Clio werkplaats motorboek

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Gesloten
Pimmetje

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar de werkplaats handleiding voor een Clio met motor E7F.

Die vind ik dan wel op marktplaats, maar iedereen die er 1 aanbiedt die wil er 20 euro voor hebben en dat is dan niet eens origineel. vind ik persoonlijk een beetje een rip-off.

Dus mijn vraag was of iemand hier er een heeft en zo ja, is er een mogelijkheid dat ik daar een kopie van kan krijgen??

Alvast bedankt

Pim
antoine
Car: Renault Clio III RS

Wat is het verschil dan, ik snap je probleem niet zo met rip-off. Of wil je de copy gratis hebben?

Ga maar eens een boek copieren. Hoeveel pagina's? 350 x 0,05 cent = ongeveer 18 euro?
Pimmetje

Nee, ik verwacht echt niet dat ik een kopie gratis krijg, ik ben echt wel bereid er geld voor te betalen, maar die man waar aan ik het vroeg klonk echt als een thuisgebruiker die gewoon de cd met alles erop heeft en aan iedereen die een kopie wil, al is het maar voor 1 motor type, 20 euro vraagt.

Daarom heb ik zoiets van, wat kost zoiets met alle motortypes voor de clio erin??

Ik wil er best een tientje voor dokken, want ik wil graag voor mijn motorblok, maar 20 vind ik daarvoor een beetje te, of ben ik dan te krenterig ofzo??
antoine
Car: Renault Clio III RS

Pimmetje schreef:
Ik wil er best een tientje voor dokken, want ik wil graag voor mijn motorblok, maar 20 vind ik daarvoor een beetje te, of ben ik dan te krenterig ofzo??
Ja :p Zie mijn rekenvoorbeeld.

Kijk eens bij bol.com of een andere internet boekhandel.

http://www.asnbooks.nl/ShopASN/enter.html
Pimmetje

ik kijk wel even rond en mocht het niet anders kunnen dan neem ik die wel.

Maar ik heb er bijvoorbeeld ook een zien staan, dat was een boek versie, niet digitaal, en dat was over de williams dus daar heb ik niet veel aan.
Haas
Car: Megane RS

vraagbaak kost je 25 eu..
Pimmetje

Nou, ik heb nou iemand op marktplaats gevonden die stuut mij een kopie van e werkplaats cd van alle renault modellen tot 2006 voor 15 euries incl verzendkosten.

Print ik het eventueel zelf wel uit als dat nodig is, daarvoor hebben we een hele mooie grote OCE op werk. :)
Ferdy
Über-Spammer

op verzoek van Pim gesloten
Gesloten