Luco/Alpine-racer schreef:@ sorry redbull
Als ik zo vrij mag zijn, deze snappe ikke nie helemaal.

@ Anthony: van 0-100 km/h rond de 2,7 seconden (geloof ik)...
Correct me if I'm wrong
Luco/Alpine-racer schreef:@ sorry redbull
heb wel eens iets gehoort van rond de 2 sec naar 100 met een goede startDuupke schreef:Luco/Alpine-racer schreef:@ sorry redbull
Als ik zo vrij mag zijn, deze snappe ikke nie helemaal.![]()
@ Anthony: van 0-100 km/h rond de 2,7 seconden (geloof ik)...
Correct me if I'm wrong
ja de waarheid is hardDuupke schreef:Vrienden voor het leven
Zo is Villeneuve, recht voor z'n raap. Of het slim is om het zo te doen, is een ander verhaal.
sinds de hegemonie is de F1 echter wel groter geworden dan dat het ooit is geweestMerijn schreef:Dit is juist waarom ik Villeneuve de ENIGE ECHTE kerel vind... Het is een groot verlies voor de sport en het pensioen van Schumacher is het beste wat de F1 kan gebeuren.
En ja, dat meen ik... Ik sta vierkant achter de uitspraken die Villeneuve doet over Schumacher. En stiekem weet elke Schumacher-fan dat JV gewoon gelijk heeft. Schumacher is geen held, hij is een schande voor de F1.
Jacques Villeneuve
Uitgebreider stuk: KLIK
kom op man... Wat nou, net of hij zoveel gewonnen heeft. Laatste keer dat dat gebeurde, had jezus nog een krantenwijk... Hij is oud, BMW heeft eindelijk een reden hem eruit te werken en toedeloe. Typische uitspraken van iemand met wroeging dat hij weer de F1 uit is gebonjoerd..Ik weet hoe je aan de leiding van een race moet rijden en ik weet hoe je races moet winnen. Als BMW voor volgend seizoen een rijder wilde hebben die races voor hen kan winnen, dan hadden zij mij nodig
klopt, meer ervaring, maar niet de almachtige god die hij zichzelf voordoet...Merijn schreef:Hij heeft veel meer ervaring aan de top dan zowel Heidfeld als Kubica. Dus wat dat betreft heeft hij gewoon gelijk.
dat zeg ik, een coureur met wroeging, waarom het niet ging zoals hij achteraf gewild had.Merijn schreef:Persoonlijk heb ik Villeneuve erg hoog zitten, maar hij heeft veel foute keuzes gemaakt in zijn carriere.
Toen heidfeld in F3000 reed wel ja, maar hij is net als Wurz, de la rosa enz, erg snel, maar niet de absolute top als hakkinen, raikkonen, schumacher, enz.Merijn schreef:Als je ziet dat hij 2 seizoenen Heidfeld (die wordt beschouwd als 1 van de snelste coureurs) achter zich houdt, denk ik dat hij zeker wel in staat is weer races te winnen.
tsja, hij weet wat winnen is... Dat weet elke coureur in de F1, ze hebben allemaal gewonnen een aantal jaar terug. Sorry, maar als je 9 jaar terug een paar races hebt gewonnen en daarna niets meer, dan geldt je voor mij niet meer als topcoureur!Merijn schreef:Hij weet wat winnen is. Zowel in de Formule 1 als in andere toonaangevende klasses.
denk dat het al wel duidelijk was, dat bmw & villeneuve gedoemd was te mislukken? Een rebel al JV met zijn stijl van rijden en leven, past niet bij een stijf duits team als bmw. Dat moest gewoon fout gaan, verbaast me nog dat ze hem neit eerder hebben proberen te wippen...Merijn schreef:Ik snap daarom ook echt niet waarom BMW hem eruit gegooid heeft. Niet op basis van zijn prestaties in ieder geval.
dat is ook zo, maar JV heeft een net wat te groot ego, dat speelt tegen hem. Misschien doet een kleinere overall wonderenMerijn schreef:Almachtige god? Je begint echt uit je nek te lullen, Haasje.Of je leest het niet goed, of je wilt iets lezen wat er niet staat...
[/qoute]
nou, een nederige houding heeft JV nooit gehad, dus wat dat betreft... Hij vind dat BMW de Messias naar buiten heeft gegooid, maar dat vond hij ook bij BAR. Tsja, ik weet t niet... als je in al die jaren BAR zo weinig laat zien. Dat kun je niet geheel aan een team toeschrijven. Een coureur moet een team sturen, dus zijn aandeel is daar zeker groot in. Bovendieen heeft hij veel domme fouten gemaakt, waardoor het team nooit verder is gekomen..
JV is een goede en snelle coureur, alleen vraag ik me vaak af, hoe het gegaan zou zijn als hij niet in, met grote voorsprong, in de juiste auto had gezeten. Ik denk dat hij dat kampioenschap had kunnen vergeten, als hij niet in de williams had gereden... Williams stak in 96 en 97 met kop en schouders boven iedereen uit. Das ook de reden dat Hill WK is geworden, niet vanwege zijn overdonderende talenten.Merijn schreef:Villeneuve heeft een grotere staat van dienst dan de meesten binnen de F1. Hij is niet zomaar WK geworden, heeft niet zomaar een CART-kampioenschap gewonnen, en laat ik het maar niet over de Indy 500 hebben.
daar ben ik het dus niet mee eens. Als coureur stuur je een team zoals gezegd. Das ook de reden dat barrichello weinig heeft kunnen bakken van Stewart destijds, en zo zijn er meerderen op te noemenMerijn schreef:Ik denk dat je een beetje een te lage dunk hebt van Villeneuve. Dat hij bij BAR niet aan de top gereden heeft, kun je niet toeschrijven aan zijn kwaliteiten.
dat heb je me ook niet horen zeggen, sterker nog, ik was onder de indruk van hem!Merijn schreef:Dat hij in een Renault Alonso niet kan volgen toen hij halverwege het seizoen effe snel moest instappen kun je heb ook niet kwalijk nemen.
Merijn schreef:Dat hij in een BMW laat zien dat hij nog steeds tot de top behoort is wél duidelijk geworden. Hij is gewoon F1-materiaal, hoe je het wendt of keert.
en ook dat is niet 100% aan het team te wijten. McLaren is echt wel een team dat een auto kan bouwen die wereldkampioen kan worden... qua snelheid en betrouwbaarheid.Merijn schreef:Hij heeft alleen nog steeds niet echt kunnen schitteren.