gr s

Ga je de inrijdprocedure toepassen van Achterberg of die van Motman?GerryTT schreef:Het zal idd niet lang meer durenSander schreef:Ziet er goed uit Gerry, dat duurt niet lang maar zie ik wel.
gr snder
![]()
Daarnet ff de startmotor rond laten gaan om oliedruk te krijgen.
En hij heeft oliedruk![]()
Die van mezelfSander schreef:
Ga je de inrijdprocedure toepassen van Achterberg of die van Motman?
gr sander
Mooi manGerryTT schreef:Hij doet hetIdd te weinig benzine
Na een paar keer starten deed tie het.
Waarschijnlijk zit hem dat in de afstelling van het schaklemeganismeGerryTT schreef:Ook ff de eerste meters mee gereden en hij gaat niet in z'n achteruit![]()
Weet je zeker dat de carb. goed is? Misschien loopt het blok nog wat stoef omdat hij nietuw is?GerryTT schreef:Alleen loopt tie erg onregelmatig stationair schommelt tussen de 10k en 20k. Iemand die weet wat dit kan zijn? Als ik hem start zakt tie schommelend staads verde terug totdat tie uitvalt
nergens een vacuumslangetje fout? Het zit m toch echt in de carb hoor !GerryTT schreef:Nee, anders zou ik het niet erg vindenHet is echt schommelend heen en weer gaan over 500 toeren. Start ik hem dan gaat het van 2000 naar 1500 en zo langzaam afzakkend. Geef ik gas tot 4000 dan gaat tie vanaf daar schommelend zakken tot tie stil valt. Ik weet het niet
Het is de carb. Net ff met een andere carb geprobeerd en hij liep netjes onder de 1000 toeren stationer. Dus als ik tijd heb(weinig) maar ff kijken of ik iets kan vinden.JiggyMF schreef:Gerry,
al wat wijzer?
grtz Jiggy
paz-maniac schreef:ik heb in het begin ook redelijk wat problemen gehad met mijn groep A carb, liep ie ook heel slecht stationair. bleek dat er na de rivisie van de carb iets niet helemaal lekker te zitten met de stationair regeling. wie weet is dit bij jouw ook het geval
Waar/door wie heb je hem laten taxeren?GerryTT schreef:Geen dank. Net een mail gehad van MB en m'n slangen zijn binnen
. Ze zijn alleen de kachelslangen vergeten. Ach kan ik tenminsten m'n FMIC aansluiten. De gt is ook getaxeerd vandaag. Binenkort laten uitlijnen en keuren en misschien kunnen we dan eindelijk weer eens rijden.
De taxateur zal alleen kıjken of je blok netjes loopt nıet ofdat het dık getuned ıs ......hıj zal natuurlıjk aan de hand van de rekenıngen wel bekıjken over hoe en wat ..JiggyMF schreef:Waar/door wie heb je hem laten taxeren?GerryTT schreef:Geen dank. Net een mail gehad van MB en m'n slangen zijn binnen
. Ze zijn alleen de kachelslangen vergeten. Ach kan ik tenminsten m'n FMIC aansluiten. De gt is ook getaxeerd vandaag. Binenkort laten uitlijnen en keuren en misschien kunnen we dan eindelijk weer eens rijden.
Ik ben nog aan het oriënteren waar je terecht kan, ik snap verder ook weinig van heel zo'n taxatie. Hoe weet een taxateur nou wat je bijvoorbeeld aan je blok hebt gedaan en hoe duur de gebruikte onderdelen zijn. En wat voor turbo je hebt etc
(of worden er alleen dingen meegenomen waar je een factuur van hebt oid)
grtz Jiggy