ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
live at wembley ligt hier al heel lang..super 

queen schopt bruut kont man!Merijn schreef:Queen...
-
Nou, die 206GTI rijders weten ook wat gasgeven is...

Voor u gelezen op een :~ 206 forum schreef:En ik had em vandaag eens tot de 4000rpm doorgetrokken (olietemp = 95 graden) en dat gaat toch erg goed moet ik zeggen! Ik ben hartstikke tevreden met mijn auto! Snelheid is goed, comfort/luxe is goed, sportiviteit en wegligging is goed en ik zie dit ook als DE ideale mengeling van alle aspecten.
SNELHEIDSBELEVING is inderdaad anders, misschien ga ik inderdaad wel even hard als de 205GTI, maar ervaar ik dat niet zo. Ik merk wel dat je de 206 hoger moet doortrekken dan de 205. De 206 trekt tussen 3k en 4k echt enorm goed, terwijl de 205 beter in lagere toeren trekt.
idd

4000 rpm......WOW!! die durven... 
dat rijd ik standaard in me charade (maar ja, die kan ook tot de 9000
)

dat rijd ik standaard in me charade (maar ja, die kan ook tot de 9000

-
4000 toeren dan gaat een Clio 16V pas leven.

VLK Groep
speciaal voor jouHaas schreef:4000 rpm......WOW!! die durven...
dat rijd ik standaard in me charade (maar ja, die kan ook tot de 9000)
allemaal turbootjes ene...ze gingen nog pokkesnel ook. (die zwarte deed 5.8sec / 100)
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b367/ ... 004887.jpg[/img]
5.8??? bow eeej... uit dat std 1.0 3 pitter turbootje?? fak.. 
enne...speciaal voor mij?

enne...speciaal voor mij?

die zwarte was van turbo en charger voorzien. Die gasten trappen daar heel de dag door die wagentjes af op het circuit en sprinttrack.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
fak..volgend jaar op tijd vrij vragen voor die meetings in de UK zeg.. 

-
- Contacteer:
Ben jij geen moderator meer dennis?
-
- Moderator
- Contacteer:
Gisteren ging ik met me vader een MCFlurry halen. Ik zei al tegen me vader dat ik wel zeg dat ze vol moeten omdat je meestal maar een half bekertje krijgt. Ik naar binnen en me vader zou in de auto wachten. Stervens druk daar binnen, ach ja in meerkerk hebben ze zat personeel dus ook zat kassa's. Vrij snel aan de beurt en ik zeg 3 volle MC Flurrie's alstublieft. De verkoper zegt niks en zegt 4.95, ik met me stomme kop al betaald natuurlijk en na enkele minuten komt die met 3 mc flurrie's. Hij loopt gelijk weer weg. Ik keek in de bekertje en verdorie die zaten helemaal niet vol, nog niet eens halfvol
Ik loop naar zo vrouwtje toe die een wat hogere functie heeft, en zeg ik heb net mc flurrie's besteld en krijg 3 mc flurrie met een inhoud waar ik wel één bekertje mee kan vullen. '' ja zegt ze dat is de normale hoeveelheid ' Ik: Ik betaal toch niet voor half volle bekertjes?
. Zei: 'Ja ik kan er ook niks aan doen', komt er nog zo'n tr*tholla aan en die zegt, ja de inhoud is niet hetzelfde als op het plaatje
( net alsof ik naar de plaatjes kijk
. Ik: Hoe kan het dan als ik in Gorinchem een Flurrie haal dat ik dan wel een volle krijg? Hun: Ja dat is niet hetzelfde
. Ik: Hier hoef ik hier dus ook niet meer te komen...
wordt je toch pissing om , ook al is het maar 5 euro...

-
- Über-Spammer
nog even hij gaat de plaatjes van de big mac vergelijken met een echte, dan is het pas echt feest bij de mac 

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op ma 4 sep 2006 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
waar maak je je druk om 

-
Hij geeft zelf toch al aan dat het maar om 5 euro gaatErik (Schepjes) schreef:waar maak je je druk om
VLK Groep
-
- Contacteer:
AnthonyR schreef:Gisteren ging ik met me vader een MCFlurry halen. Ik zei al tegen me vader dat ik wel zeg dat ze vol moeten omdat je meestal maar een half bekertje krijgt. Ik naar binnen aan me vaders hand want alleen durf ik nog niet zo goed. het was heel druk daarbinnen dus ik kneep maar wat harder in me vaderŽs hand zodat ik hem niet kwijt raakte, ach ja in meerkerk hebben ze zat personeel dus ook zat kassa's. Vrij snel aan de beurt dus ik kijk mŽn papa aan en die knikt goed keurend, dus ik roep blij 3 mc flurries ! . De verkoper zegt niks en zegt 4.95, dus ik vraag centjes aan papa en geef 5 euro. Hij loopt gelijk weer weg. Ik keek in de bekertje en verdorie die zaten helemaal niet vol, nog niet eens halfvol, toen moest ik heel hard huilen, grote krokodillen tranen, dus toen ging ik snel achter papa staan. me papa loop met mij achter hem aan naar zo vrouwtje toe die een wat hogere functie heeft, en zeg mijn zoontje heb net mc flurrie's besteld en krijg 3 mc flurrie met een inhoud waar ik wel één bekertje mee kan vullen. '' ja zegt ze dat is de normale hoeveelheid 'mijn papa Ik betaal toch niet voor half volle bekertjes?. Zei: 'Ja ik kan er ook niks aan doen', komt er nog zo'n tr*tholla aan en die zegt, ja de inhoud is niet hetzelfde als op het plaatje
( net alsof ik naar de plaatjes kijk
. Ik: Hoe kan het dan als ik in Gorinchem een Flurrie haal dat ik dan wel een volle krijg? Hun: Ja dat is niet hetzelfde
. Ik: Hier hoef ik hier dus ook niet meer te komen...
![]()
wordt je toch pissing om , ook al is het maar 5 euro...
-
Toen jij zo oud was werd je ook kwaad als je maar een half zakkie snoep kreeg in plaats van een volle Erik 
VLK Groep
-
- Contacteer:
ja en jatte ook nog van mannetjes zoals antonydingus, en daŽs te zien 

-
En ook halve Mcflurrie's dusErik (Schepjes) schreef:ja en jatte ook nog van mannetjes zoals antonydingus, en daŽs te zien

VLK Groep
-
- Contacteer:
vroegah hadden we die nog niet 

-
- Contacteer:
en dan gebruik je deze effe voor zo'n dirretje:
http://www.justlikeed.net/StripDir/index.php?lang=nl

http://www.justlikeed.net/StripDir/index.php?lang=nl

-
- Moderator
- Contacteer:
nog meer mensen die gister van hun stoel vielen bij t RTL nieuws??
ow...zie net dat ik al op submit gedrukt had.. haha..was eigenlijk nog aan t typen 
doelde op t nieuwtje over dat doek van Mondriaan. Heeft de staat gekocht in 1998 voor t luttele bedrag van 80 (!!) miljoen gulden... En nu gaan ze er een btje onderzoek naar doen.
Weet niet welke hooibal heeft verzonnen dat dat een goede aankoop was, maaruh...was er niet ooit en tekort in de zorg, onderwijs, .., .., enz..

doelde op t nieuwtje over dat doek van Mondriaan. Heeft de staat gekocht in 1998 voor t luttele bedrag van 80 (!!) miljoen gulden... En nu gaan ze er een btje onderzoek naar doen.
Weet niet welke hooibal heeft verzonnen dat dat een goede aankoop was, maaruh...was er niet ooit en tekort in de zorg, onderwijs, .., .., enz..