Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Nou jah, het ging hard en het ging stuk. Het wordt maar es tijd om er een versterkte koppakking in te steken. Dit is de derde die erdoor gaat. Enkel is er nu twijfel over de oorzaak.
1:geen olie bij het water
2:zeker koppakking en beperkte hoorbare schade
3:hij draait op 3 cilinders maar start dadelijk dus dat zit goed
4: turbo heeft geen schade, die heb ik dadelijk nagekeken
5:benzinedruk was opgevoerd tot 2.5 bar om pingelen te voorkomen (?)
6: wij vertrekken straks naar frankrijk, zal dadelijk maar es effe kijken waar Meccaparts zich bevind
7**** dit zat eraan te komen met een ongemapte wagen
Hoihoi Lang geleden dat hier iets is gepost (even een opmerking)
Vanavond word in breda bij het nac stadion een meeting gehouden
(blijkt een kleine te zijn) maar een gozer kwam gister naar me toe bij de autoshop dus ik ga vanaaf daar ffkes kijken
(als er mensen zijn die ook komen kijken zie ik ze wel verschijnen )
Wil namelijk wel wat meer zien van de RTC.
Inmiddels ook lidmaatschap aangevraagd, na lang rondsnuffelen en hier en daar een post. En nu maar wachten op de pas.
De betaling is al bij jullie binnen, vorige week gedaan!
Hangt nog even af of ik onder een verjaardag uitkan op vrijdag om te kunnen komen, anders wordt het toch een keer in Roosendaal denk ik.
Is het niet mogelijk om een keer een meeting te doen in Goeree-Overflakkee, daar kom ik vandaan en meen toch dat er meer RTCers rondrijden, Tino is er dacht ik een van..?
domin schreef:De betaling is al bij jullie binnen, vorige week gedaan!
Hangt nog even af of ik onder een verjaardag uitkan op vrijdag om te kunnen komen, anders wordt het toch een keer in Roosendaal denk ik.
Is het niet mogelijk om een keer een meeting te doen in Goeree-Overflakkee, daar kom ik vandaan en meen toch dat er meer RTCers rondrijden, Tino is er dacht ik een van..?
Wat praten we allemaal over wanneer....
Laten we eens wat ondernemen, ff lekker een bakje pleur of een choco bij de Mc Donalds om onszelf warm te houden.
Datum & Tijd: Vrijdag 26 Januari vanaf 20:30
Locatie: Takspui 2 Roosendaal (Mc Donalds - afslag Roosendaal Oost)
------------------------------------------------------------------------------------
Aanwezig:
*Martin1982
*
*
*
Datum & Tijd: Vrijdag 26 Januari vanaf 20:30
Locatie: Takspui 2 Roosendaal (Mc Donalds - afslag Roosendaal Oost)
------------------------------------------------------------------------------------
Aanwezig:
* Martin1982
* Hessel vanaf een uur of 23:00---de after party dus
*
*