ACT: Algemeen Chat Topic. I
Voor zover ik weet kloppen die gegevens nog 

276 (huidig)Luco/Alpine-racer schreef:265
het megane rs blok kan zonder problemen opgeschroefd worden tot 265 pk
-
- Car: Renault Clio III RS
Ja, die gegevens kloppen nog.Frank M schreef:Zijn dit nog steeds de juiste gegevens van Mabo? Ik kan verder geen vermeldingen vinden in de telefoongids oid.
Mabo Tuning BV
Kloosterlaan 41
4551 BB
Sas van Gent
06-51373846

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Klinkt dikker denk ik !!(Hoolie)-Ad schreef:blok wilk wel hebben hoor

Rijd je dat Peugje helemaal zoek.
@ Egon: en nu van vov!!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
ja hoor, leuke dingen gezien in het renault land maar heel slecht onderhouden om maar niet te zeggen 'afgeragt'.AnthonyR schreef:Leuke vakantie gehad?-jo- schreef:ben terug van weggeweest btw...wat een strontweer is het hier zeg !
Gisteren een bezoek gebracht aan mecaparts van enkele uurtjes. Leuk spul daarzo ! De GTT blokjes worden daar aan de lopende band geprepareerd zoals de eigenaar het wenst.
zielige noot: AT's en oervijfjes staan daar gewoon in de wei (te grazen en te rotten)
die heeft gerolt zou je haast denken, is wel een leuk blokje voor een mooi project

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
gaan er nog mensen naar rizla racing day morgen???
-
- Contacteer:
anders zou je ook nog http://www.caradio.nl kunnen proberen.paz-maniac schreef:iemand hier ervaring met Ron de Vries, was voor gtt opzoek naar andere radio en wilde effe weten of dat beetje goed adres is
Top tent!

-
- Moderator
- Car: Megane
gisteraaf naar tokio drift geweest, ik moet zeggen vond uhm wel vet. Ik had veel negatieve verhalen gehoord maar vond het allemaal wel mee vallen.
Een hoop leuke auto's
Een hoop leuke auto's

-
- Contacteer:
in de bios? 

-
- Über-Spammer
ik zoek een site om pc spelletjes te downloaden. uiteraard kostenloos. wie o wie?
-
- Contacteer:
Dat doe je toch niet?!

-
- Über-Spammer
tuurlijk wel.
die reno's kosten zoveel omdat er telkens wel wat stuk is... moet je toch ergens op bezuinigen
die reno's kosten zoveel omdat er telkens wel wat stuk is... moet je toch ergens op bezuinigen

-
- Contacteer:
owh, nou google maar eens op nieuwsgroepen en de progamma's FTD en News bin pro. 
-
- Moderator
juist, ik wilde dat juist per see. Ik heb hem allang op de pc maar dat is not the point.Erik (Schepjes) schreef:in de bios?
Ik vind de effecte in de bios gewoon beter en je beleeft hem ook beter vind ik.
Een goeie bios is echt 10 keer beter dan een screener of gewone DVD. Tenminste, als je een goeie bios hebt. Hier in de omgeving is het allemaal ruk! Als ik naar de bios ga, rijd ik naar Antwerpen. Daar hebben de mensen tenminste wél manieren... En met het beeld, geluid en de prijs is het tenminste nog de moeite waard.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
idd.. laatst nog de bios in oss maar weer een geprobeerd, maar om te janken die kwaliteit

Merijn schreef:Een goeie bios is echt 10 keer beter dan een screener of gewone DVD. Tenminste, als je een goeie bios hebt. Hier in de omgeving is het allemaal ruk! Als ik naar de bios ga, rijd ik naar Antwerpen. Daar hebben de mensen tenminste wél manieren... En met het beeld, geluid en de prijs is het tenminste nog de moeite waard.
antwerpen heeft idd echt een super bios

-
- Contacteer:
In heerhugowaard zit wel een goede bios, digitaal goede stoelen
maar niets is beter als home sweet home

maar niets is beter als home sweet home
-
- Moderator
Zeker, brugge heeft ook een goeie met zeer goede zetelspaz-maniac schreef:Merijn schreef:Een goeie bios is echt 10 keer beter dan een screener of gewone DVD. Tenminste, als je een goeie bios hebt. Hier in de omgeving is het allemaal ruk! Als ik naar de bios ga, rijd ik naar Antwerpen. Daar hebben de mensen tenminste wél manieren... En met het beeld, geluid en de prijs is het tenminste nog de moeite waard.
antwerpen heeft idd echt een super bios![]()
![]()
, wij rijden daar ook regelmatig naar toe

Ik vind wijchen ook niet verkeerd hoor.. Oke, misschien wat klein, maar die brede banken zijn wel uber relax!Merijn schreef:Een goeie bios is echt 10 keer beter dan een screener of gewone DVD. Tenminste, als je een goeie bios hebt. Hier in de omgeving is het allemaal ruk! Als ik naar de bios ga, rijd ik naar Antwerpen. Daar hebben de mensen tenminste wél manieren... En met het beeld, geluid en de prijs is het tenminste nog de moeite waard.

Arnhem, die grote is ook goed te doen...
Maaruh...jij moet die garage in maat, niets naar de bios, sleutelen mot je! Of wil je zeggen dat ik m af moet gaan maken voor je?? Zouden samen nog gaan toeren weet je nog? Moet je opschieten, eindejaarsmeet is de mijne klaar ...

brugge ben ik nog niet geweest, is net een nieuwe bios toch. bij ons is het meestal antwerpen of knokke. gent heeft ook een hele goeie bios. 14 zalen dus keus genoeg meestal
wie weet waar je in NL cupspiegels kunt bestellen voor een clio met ene btje korte levertijd?
-
- Moderator
brugge is idd nieuw sinds 7 juli.paz-maniac schreef:brugge ben ik nog niet geweest, is net een nieuwe bios toch. bij ons is het meestal antwerpen of knokke. gent heeft ook een hele goeie bios. 14 zalen dus keus genoeg meestal
maar die is egtwel vetjes