Het was ooit een 19 turbo en dat wordt het dus ook weer

Wat een toeval

[img]http://www.minddrive.nl/r1916v/Motor%20 ... %20701.jpg[/img]
Rara wat is dit nou weer?
Is dat de 19Turbo van Fastchip geweest dan?TMC16v schreef:Het was ooit een 19 turbo en dat wordt het dus ook weer![]()
Wat een toeval![]()
De 19 is eerst van Henk geweest en daarna van Peter, dat is zijn broer.TMC16v schreef:Vond in het dashboard kastje een kaartje : Owner HENK DIJKSTRA.....
Naja iig hij is in goeden handen nu weer. Voor 2007 staat hij weer gekeurd met turbo in glorie op de weg. Maar trekkracht viel tegen hoezo? 0.9bar liep hij toch?Sander schreef:De 19 is eerst van Henk geweest en daarna van Peter, dat is zijn broer.TMC16v schreef:Vond in het dashboard kastje een kaartje : Owner HENK DIJKSTRA.....
Auto heeft begin dit jaar te koop gestaan en ik ben toen gaan kijken.
De trekkracht van de auto vond ik tegen vallen en er moesten toen nog wel wat aan gebeuren.
Achter bumper was niet veel van over en de de linker of rechter dorpel zat een gat in. Hij was ook zonder APK en er zat geen kat onder maar op het kenten staat wel U9, dus moet er een kat onder zitten voor de APK.
gr snder
Hij had wel vermogen/koppel over een groot toeren gebied, alleen merkte je niet echt dat je een turbo reed. Geen "boem" daar is de turbo!TMC16v schreef:Maar trekkracht viel tegen hoezo? 0.9bar liep hij toch?
Ideaal in mijn ogen.Sander schreef:Hij had wel vermogen/koppel over een groot toeren gebied, alleen merkte je niet echt dat je een turbo reed. Geen "boem" daar is de turbo!TMC16v schreef:Maar trekkracht viel tegen hoezo? 0.9bar liep hij toch?
TMC16v schreef:Ideaal in mijn ogen.Sander schreef:Hij had wel vermogen/koppel over een groot toeren gebied, alleen merkte je niet echt dat je een turbo reed. Geen "boem" daar is de turbo!TMC16v schreef:Maar trekkracht viel tegen hoezo? 0.9bar liep hij toch?
Boem zorgt voor kapotte banden,aandrijfassen en koppelingen.
Daar heb je heleaal gelijk in. Peter zij wel dat de aandrijfassen wel eens kapot gingen maar de versnellingsbak was nog orgineel.TMC16v schreef:Boem zorgt voor kapotte banden,aandrijfassen en koppelingen.
Dat zij Peter ook tegen mij ja, toch ook niet niet verkeerd zo'n nieuwe sub. Blokje heeft toch 192Pk aan de wielen op de dyno dus hij komt echt wel vooruit.jochem de haas schreef:Oja de imprezza's van beide heren redden het niet een '98 model en een '06 model maar das wat ze zeiden.
Nou zat daar ook een T25 op en ik heb een T3 dus misschien maakt dat nog iets effect. Dan voel je denk ik meer de aanloop van de turbo.jochem de haas schreef:TMC16v schreef:Ideaal in mijn ogen.Sander schreef:Hij had wel vermogen/koppel over een groot toeren gebied, alleen merkte je niet echt dat je een turbo reed. Geen "boem" daar is de turbo!TMC16v schreef:Maar trekkracht viel tegen hoezo? 0.9bar liep hij toch?
Boem zorgt voor kapotte banden,aandrijfassen en koppelingen.
Denk dat het wel meevalt ...ik had namelijk hetzelfde idee toen ik alleen in de auto reed......pas toen ik een andere auto naast me had merkte ik goed verschil 325i totaal vernedert ( enja het was me eigen auto ) later nog een corrado G60.
Dus idd nu ik er zo weer aan terug denk ...de "echte" kick van de turbo is er niet ...het is gewoon continu gaan .
Oja de imprezza's van beide heren redden het niet een '98 model en een '06 model maar das wat ze zeiden.
Nou ik denk net andersom is, die T3zal nog wel wat later in komen dan een T25 denk ik. Dat wordt goed op toeren houden.TMC16v schreef:Nou zat daar ook een T25 op en ik heb een T3 dus misschien maakt dat nog iets effect. Dan voel je denk ik meer de aanloop van de turbo.
En dat was nog zonder de charge cooler ( ofdat nou dikke pk enz scheelt ? )Sander schreef:Daar heb je heleaal gelijk in. Peter zij wel dat de aandrijfassen wel eens kapot gingen maar de versnellingsbak was nog orgineel.TMC16v schreef:Boem zorgt voor kapotte banden,aandrijfassen en koppelingen.
Dat zij Peter ook tegen mij ja, toch ook niet niet verkeerd zo'n nieuwe sub. Blokje heeft toch 192Pk aan de wielen op de dyno dus hij komt echt wel vooruit.jochem de haas schreef:Oja de imprezza's van beide heren redden het niet een '98 model en een '06 model maar das wat ze zeiden.
Gewoon in een 5je leggen kan komt hij nog beter tot zijn recht denk ik.
Helaas niet bij een import auto.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kan je opvragen bij meneer renault
doormiddel van het nr op de radio
of kenteken van de auto
Nee helaas weet ik ook nietTMC16v schreef:Weet 1 van de heren vorige eigenaren de radio code van de fabrieks radio?
Euhkool schreef:maar waar is het blok nu dan? weet niemand dat nu?