Vergeet dan ook niet de rest aan te passennielsterbeek schreef:Wes jonge goed gedaan!!! Ziet er super uit. Wanneer gaan we die 1800 16V er inleggen?????

Vergeet dan ook niet de rest aan te passennielsterbeek schreef:Wes jonge goed gedaan!!! Ziet er super uit. Wanneer gaan we die 1800 16V er inleggen?????
Alles op z'n tijd jongensFrits schreef:Vergeet dan ook niet de rest aan te passennielsterbeek schreef:Wes jonge goed gedaan!!! Ziet er super uit. Wanneer gaan we die 1800 16V er inleggen?????
Plannen zijn er altijd...alleen laat me budget dat niet toe het eerstkomende half jaarRonnie Detmers schreef:Ziet er goed uit![]()
Nog plannen mbt andere velgen??
16v schermen zitten eropSjoerd B schreef:ziet er mooi uit![]()
Heb je je originele zijschermen nog voor??
Of heb je er 16v schermen op gedaan?
Jaa hij is ook niet zo aardig....hij heeft me de laatste tijd een hoop werk, tijd en geld gekostcyberdanny schreef:Hij kijkt wel heeel erg gemeen daar op de foto....![]()
Leuke auto, lekker strak!!
Heb toevallig een kameraad wiens ma een klein eigen bedrijfje heeft met opdrukken enz. dit was ook haar eerste mat maar dat lukte dus goedMarcus schreef:Ziet er inderdaad netjes uit.![]()
Waar kan je eigenlijk die custom teksten in je vloermatten laten zetten?
De RS2 bumper is wel een stukje lager dan de originele voorbumper...ik schat ongeveer 5 cm...maar niet lager dan mijn vorige Technic Design lip. Alleen loopt de RS2 aan de zijkanten schuin af waardoor beide uiteinde van de bumper lager aan de grond zitten (hier heb ik soms wel last van bij drempels omdat me vering veels te slap is voor)...Maar de bumper is gewoon niet extreem laag en ik kan er met een redelijke snelheid drempels mee nemen!!Haas schreef:vraagje: heb je een idee hoeveel lager de je voorbumper is tov een originele?
HahaHaas schreef:en hoeveel is je auto verlaagd?
mijne komt namelijk een cm of 10 lager...
HahaHaas schreef:hmz... 100-40=60 mm
120 - 60 = 60 mm
110 - 60 = 50 mm
hmz...
VET
Dat is een hele duidelijke beschrijving, thanx!! Ben niet zo thuis in de elektra maar dit moet gaan lukkenRonald1916V schreef:Dit probleem klinkt als een kachelweerstand die de geest heeft gegeven, deze zit onder de paravan (de kunstofplaat onder de voorruit) op de kachelmotor. of als hij daar niet verstopt zit vind je hem onder het dashboard aan de bijrijderskant, even een nieuw weerstandje halen en monteren (daar zit de stekker van de kachelmotor op)
Succes