lemans sets kon je los kopen ja
Verhaal klopt als een buslesmoutas schreef:Als deze Le Mans lookalike blauw van kleur is, komt die zeer waarschijnlijk uit Strijen, alwaar die is omgebouwd door de gebroeders Kruythof. Heeft daar een hele tijd te koop gestaan en is ten slotte gekocht door een lid van de ARCN?, die er al weer snel vanaf wilde omdat de wagen toch niet helemaal was wat die zocht. De firma Kruythof bestaat nog steeds en heeft behoorlijk wat kennis van alle Alpines. Zij hebben jaren geleden met verschillende A 110's geraced. Mijn gele Clio RS komt bij hun vandaan (WWW).
Voor zover ik kon zien was hij bruin,,maar zal van de week wel een paar foto,s maken alshij er nog staat.Luco/Alpine-racer schreef:is die niet toevallig apart donkerrood?
Kan het kloppen dat de eigenaar ook een blauwe Alpine heeft gehad met gepolijste wielen??Luco/Alpine-racer schreef:dan is die van een oud arcn lid![]()
dacht al zoveel cabrio's rijden er niet
naar mijn weten nietREMCO-X schreef:Kan het kloppen dat de eigenaar ook een blauwe Alpine heeft gehad met gepolijste wielen??Luco/Alpine-racer schreef:dan is die van een oud arcn lid![]()
dacht al zoveel cabrio's rijden er niet
Zal ik wel eff vragen ,er zat een kentekenplaat van karton op en daar stond op E-46-82 ,en waar dat van is weet ik niet.Luco/Alpine-racer schreef:vraag gelijk of het de ex auto van leo buurman is
wat voor kenteken zit er nu op??
Eerst zei tie van wel, maar toen ik er serieus op in wilde gaan kreeg ik geen duidelijk antwoord(Was bij de makelaar een voorlopig koopcontract aan het tekenen dus dat kan ook een reden zijn om er dan niet verder op in te gaan). Ik moest ook nog langskomen met m'n 5gt, dus dan er maar eens verder over babbelen.Luco/Alpine-racer schreef:als het goed gedaan wordt dan wordt die na het spuitwerk getaxeerd en ik verwacht dat ze de mijne tussen de 25 en 35 k gaan taxeren
maar ja dat zegt weer niksover de reeele handelswaarde een nette rijdende kost nu zo tussen de 12 en de 15 ongeveer
en ja voor 9 staan ze ook te koop en dan koop je bagger
wil die hem weg doen dan?
Een collega van mij had gister dus de eigenaar kort gesproken,aangezien hij bij Stokman alkmaar was,en de eigenaar ook...De eigenaar heeft de Alpine gekocht in duitsland,en onder de kap zaten volgens mijn collega veel blauwe(samco?) slangen en was het blok gedeeltelijk gepolijst,en tevens compleet gereviseerdLuco/Alpine-racer schreef:vraag gelijk of het de ex auto van leo buurman is
wat voor kenteken zit er nu op??