerryTT schreef:Hij doet het :bang: Idd te weinig benzine (0) Na een paar keer starten deed tie het.
Mooi man :biertjuh:
GerryTT schreef:Ook ff de eerste meters mee gereden en hij gaat niet in z'n achteruit (S)
Waarschijnlijk zit hem dat in de afstelling van het schaklemeganisme
GerryTT schreef:Alleen loopt tie erg onregelmatig stationair schommelt tussen de 10k en 20k. Iemand die weet wat dit kan zijn? Als ik hem start zakt tie schommelend staads verde terug totdat tie uitvalt
Weet je zeker dat de carb. goed is? Misschien loopt het blok nog wat stoef omdat hij nietuw is?

Suc6 met rijden of moet er nog veel aan gebeuren Gerry?

gr sander
GerryTT

Idd mooi, m'n vriendin kon niet geloven dat tie in een keer starte(en ik ook niet :lol: )
Z'n achteruit zal niet het groorste probleem zijn maar het niet lekker stationair lopen vind ik erger. De carb is door Kees gereviseerd dus denk dat tie dat wel goed gedaan heeft :wink: Morgen maar eens kijken.
De achterruit is geblindeerd dus die kan erin. De voorruit moet er ook nog in. Dan uitlijnen,taxeren, verzekeren en keuren. Maar nu wil ik hem zo snel mogelijk op de weg hebben.
GerryTT

Nou vandaag weer maar eens aan de gt gesleuteld maar hij blijft slecht stationair draaien. Geef ik wat gas dan loopt tie lekker. Iemand die weet wat het kan zijn? Of toch maar eens wat kilometers rijden omdat het een nieuw blok is?
Florus

Ligt er ook een andere nokkenas in jou blok??
GerryTT

Nee, anders zou ik het niet erg vinden :bang: Het is echt schommelend heen en weer gaan over 500 toeren. Start ik hem dan gaat het van 2000 naar 1500 en zo langzaam afzakkend. Geef ik gas tot 4000 dan gaat tie vanaf daar schommelend zakken tot tie stil valt. Ik weet het niet (U)
Matthijs Bleu Sport
Car: Renault 5 GT Turbo B

Hé Gerry, gefeliciteerd joh, beter dat hij nu rijd! Wel minder dat hij stationair maf doet, moet toch ergens in de afstelling van de carburateur zitten lijkt me.
Succes ermee en iig veel plezier, 't is je gegunt inmiddels!

gr. Matthijs
Riël
Über-Spammer

GerryTT schreef:Nee, anders zou ik het niet erg vinden :bang: Het is echt schommelend heen en weer gaan over 500 toeren. Start ik hem dan gaat het van 2000 naar 1500 en zo langzaam afzakkend. Geef ik gas tot 4000 dan gaat tie vanaf daar schommelend zakken tot tie stil valt. Ik weet het niet (U)
nergens een vacuumslangetje fout? Het zit m toch echt in de carb hoor !
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
GerryTT

Krijg van de "kenners" idd telkens hetzelfde antwoord: of de carb of ergens valse lucht. Zaterdag maar eens kijken. Heb jammer genoeg niet eerder tijd. Thanks
GerryTT

Vandaag ff alles nagekeken op lekken. Het ventiel van de rembekrachtiger zat nog los. Deze aangedraaid. Nu loopt tie wel wat beter maar nog niet zoals het hoord. Heb ff een filmpje gemaakt hoe het klinkt. http://www.youtube.com/watch?v=F9E2-HEAeSg
Abel
Über-Spammer

klinkt wel als een echte race auto.. die idelen ook altijd zo raar.. Heb jij en een andere nokken as gemoneerd?
Sander
Contacteer:

Zou toch in de richting van de carb. zoeken. Blijft een carb. die je nooit geod heb horen lopen. Heb je niet een anderen waarvan je zeker bent dat hij goed is. Je had toch ook een nieuwe renix? Kun je er wel mee rijden of leverd de motor helemaal geen "vermogen" ?

gr sander
-PAZ-
Über-Spammer

ik heb in het begin ook redelijk wat problemen gehad met mijn groep A carb, liep ie ook heel slecht stationair. bleek dat er na de rivisie van de carb iets niet helemaal lekker te zitten met de stationair regeling. wie weet is dit bij jouw ook het geval
R5GTT. Drive it like you stole it
GerryTT

Volgens mij ligt er een originel nokkenas in maar zeker weten doe ik het niet. Achterberg is niet zo gul met info geven over wat tie met het blok doet. Kan hem wel bellen natuurlijk (I) Rijden doet tie goed, voor zover ik kon merken na een rondje ronde het pleintje :p En opzich ook wel lekker dat tie zo'n geluidje maakt bij het stoplicht >-) maar heb hem toch liever lekker op 900toeren. Misschien morgenavond tijd om ff verder te speuren
-PAZ-
Über-Spammer

ik rijd zelf ook met andere ( fast-road van piper-cams ) nokken-stok en aan de stationair loop hoor je dat echt niet. dan moet je toch echt al een erg wilde nokken-as hebben
JiggyMF

