Edward(ForeverYoung) schreef:Je moet het er voor over hebben idd
Maar sommige mensen willen gewoon er uit halen wat er uit te halen valt, valt ook wat voor te zeggen vind ik

hehe iemand die het begrijpt
ik heb hem (nog) niet gechipt,maar staat wel op als agendapunt,samen met nog een paar dingen.
Liefste zou ik het hele blok er uit halen,en aanpassen voor het 1 en ander,ga geen turbo er in doen ofzo (denk ik) maar wel ander leuke upgrades,ik wacht ff tot ik een bedr. wagen heb,en dan hoop ik wat meer te gaan doen,zonder de angts dat als er iets mis gaat,ik zonder vervoer zit.
Ik blijf het zeggen,als je iets wilt doen,begin bij de inlaat (filter) en werk zo naar het eind (uitlaat),zeker met een spruitstuk krijg je een leuke winst.
wat betreft het tunen van een 1,6.en het nut ervan,ik denk maar zo,een yank met een dikke 8,3l v8 lacht zich krom om een 2.0 16v,een yank hoeft alleen een uitlaat te vervangen,en die heeft een brok met wint waar een 2.0 niet tegenop kan. en zo blijft dit onderwerp gaande,als ik zie wat ik kwijt was/ben doe ik het zo weer.