ik zit met het enige euvel dat ik wel mijn km teller werkend wil houden en ik dus de ring voor de opnemer over moet zetten .
en dan krijg je het difrentieel er niet uit

verder wil ik niet zoveel aan mijn gtt gaan veranderen qua uiterlijk maar motorisch des te meer.
uiterlijk staan de volgende dingen op het menu:
-andere velgen (witte oz racing f1).
-smoke knipperlichten.
-verlagen hoeveel mm weet ik nog niet precies weet niet wat haalbaar is .
-misschien achterramen blinderen.
-devil uitlaat (zit er overgens al op ).
heb er nu al de volgende onderdelen op zitten:
-siliconen sfs slangen
-dumpvalve (forge groep a)
-veerpootbrug deze was eerst voor een opel kadett maar heb em omgelast
-zelfgelaste devil group n uitlaat met het welbekende trompetje eraan
motorisch staat dit op het menu:
-garrett t25 turbo (moet ik alleen de elbow nog voor aanpassen )
-saab intercooler deze is ongeveer 75 procent groter als de radiateur en lekker plat
-heel miss andere nokkenas van kent cams.
al met al alles bij elkaar is het nogal wat werk
het enig waar ik mee zit is dat ik het diffrentieel er met geen mogelijkheid uit krijg heeft iemand dit hier al een keer gedaan ???