Hallo mensen,
ik zal me bij deze ook even voorstellen.
Ik ben Pim, ik woon in Amsterdam sinds een maand of 3, daarvoor heb ik 29 jaar in Nijmegen gewoond.
Ik ben sinds een maand of wat de eigenaar van een leuk Cliootje, type 1, helaas een 1.2,geen 1.8.
Er zit al wel een leuk filtertje op, dus hij gaat al iets leuker en mooier geluid, andere uitlaat komt er ook nog op.
Dit is duidelijk voor mij DE plek waar ik terecht ga komen met mijn vragen over mijn cliootje, veel expertiise hier lijkt me.
Voordat ik mijn cliootje had had ik een Ford Fiesta XR2 met dubbele weber carbs, een erg leuk scheurmonster, maar helaas is die door een maat van mij de prak in gereden. Geld wel gekregen, maar probeer maar eens een goeie XR2 ervoor te vinden.
Uiteindelijke wil ik een leuke 1.8 16V erin laten zetten met allerlei extra's, maar dat zal even duren. De extra's komen wel, maar voor het blok moet ik even sparen.
Hij is btw Impreza blauw, ietsje lichter, wel al mistlampen, dus standaard ziet ie er wel leuk uit, maar het kan altijd mooier he?!
Groeten
Pim
Even voorstellen, Pimmetje uit Amsterdam
Huhu Pim!
WELKOM!

WELKOM!

Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar ik zet de auto binnenkort lekker in de was en dan zal ik eens een mooie foto maken van mijn auto.
Het kleurtje is zo mooi, hij heeft wat kleine schoonheidsfoutjes, geen roest ofzo, maar een klein krasje hier en daar wat nog weggewerkt moet worden.
Daarom vind ik het jammer dat ik helaas geen 1.8 erin zal kunnen bouwen, want ik heb gezocht en gezocht, maar nergens vind ik een 1.8 16V met zo'n kleurtje helaas.
Dus binnenkort foto's.
Het kleurtje is zo mooi, hij heeft wat kleine schoonheidsfoutjes, geen roest ofzo, maar een klein krasje hier en daar wat nog weggewerkt moet worden.
Daarom vind ik het jammer dat ik helaas geen 1.8 erin zal kunnen bouwen, want ik heb gezocht en gezocht, maar nergens vind ik een 1.8 16V met zo'n kleurtje helaas.
Dus binnenkort foto's.
-
dag Pim
Welkom, en veel plezier hier nog

Welkom, en veel plezier hier nog
Dankjewel allemaal voor het welkom heten, ik weet zeker dat ik het hier naar mijn zin ga hebben.
Mocht iemand een plek weten waar er een impreza blauwe 1.8 16v te koop staat, cliootje I natuurlijk, die nog wel acceptabel is, dan hoor ik het wel hoop ik.
Mocht iemand een plek weten waar er een impreza blauwe 1.8 16v te koop staat, cliootje I natuurlijk, die nog wel acceptabel is, dan hoor ik het wel hoop ik.
-
- Contacteer:
williams blauw bedoel je denk ik 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Welkom!
Ik denk dat Pimmetje een Clio in een aparte kleur blauw heeft, en ook graag een 16v in die kleur wil.
Maareh, voor de motorswap hoeft de motor toch geen kleur te hebben? Dies toch gewoon altijd hetzelfde
Ik denk dat Pimmetje een Clio in een aparte kleur blauw heeft, en ook graag een 16v in die kleur wil.
Maareh, voor de motorswap hoeft de motor toch geen kleur te hebben? Dies toch gewoon altijd hetzelfde

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ik denk meer dat ie alpine blauw bedoeld?
Baby blauw 

Nee, ik bedoel echt Impreza blauw, alleen dan een klein beetje lichter. als ik er een foto van heb, dan snap je wat ik bedoel.
Maar een 1.8 16V inbouwen in een 1.2 chassis, dat gaat meer kosten dan gewoon een nieuw kopen, en geen onverwachtse dingen achteraf.
Chassis van een 1.8 is aan de voorkant ook iets breder dan die van een 1.2, dus .....
*EDIT*
Ik heb er een op marktplaats gevonden die ongeveer dezelfde kleur heeft als de mijne.
Mijne heeft wel meegespoten bumpers btw, foto ga ik proberen deze week nog te maken, wil em wel eerst wassen.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 73971.html
Maar een 1.8 16V inbouwen in een 1.2 chassis, dat gaat meer kosten dan gewoon een nieuw kopen, en geen onverwachtse dingen achteraf.
Chassis van een 1.8 is aan de voorkant ook iets breder dan die van een 1.2, dus .....
*EDIT*
Ik heb er een op marktplaats gevonden die ongeveer dezelfde kleur heeft als de mijne.
Mijne heeft wel meegespoten bumpers btw, foto ga ik proberen deze week nog te maken, wil em wel eerst wassen.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 73971.html
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik gok er op dat je dit kleurtje hebt.

B.t.w. Welkom hier

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mar niet leverbaar geweest als 16v in die kleur, toch?
Heb geen goede herinneringen aan 495. maar dat ligt meer aan mijn oude rampenbak die in die kleur gespoten was

Heb geen goede herinneringen aan 495. maar dat ligt meer aan mijn oude rampenbak die in die kleur gespoten was

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Er zijn geen 16v's in deze kleur geleverd idd. Alleen in dat donkere blauw.Paul1916v schreef:mar niet leverbaar geweest als 16v in die kleur, toch?
Heb geen goede herinneringen aan 495. maar dat ligt meer aan mijn oude rampenbak die in die kleur gespoten was![]()

Project: GTT Blue Sport
ja, die kleur lijkt er al wat meer op, maar volgens mij is hij toch nog iets lichter.
Ik ga denk ik vanavond de auto wassen en dan zal ik die foto maken, kunnen jullie het zien.
maar nice autootje, zo'n clio wil ik oo kwel.
Wat zit er allemaal in??
Ik ga denk ik vanavond de auto wassen en dan zal ik die foto maken, kunnen jullie het zien.
maar nice autootje, zo'n clio wil ik oo kwel.

Wat zit er allemaal in??