Arie van de Hoek schreef:
Dan heb ik jouw Williams gezien op Ruyven...
Dat kan goed kloppen.
Wanneer scheur jij een keer voorbij in je gt dan
Hij staat nu bij Het Motorhuis.
Werk je daar of autoschade ?
Werkplaastreceptie.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
kreeg vanavond nog een leuk boekje van iemand over de 5 genaamd renault 5 "le car" door david sparrow met erg veel foto's van race en rally 5jes in actie
paz-maniac schreef:kreeg vanavond nog een leuk boekje van iemand over de 5 genaamd renault 5 "le car" door david sparrow met erg veel foto's van race en rally 5jes in actie
De compacte 1764cc 16kleps motor, die debuteerde in de zomer van 1991. Deze nieuwe motor zou niet in de Renault 5 gepast hebben, zelfs niet als Renault dat graag gewilt had.
Wat zijn jullie trouwens op belachelijke tijden vrij, ik moet altijd tot 6 uur
Maar dan beginnen we wel om 7:30.
En yep, werk er pas sinds 1 juli j.l.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb een up-dateje gedaan met de auto. Mijn bumper was in die mate beschadigd dat ik de dremel er resoluut in durfde te zetten om VW POLO grootlicht erin te monteren als verstralers
1: weet er iemand de juiste prijs van een dieselradiator ,kdacht 80
2: bij een nieuw gereviseerd blok als je ervoor staat en je draait links aan de pouli zodat de pistons op en af bewegen (bussen worden tegengehouden door bouten met grote rondellen tss) is het dan normaal dan het redelijk stroef gaat en minder soepel als bij een oud blok. want kdacht dat dat heel soepel ging...
3: hoelang rijden jullie je gt in, een 500km niet boven 3000rpm en dan nog eens 500km niet boven 4000-4500rpm en dan 500km op lage druk is me verteld.
Laatst gewijzigd door GTT op ma 7 aug 2006 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb geen inloop olie gebruikt, maar wel na 1000km al eens ververst, en gewoon rustig aan gereden, turbo druk op 0.7 en de motor niet zwaar belasten. en dat de zuigers wat zwaar draaiden had ik ook
Dat klopt , orginele IC past dan niet meer, ik heb eentje van een opel omega gehaald en die word aan een kant gelast (recht pijp er op ) en dan past ie echt perfect onder de dwarsbalk (precies onder het kenteken bord)
ik heb er nu ff een hele kleine ic op zitten helft van orgineel
paz-maniac Posted: Mon Aug 07, 2006 7:26 pm Post subject:
What the F**** ik ga juist naar de renault dealer hier in de buurt en vraag achter de bovenstaande radiator van een renault 5 diesel bj 1984/1990
na lang wachten krijg ik dit antwoord.... 348 incl BTW
dus wie kan me een NIEUWE radiator van een 5 diesel fixen aan de fatsoenlijke prijs...
want ik hoor en lees overal 80 maar waar vind je die dan, 348 is gewoon absurd, een 5 diesel betaal je meestal zelfs minder
ja wij hebben hier autoparts en nog wat zaken maar daar komen ze nog het dubbel. dan moet ik em maar in nederland ergens bestellen of bij maurice ofzo als die em kan krijgen
heb ff gekeken, een 25km van hier is ook een brezan , morgen eens bellen ...
Vraag : wat is het als je GTT niet aanslaat ? ( nee niet mijne, die doet het nog lang niet)
Je start hem de startmotor gaat rond , maar slaat na +/-3 pogingen een soort vast ( de accu is gewoon vol) ...slaat terug/ zwaar draaien en dan niet zozeer de startmotor maar het motorblok...
Net ofdat ie een soort teveel druk opbouwt ......de koppakking is net vervangen en de kleppen zjn gesteld..
Als je de bougies eruit haalt draait ie gewoon mooi rond , met de startmotor ...dan slaat ie dus niet "vast"