Even voorstellen, Pimmetje uit Amsterdam

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Pimmetje

Hallo mensen,

ik zal me bij deze ook even voorstellen.
Ik ben Pim, ik woon in Amsterdam sinds een maand of 3, daarvoor heb ik 29 jaar in Nijmegen gewoond.
Ik ben sinds een maand of wat de eigenaar van een leuk Cliootje, type 1, helaas een 1.2,geen 1.8.
Er zit al wel een leuk filtertje op, dus hij gaat al iets leuker en mooier geluid, andere uitlaat komt er ook nog op.
Dit is duidelijk voor mij DE plek waar ik terecht ga komen met mijn vragen over mijn cliootje, veel expertiise hier lijkt me.

Voordat ik mijn cliootje had had ik een Ford Fiesta XR2 met dubbele weber carbs, een erg leuk scheurmonster, maar helaas is die door een maat van mij de prak in gereden. Geld wel gekregen, maar probeer maar eens een goeie XR2 ervoor te vinden.

Uiteindelijke wil ik een leuke 1.8 16V erin laten zetten met allerlei extra's, maar dat zal even duren. De extra's komen wel, maar voor het blok moet ik even sparen.
Hij is btw Impreza blauw, ietsje lichter, wel al mistlampen, dus standaard ziet ie er wel leuk uit, maar het kan altijd mooier he?!

Groeten

Pim
Marieke

Hoi Pim, welkom hier (Y)

Er zitten hier inderdaad aardig wat luitjes die (denken dat ze) er verstand van hebben ;) Erg handig :D

Wie weet tot op één van de meetings en natuurlijk veel plezier met je clio :)
Egon

Welkom hier (Y)
kwle
Contacteer:

Huhu Pim!

WELKOM!

(F)
Marcus

Welkom hier @ RTC :)
En :foto: doen het hier altijd goed.
Pimmetje

Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar ik zet de auto binnenkort lekker in de was en dan zal ik eens een mooie foto maken van mijn auto.

Het kleurtje is zo mooi, hij heeft wat kleine schoonheidsfoutjes, geen roest ofzo, maar een klein krasje hier en daar wat nog weggewerkt moet worden.

Daarom vind ik het jammer dat ik helaas geen 1.8 erin zal kunnen bouwen, want ik heb gezocht en gezocht, maar nergens vind ik een 1.8 16V met zo'n kleurtje helaas.

Dus binnenkort foto's.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Welkom hier, succes met poetsen :D

@ Marieke jij had toch verstand van wijnkoelers :wink:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Dennis_16v

dag Pim :)
Welkom, en veel plezier hier nog :wink:
Pimmetje

Dankjewel allemaal voor het welkom heten, ik weet zeker dat ik het hier naar mijn zin ga hebben.

Mocht iemand een plek weten waar er een impreza blauwe 1.8 16v te koop staat, cliootje I natuurlijk, die nog wel acceptabel is, dan hoor ik het wel hoop ik.
Mark van Nierop
Contacteer:

williams blauw bedoel je denk ik :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Welkom!
Ik denk dat Pimmetje een Clio in een aparte kleur blauw heeft, en ook graag een 16v in die kleur wil.

Maareh, voor de motorswap hoeft de motor toch geen kleur te hebben? Dies toch gewoon altijd hetzelfde :D
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
~thijs~
Contacteer:

ik denk meer dat ie alpine blauw bedoeld?
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

giro blauw??? :wink:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
mikko
Contacteer:

Baby blauw (L)
Pimmetje

Nee, ik bedoel echt Impreza blauw, alleen dan een klein beetje lichter. als ik er een foto van heb, dan snap je wat ik bedoel.

Maar een 1.8 16V inbouwen in een 1.2 chassis, dat gaat meer kosten dan gewoon een nieuw kopen, en geen onverwachtse dingen achteraf.
Chassis van een 1.8 is aan de voorkant ook iets breder dan die van een 1.2, dus .....

*EDIT*

Ik heb er een op marktplaats gevonden die ongeveer dezelfde kleur heeft als de mijne.
Mijne heeft wel meegespoten bumpers btw, foto ga ik proberen deze week nog te maken, wil em wel eerst wassen.

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 73971.html
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Afbeelding

Ik gok er op dat je dit kleurtje hebt. :wink: Kleurcode 495. Het mooiste kleurtje blauw wat renault gemaakt heeft voor de Clio 1 :p

B.t.w. Welkom hier 8)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

mar niet leverbaar geweest als 16v in die kleur, toch?
Heb geen goede herinneringen aan 495. maar dat ligt meer aan mijn oude rampenbak die in die kleur gespoten was :lol: :p
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Paul1916v schreef:mar niet leverbaar geweest als 16v in die kleur, toch?
Heb geen goede herinneringen aan 495. maar dat ligt meer aan mijn oude rampenbak die in die kleur gespoten was :lol: :p
Er zijn geen 16v's in deze kleur geleverd idd. Alleen in dat donkere blauw. :@
Pimmetje

ja, die kleur lijkt er al wat meer op, maar volgens mij is hij toch nog iets lichter.

Ik ga denk ik vanavond de auto wassen en dan zal ik die foto maken, kunnen jullie het zien.

maar nice autootje, zo'n clio wil ik oo kwel. :)

Wat zit er allemaal in??
Plaats reactie