[img]http://www.mondriaan.net/bin_mondriaan.jpg[/img]
stoer ding

Heeft Joop van Zijl t toch níet zelf bedachtTom schreef:testbeeld van de NOS
niet alléén voor onderzoek, heeft eerst 8 jaar gelegen in Rijksmuseum en nu gaan ze er onderzoek naar doen ofzo. Kosten gelukkig niet veel, paar van die universitaire onderzoekers. Ze namen stofmonsters enz om te kijken hoe t doek tot stand was gekomen, de motieven en denkpatronen van mondriaan...CChris schreef:btje achterlijk idd als dat ding 80 miljoen moet kosten en ze het alleen hebben gekocht om er onderzoek naar te doen.........uberhaupt dikke onzin dat de staat dat koopt als ze idd van die tekorten hebbenin de zorg enz.......
ik de benzine, jij de fakkel?Xabre schreef:dat doekie zou ik graag eens in de fik willen steken
dat niet nee, maar een doek van een vierkant meter schiet je helemaal niets mee op, met 80 miljoen, heb je in ieder geval een kleiner tekortFrank M schreef:Alsof je met 80 miljoen gulden het zorgprobleem oplost
als jij zou mogen kiezen of de staat 80 miljoen uit zou geven aan zo'n stom verstoft doekie of aan de zorg..........wat zou je dan kiezen? alle kleine beetjes helpen, toch?Frank M schreef:Ik zie het al weerhoop liefhebbers hier
Alsof je met 80 miljoen gulden het zorgprobleem oplost
daar bouw je een leuke reno mee opHaas schreef:die ja..
stoer ding? wit doek met wat plakkertjes..
hijs wel grappig ja, maar kom op.. 80 miljoen????
ééntje?-jo- schreef:daar bouw je een leuke reno mee opHaas schreef:die ja..
Dus jij wordt graag opgelichtErik (Schepjes) schreef:waar maak je je druk om
kheb een carrosserie staan (leeg) en een snelle motor liggen....zeg maar wanneer je tijd hebt om op te bouwenHaas schreef:ééntje?-jo- schreef:daar bouw je een leuke reno mee opHaas schreef:die ja..
kunnen we zelf een RCB/RTC 21cup van opzetten, haha!
(goed plan overigens, waar kan ik me inschrijven?)
uh...jan 2007?-jo- schreef: kheb een carrosserie staan (leeg) en een snelle motor liggen....zeg maar wanneer je tijd hebt om op te bouwen
goed dat je t nog ff onder de aandacht zet...was t al weer half vergeten-jo- schreef:effe iets anders....
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 21#1772221
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 21#1772221
komop zeg, bijna geen aanmeldingen ?????
Met die 8 stukjes tape op een aantal plaatsen....wha ha haHaas schreef:ow...zie net dat ik al op submit gedrukt had.. haha..was eigenlijk nog aan t typen
doelde op t nieuwtje over dat doek van Mondriaan. Heeft de staat gekocht in 1998 voor t luttele bedrag van 80 (!!) miljoen gulden... En nu gaan ze er een btje onderzoek naar doen.
Weet niet welke hooibal heeft verzonnen dat dat een goede aankoop was, maaruh...was er niet ooit en tekort in de zorg, onderwijs, .., .., enz..
geef mij dat doek maarCChris schreef:als jij zou mogen kiezen of de staat 80 miljoen uit zou geven aan zo'n stom verstoft doekie of aan de zorg..........wat zou je dan kiezen? alle kleine beetjes helpen, toch?Frank M schreef:Ik zie het al weerhoop liefhebbers hier
Iedere maand zo'n 200 Euri's zeker???Luco/Alpine-racer schreef:de zorg geef ik nog geen euro voor
Luco/Alpine-racer schreef:het is maar hoe je het bekijkt
haha ja die optie stond er niet bij he?Luco/Alpine-racer schreef:geef mij dat doek maarCChris schreef:als jij zou mogen kiezen of de staat 80 miljoen uit zou geven aan zo'n stom verstoft doekie of aan de zorg..........wat zou je dan kiezen? alle kleine beetjes helpen, toch?Frank M schreef:Ik zie het al weerhoop liefhebbers hier
dat is 80 miljoen waard
de zorg geef ik nog geen euro voor
het is maar hoe je het bekijkt
linkje van marktplaatste koop renault onderdelencatalogus(dialogys) op cd rom's
iets uitgebreiders is er niet ,voor bijna alle renault tot en met 2006.
alles kun je hierop terugvinden wat je wil weten over je auto,dus alle prijzen
van alle onderdelen.
je weet dus precies hoe alles in elkaar zit.
duidelijk en overzichtelijk.
nu.nl schreef: Meisjes drinken meer door tv-soap
Uitgegeven: 6 september 2006 10:51
Laatst gewijzigd: 6 september 2006 11:24
NIJMEGEN - Tienermeisjes drinken meer alcohol naarmate ze vaker naar de televisiesoap Onderweg Naar Morgen (ONM) kijken. In het afgelopen seizoen van ONM dronken de acteurs ook twee keer zoveel als hun collega's in de soap Goede Tijden Slechte Tijden (GTST). GTST kreeg in 2004 kritiek omdat de acteurs zo veel dronken.
Onderzoekers van de Radboud Universiteit in Nijmegen hebben in opdracht van de stichting Alcolhol Preventie (STAP) onderzoek gedaan naar de relatie tussen het kijken naar soaps en drinkgedrag onder 12- tot 19-jarigen. STAP concludeert uit de woensdag gepresenteerde resultaten dat vooral tienermeisjes een verwrongen idee van de werkelijkheid krijgen doordat ze op televisie aldoor maar zien dat er alcohol gedronken wordt.
In ONM is elke vijf minuten een acteur met een drankje te zien. In GTST was dat vorig seizoen elke tien minuten. De alcohol maakt bijna altijd deel uit van een plezierige sociale situatie. Het komt maar zelden voor dat de negatieve consequenties van drankgebruik te zien zijn. Wat STAP vooral zorgen baart, is dat de onder jongeren populairste acteurs ook het meest drinken op televisie.
De Nijmeegse onderzoekers ondervroegen bijna 2200 leerlingen van diverse middelbare scholen. Van hen kijkt bijna 30 procent zeer regelmatig naar GTST, terwijl 14,5 procent geregeld ONM inschakelt. Meisjes kijken veel vaker dan jongens en gebleken is bovendien dat de soaps vooral onder lager opgeleide, jongere scholieren populair zijn.