gaat je niks aanAnthonyR schreef:Waar hebben jullie het over ?![]()
tsja, dan heb je toch de tv al aanstaan.... Er is meer autosport dan F1AnthonyR schreef:NeeMarcel B. schreef:Ga buiten spelen johga zo F1 kijken
Haas schreef:blijkbaar werkt het niet goed, anders had je wel geweten waar we het over hadden.....
AnthonyR schreef:Ik snap hem al, maar me vader zat weer met de dream te etteren..
Paul1916v schreef:al........... [img]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/v.b.gek.gif[/img]
als die hem al weet te vindenSteven schreef:Beter ga je naar buiten met dat mooie weer ipv binnen voor de tv te zitten rukken.
geen idee, maar vraag me af waar je zo vroeg op zondagmorgen heen moet, das allesAnthonyR schreef:Nope...wat boeit het nou waar ik naar geweest ben?Haas schreef:naar de kerk geweest?
Paul1916v schreef:Helemaal mee eens Haas! daar wil ik zelfs al die reclameblokken voor lief voor nemen..terug naar de goede ouwe tijd..
p.s. zonde van die start van Guido..veel oefenen en volgend jaar maar weer proberen..
Paul1916v schreef:Maar reclameblokken mogen sowieso niet meer van Bernie toch?
Mol & co zullen wel weer overstappen denk ik..nu nog een paar goeie presentatoren scoren en we hoeven ons niet meer te ergeren aan belspelletjes![]()