Kenne ook meteen een setje BremboŽs of APŽs uit USA bij elkaar Ebayen

Ziet er keurig uit in elk geval.

dankje!Ha, meneer de remklauwen-ververt
Kenne ook meteen een setje BremboŽs of APŽs uit USA bij elkaar Ebayen
Ziet er keurig uit in elk geval.
Dunne draadje is voor de aansturing van je versterker, een schakeldraad. Deze moet je bij je radio aansluiten op de ... draad.J-P-S schreef: waar dient dat dunne draadje tussen de rca kabels eigenlijke voor?
er zit nu een radio in die op de achterkant uitgangen heeft voor: front, rear, sub. dus splitsen hoef ik niet.als het goed is zit er in de iso-stekker een aansluiting voor je remote..
en ik zou alle RCA's aansluiten achterop je radio. Het kan wel met 1, die je dan split bij de versterker, maar als je meerdere RCA kabels gebruikt kan je op de radio de balans regelen (dus voor, achter, sub). Anders kan dit alleen met de versterker
Succes
hij zit zeker weten aan de bos, is het voldoende als ik deze achter op de rem aansluit of moet ik ook de rca kabels op de rem aansluiten? volgens mij niet he, want als de radio dan uitgaat valt de versterker ook uit toch?die zit er ongetwijfeld bij, zit gewoon in de "bos" die achter uit de radio komt. pak je boekje er even bij en je hebt hem zo.
hoezo alle RCA kabels monteren? Hoeveel uitgangen (RCA-tulp) heeft je HU en hoeveel je versterker. Je kunt nooit meer RCA kabels vanaf je HU leggen dan dat er aansluitingen zijn. Eventueel te vertakken naar meerdere setjes voor de amp.
een sony die ik voor een belachelijk prijsje kon ophalen bij de mediamarktWat voor hu heb je nu gekocht?
Dat is net de bedoeling, tenzij je smorgens met een lege accu wilt staan.J-P-S schreef:als de radio dan uitgaat valt de versterker ook uit toch?
Een losse remote draad kan ook prima.J-P-S schreef:dus enkel de gewone losse REM draad achter op de radio-kabelbundel naar achter leggen is niet voldoende?
Niet alle rca`s hebben er een draad voor remote bijzitten. En in zo`n geval kun je prima een losse draad trekken. Het is dan inderdaad wel verstandig om gewoon een remote draad per versterker te trekken.Haas schreef:huh?
ik snap je ff niet meer. Je rca kabel bestaat uit twee dikke kabels en een dunne. Van die twee dikke maak je je signaalkabel tussen radio en versterker mbv tulpstekkers. Die dunne is om aan de versterker aan te geven wanneer hij 'aan' moet en wanneer 'uit'. Deze sluit je dus een op je REM draad die uit je radio komt. Das het hele principe.
dan heb je twee mogelijkheden. Je sluit een draad van een rca kabel op de rem aan en legt deze naar versterker 1. Dan het dunne draadje doorlussen van versterker 1 naar versterker 2.
mogelijkheid twee is elke rca kabel dus van beiden versterkers voor bij je radio aansluiten op de REM draad van je radio.
ik zou gaan voor optie twee, iets minder storingsgevoelig heb ik het gevoel.
u snap?
dit ziet er natuurlijk wel beter uit. anders moet ik de rca helemaal uiteen trekken omdat de REM aan de ene kant zit, en aan de andere kant van de versterker de tulpstekkers.Niet alle rca`s hebben er een draad voor remote bijzitten. En in zo`n geval kun je prima een losse draad trekken. Het is dan inderdaad wel verstandig om gewoon een remote draad per versterker te trekken.
wist ik niet, weer wat geleerdSTK schreef:Niet alle rca`s hebben er een draad voor remote bijzitten. En in zo`n geval kun je prima een losse draad trekken. Het is dan inderdaad wel verstandig om gewoon een remote draad per versterker te trekken.
waarom zou ik er 2 trekken? ik wilde er gewoon een enkele naar achter leggen en daar splitsen. wat voor dikte moet ik trouwens gebruiken? is daar ook een regel voor?STK wrote:
Niet alle rca`s hebben er een draad voor remote bijzitten. En in zo`n geval kun je prima een losse draad trekken. Het is dan inderdaad wel verstandig om gewoon een remote draad per versterker te trekken.
wist ik niet, weer wat geleerd