Zo idd, dat had ik dus ook. heel dat plastic is verdroogd. Baalde behoorlijk toen ik laatst het lampje moest vervangen. Maar het ziet er wel veel beter uit witte pinkers.
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/knip/voor.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/knip/na.jpg[/img]
Twingo: Heldere koplampen?
-
- Contacteer:
Cool 

* Stefan T-SPORT *
die kunsstof schroeven zijn inderdaad behoorlijk anti-diefstal ja, dat ken ik.
gelijk vervangen voor metalen als je ze monteert is verstandiger.
gelijk vervangen voor metalen als je ze monteert is verstandiger.
there is no spoon.
mwoah... bescheiden boutje valt niet echt op hoor.
mat zwart boutje ofzo ...
mat zwart boutje ofzo ...
there is no spoon.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat vind ik ook raar ja. Hetzelfde als de bumper, daarvan zitten er ook schroeven aan de buitenkant. Je zou bijna de voorbumper er zo af kunnen schroeven en meenemen...was het niet dat er net onder de motorkap ook nog een paar zitten. Maar het is inderdaad een rare gebeurtenis, die schroefjes...
Ik heb een barst in een koplamp, reden genoeg om nieuwe koplampen te bestellen!
Ik snap alleen niet dat de een weer zegt dat het wel past en de ander niet...(die heldere dan)
Ik snap alleen niet dat de een weer zegt dat het wel past en de ander niet...(die heldere dan)
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat had toch te maken met de knipperlichten ?? Ouder model had losse knipperlichten en bij de nieuwe zijn ze geintegreerd in de koplamp...ik geloof dat het daarover ging...DJ-Jasper schreef: Ik snap alleen niet dat de een weer zegt dat het wel past en de ander niet...(die heldere dan)
-
Past gewoon. Het enige dat je moet veranderen is de stekker. Maar een beetje iemand kan dat in nog geen half uurtje.
Hier in het dorp staat toevallig ook nog een 1995-er met heldere koplampen. PAst allemaal gewoon.
Hier in het dorp staat toevallig ook nog een 1995-er met heldere koplampen. PAst allemaal gewoon.
Mooi ga ik bestellen.Nick (germanstyle) schreef:Past gewoon. Het enige dat je moet veranderen is de stekker. Maar een beetje iemand kan dat in nog geen half uurtje.
Renault Twingo
Die witte/heldere zij en voor knipperlichten heb ik besteld maar waar kan ik witte/helder achterlichten bestellen iemand een adres of http://www.....nl?
Veban Lelystad, zie clubkortingen.Hugo-R21 schreef:Die witte/heldere zij en voor knipperlichten heb ik besteld maar waar kan ik witte/helder achterlichten bestellen iemand een adres of http://www.....nl?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Monica schreef:Weet iemand van hier of de heldere zijknipperlichten van Intercarparts of daar reeds een lampje + zo'n zwarte rand bij zit?
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
Deze zijn maar 15 euro en ze staan erg mooi en er zit een zwart randje bij en een oranje lampje
gr. Maarten
Dit topic is al een tijdje inactief, maar hoop toch iemand mij vraag kan beantwoorden.Ik heb zojuist phase 3 koplampen (51 euro voor een paar op e-bay)op mijn phase 1 twingo gemonteerd en nu moet ik zelf een handmatige koplampverstelling maken. Heeft iemand nog een goed tip voordat ik hieraan begin?
Ik dacht er zelf aan om een bout op de verstelaansluiting van de koplamp te monteren en dan met behulp van een vleugelmoer en een stevige veer de verstelling te maken. Het waterdicht afsluiten wilde ik doen door overal rubbers tussen te zetten.
De handmatige verstelling van de oude koplampen gebruiken kan en wil ik liever niet. Beide types koplampen wil ik niet beschadigen omdat ik ze dan nog kan verkopen of omwisselen.
Ik dacht er zelf aan om een bout op de verstelaansluiting van de koplamp te monteren en dan met behulp van een vleugelmoer en een stevige veer de verstelling te maken. Het waterdicht afsluiten wilde ik doen door overal rubbers tussen te zetten.
De handmatige verstelling van de oude koplampen gebruiken kan en wil ik liever niet. Beide types koplampen wil ik niet beschadigen omdat ik ze dan nog kan verkopen of omwisselen.
Sorry, kan je er niet mee helpen 
Ik heb ook de heldere lampies er in zitten en heb ook een bijpassend dashboard ingebouwd
Tevens de bedrading voor de elektrische koplampverstelling werkend gemaakt

Ik heb ook de heldere lampies er in zitten en heb ook een bijpassend dashboard ingebouwd

Tevens de bedrading voor de elektrische koplampverstelling werkend gemaakt

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
egbertja schreef:Dit topic is al een tijdje inactief, maar hoop toch iemand mij vraag kan beantwoorden.Ik heb zojuist phase 3 koplampen (51 euro voor een paar op e-bay)op mijn phase 1 twingo gemonteerd en nu moet ik zelf een handmatige koplampverstelling maken. Heeft iemand nog een goed tip voordat ik hieraan begin?
Dus als ik dit goed lees kunnen de nieuwe type koplampen zo in mijn '95-er Twingo en kan ik de huidige electrische verstelling er op aan sluiten? Wat een gedoe dan waar iedereen het steeds over heeft met een ander front kopen. Dat hoeft dan toch helemaal niet?
Ik kon de nieuwe kunststof koplampen er zo opschroeven, zonder boren, bijvijlen of wat dan ook, alleen de knipperlicht aansluiting moet je veranderen. Aangezien er op mijn twingo handmatige koplampverstelling zit weet ik niet of de electrische verstelling van de oude koplamp past