Hallo mensen,
ik ben op zoek naar de werkplaats handleiding voor een Clio met motor E7F.
Die vind ik dan wel op marktplaats, maar iedereen die er 1 aanbiedt die wil er 20 euro voor hebben en dat is dan niet eens origineel. vind ik persoonlijk een beetje een rip-off.
Dus mijn vraag was of iemand hier er een heeft en zo ja, is er een mogelijkheid dat ik daar een kopie van kan krijgen??
Alvast bedankt
Pim
Clio werkplaats motorboek
Nee, ik verwacht echt niet dat ik een kopie gratis krijg, ik ben echt wel bereid er geld voor te betalen, maar die man waar aan ik het vroeg klonk echt als een thuisgebruiker die gewoon de cd met alles erop heeft en aan iedereen die een kopie wil, al is het maar voor 1 motor type, 20 euro vraagt.
Daarom heb ik zoiets van, wat kost zoiets met alle motortypes voor de clio erin??
Ik wil er best een tientje voor dokken, want ik wil graag voor mijn motorblok, maar 20 vind ik daarvoor een beetje te, of ben ik dan te krenterig ofzo??
Daarom heb ik zoiets van, wat kost zoiets met alle motortypes voor de clio erin??
Ik wil er best een tientje voor dokken, want ik wil graag voor mijn motorblok, maar 20 vind ik daarvoor een beetje te, of ben ik dan te krenterig ofzo??
-
- Car: Renault Clio III RS
JaPimmetje schreef:

Kijk eens bij bol.com of een andere internet boekhandel.
http://www.asnbooks.nl/ShopASN/enter.html
vraagbaak kost je 25 eu..
Nou, ik heb nou iemand op marktplaats gevonden die stuut mij een kopie van e werkplaats cd van alle renault modellen tot 2006 voor 15 euries incl verzendkosten.
Print ik het eventueel zelf wel uit als dat nodig is, daarvoor hebben we een hele mooie grote OCE op werk.
Print ik het eventueel zelf wel uit als dat nodig is, daarvoor hebben we een hele mooie grote OCE op werk.