Mij lijkt het ook wel een optie een lasapparaat ter hand te nemen en de boel fatsoendelijk dicht te lassen?
dat lukt dus echt nooit als het een beetje vast zit heantoine schreef:Met 1 hand stuur vast houden en met je andere hand losdraaien. Wel opleten dat je niet doorschiet en zo je raam beschadigd.
tuurlijk is het een bout (duh), ik zeg alleen dat het geen dop 19 is maar een hele grote torx. 55 ofzoantoine schreef:Oei, dan is je williams niet orgineel meer.Tom schreef:bij mij niet, weet ik zeker![]()
Natuurlijk zit je stuur vast met een bout.
Ik heb al bij verschillende Williamsen de stuurkolom vervangen, de ene keer zat er een met draadeind in en de andere keer een met bout.antoine schreef:Heeft dit iets te maken met stuurbekrachtiging en geen stuurbekrachtiging?
ole renault...men pakt maar wat van t schapRobke schreef:Ik heb al bij verschillende Williamsen de stuurkolom vervangen, de ene keer zat er een met draadeind in en de andere keer een met bout.antoine schreef:Heeft dit iets te maken met stuurbekrachtiging en geen stuurbekrachtiging?
Ik denk dat het iets met bouwjaar heeft te maken, als je nu een nieuwe stuurkolom bestelt bij de dealer krijg je er een met bout.
Ziet er bij mij exact hetzelfde uitTom schreef:zo zat het bij mijn oude stuurkolom en dit is een nieuwe en het zit precies hetzelfde.
nou vandaag een nieuw fuseestuk erop laten zetten, wiel staat weer rechtle mouton noir (sandy) schreef:net trouwens voor 't uitlijnen geweest, kan niet door de cupra lip
moet heel de bumper er af!![]()
en omdat de monteur gister m'n abs sensor afbrak, zat er
ook een ander fuseestuk op, en kromme dus, want m'n rechter wiel
staat er scheef en te veel naar buiten![]()
zo'n kunst is dat toch niet. het meest irritante zijn de verwarmingskanalen die rond je stuurkolom lopen. Van dat fijne *** plasticJ-P-S schreef:het opnieuw monteren van die bout onderaan het stuurhuis is pas vervelend als alles gemonteerd ishad daar 35 minuten voor nodig om hem erop te krijgen. stuurhuizen zijn idd verschillend. de clio's die ik heb/had zijn allen van voor 93 en hadden een 20'er moer erop zitten.
dus testen op snelweg met 120/130, gas los en koppelingRiël schreef:Dan heb je er alleen last van als je gas geeft
nou dat heb ik net geprobeert............... blijft trillenle mouton noir (sandy) schreef:dus testen op snelweg met 120/130, gas los en koppelingRiël schreef:Dan heb je er alleen last van als je gas geeft
in trappen, en dan kijken of hij nog trilt?
Zit het waarschijnlijk in je velg.le mouton noir (sandy) schreef:nou dat heb ik net geprobeert............... blijft trillenle mouton noir (sandy) schreef:dus testen op snelweg met 120/130, gas los en koppelingRiël schreef:Dan heb je er alleen last van als je gas geeft
in trappen, en dan kijken of hij nog trilt?
met of zonder gas geven...........