
Na een vrij vlotte rit

Datum eerste afgifte Nederland 15 juni 1992
Datum eerste toelating 30 juni 1986
Datum aanvang tenaamstelling 7 april 2006
Vervaldatum APK 28 mei 1998
De auto heeft dus de laatste 8 jaar in een droge schuur gestaan,wegens een kapotte turbo,waarna de eigenaar 'm nu toch maar weg deed

Carroserie ziet er nog zeer goed uit,geen roest op de bekende plekken,niet bij de bumperophanging,niet bij de parafaan,bij de achterzijruitjes niet,en ook de achterklep vertoont géén roest


Dorpels blijft ff een ? ,maar dat opzich zou niet het ergste zijn.......
Enigste (zichtbare) kleine roestpunten zijn: de bestuurdersdeur a/d onderkant een plekje,en de binnenkant v/d motorkap vertoont wat zwaardere roest.
Verder staat de auto nog zeer netjes i/d lak



[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart2.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart5.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart3.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart4.jpg[/img]
Dus de knoop maar doorgehakt,en de auto gekocht

Vandaag met een aanhanger de 5 op wezen halen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... zwart6.jpg[/img]
Ondanks een remloze aanhanger


Zojuist 'm ff naar binnen gereden,en de kap er vast afgehaald,en omdat 't blok toch gelijk een beetje warm was,gelijk ff compressie gemeten




Eerst de turbo er maar eens afhalen en opzoek naar een andere/reviseren,de auto verders helemaal nalopen,een paar kilo tectyl erin leegspuiten

Ziet er naar dat 't waarschijnlijk een BW en circuit projectje wordt