Gerry,

al wat wijzer?

grtz Jiggy
GerryTT

JiggyMF schreef:Gerry,

al wat wijzer?

grtz Jiggy
Het is de carb. Net ff met een andere carb geprobeerd en hij liep netjes onder de 1000 toeren stationer. Dus als ik tijd heb(weinig) maar ff kijken of ik iets kan vinden.
-PAZ-
Über-Spammer

paz-maniac schreef:ik heb in het begin ook redelijk wat problemen gehad met mijn groep A carb, liep ie ook heel slecht stationair. bleek dat er na de rivisie van de carb iets niet helemaal lekker te zitten met de stationair regeling. wie weet is dit bij jouw ook het geval

denk dat je hier je probleem in moet zoeken :)
JiggyMF

Gerry, bedankt voor de starter, hij werkt.

Nou de rest van de auto nog :D

:beer: :beer: :beer:

grtz Jiggy
GerryTT

Geen dank :beer: . Net een mail gehad van MB en m'n slangen zijn binnen (~) . Ze zijn alleen de kachelslangen vergeten. Ach kan ik tenminsten m'n FMIC aansluiten. De gt is ook getaxeerd vandaag. Binenkort laten uitlijnen en keuren en misschien kunnen we dan eindelijk weer eens rijden.
JiggyMF

GerryTT schreef:Geen dank :beer: . Net een mail gehad van MB en m'n slangen zijn binnen (~) . Ze zijn alleen de kachelslangen vergeten. Ach kan ik tenminsten m'n FMIC aansluiten. De gt is ook getaxeerd vandaag. Binenkort laten uitlijnen en keuren en misschien kunnen we dan eindelijk weer eens rijden.
Waar/door wie heb je hem laten taxeren?
Ik ben nog aan het oriënteren waar je terecht kan, ik snap verder ook weinig van heel zo'n taxatie. Hoe weet een taxateur nou wat je bijvoorbeeld aan je blok hebt gedaan en hoe duur de gebruikte onderdelen zijn. En wat voor turbo je hebt etc
(of worden er alleen dingen meegenomen waar je een factuur van hebt oid)

grtz Jiggy
GerryTT

Heb het bij http://www.steijntaxaties.nl/ laten doen. Ik had ook nog wel wat rekeningen maar niet alles. En (te) hoog laten taxeren heeft weinig nut want dan wil geen een verzekeringsmaatschappij hem meer verzekeren.
JiggyMF

Ahhh ok
Binnenkort ook maar eens bellen dan

Loopt dat hok nou al? :D

grtz Jiggy
GerryTT

Lopen wel, maar nog steeds geen apk :~ Heb het een beetje druk op het moment |:
GerryTT

Weet er iemand het bestel nr van een achterruitrubber? Dacht dat het bij de achterruit zat maar kan het nergens meer vinden |:
GerryTT

Iemand met dialogys die ff wil kijken voor me? Ga dit weekend verhuizen en zit dan een tijdje zonder internet. Please (L)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

77 00 758 092 JT LUNETTE AR C40 44,70
GerryTT

Dank U Johan. Ga het morgen gelijk bestellen.
GerryTT

Ff snel wat SFS slangen gemonteerd [img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_0779.jpg[/img]

[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_0778.jpg[/img]

Het begint er steeds meer op te lijken. Nu nog rijden :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

JiggyMF schreef:
GerryTT schreef:Geen dank :beer: . Net een mail gehad van MB en m'n slangen zijn binnen (~) . Ze zijn alleen de kachelslangen vergeten. Ach kan ik tenminsten m'n FMIC aansluiten. De gt is ook getaxeerd vandaag. Binenkort laten uitlijnen en keuren en misschien kunnen we dan eindelijk weer eens rijden.
Waar/door wie heb je hem laten taxeren?
Ik ben nog aan het oriënteren waar je terecht kan, ik snap verder ook weinig van heel zo'n taxatie. Hoe weet een taxateur nou wat je bijvoorbeeld aan je blok hebt gedaan en hoe duur de gebruikte onderdelen zijn. En wat voor turbo je hebt etc
(of worden er alleen dingen meegenomen waar je een factuur van hebt oid)

grtz Jiggy
De taxateur zal alleen kıjken of je blok netjes loopt nıet ofdat het dık getuned ıs ......hıj zal natuurlıjk aan de hand van de rekenıngen wel bekıjken over hoe en wat ..

Ik ben ook bıj steın geweest eerlıjk man ....heeft waarderıng als je veel zelf doet .....
De mıjne hebben we ook lager gezet ıvb aanname door de verzekerıng.....
De verzekerıng sprak ık later en het was nıet nodıg geweest ...beetje jammer dus .....

Dus ık zou voor de vole mep gaan ......

Ps ben wel benıeuwd hoe ıe andere 5jes taxeerd qua waarde....
Plaats reactie