Robert-Jan schreef:Die laaste Alpine is van de eigenaar van de Hemcar geweest
kan er rijd er nog een met deze kleur en die is van euhhhhhhhhhhh ze hebben een kartcentrum bij delft, ben de naam ff kwijt
Bleekemolen of wilde je dat woord niet noemen.
Was het niet dat Jan Lammers ook een Alpine heeft gehad voor op de openbare weg en daarmee is gepakt door de politie, de helikopter kon hem toen alleen maar bijhouden..........naar verluid toen de berichten in de media.
Doe mij maar een gt(a) v6 turbo ...mag een le mans zijn ...
De 110 pas ik net niet in ...maar wie wel en bij de 310 kan ik niet meer sturen ...maar dat vind ik toch een misser
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op zo 1 jan 2006 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
jochem de haas schreef:Doe mij maar een gta v6 turbo ...mag een le mans zijn ...
De 110 pas ik net niet in ...maar wie wel en bij de 310 kan ik niet meer sturen ...maar dat vind ik toch een misser
helemaal met je eens de 110 is wel het gaafste
le man is zonde dat ze er geen snellere motor in hebben gelgde de standaard gt turbo is sneller dan een lemans
jochem de haas schreef:Doe mij maar een gta v6 turbo ...mag een le mans zijn ...
De 110 pas ik net niet in ...maar wie wel en bij de 310 kan ik niet meer sturen ...maar dat vind ik toch een misser
helemaal met je eens de 110 is wel het gaafste
le man is zonde dat ze er geen snellere motor in hebben gelgde de standaard gt turbo is sneller dan een lemans
Das echt jammer.
Ik vind een A610, een mooie auto daar ligt toch een V6 bi-turbo in?
jochem de haas schreef:Doe mij maar een gta v6 turbo ...mag een le mans zijn ...
De 110 pas ik net niet in ...maar wie wel en bij de 310 kan ik niet meer sturen ...maar dat vind ik toch een misser
helemaal met je eens de 110 is wel het gaafste
le man is zonde dat ze er geen snellere motor in hebben gelgde de standaard gt turbo is sneller dan een lemans
Das echt jammer.
Ik vind een A610, een mooie auto daar ligt toch een V6 bi-turbo in?
jochem de haas schreef:Doe mij maar een gt(a) v6 turbo ...mag een le mans zijn ...
De 110 pas ik net niet in ...maar wie wel en bij de 310 kan ik niet meer sturen ...maar dat vind ik toch een misser
helemaal met je eens de 110 is wel het gaafste
le man is zonde dat ze er geen snellere motor in hebben gelgde de standaard gt turbo is sneller dan een lemans
Das idd wel jammer dat een le mans niet net ff dat beetje meer heeft ...wide body kit vraagt meteen om wat meer pk
verder zijn er nog twee speciale V6 GT turbos gebouwd door renault met een 2.0 turbo uit de 21, opgeschroefd tot ongeveer 285 pk
veel betere gewichtsverdeling dus dan de normale GT
een van deze twee is in bezit van benny raepers en voorzien van een lemans uitbouw
rj we hebben het erover dat het stom is dat je als fabrikant een speciaal model bouwt (want ze zijn erg zeldzaam) en je er dan een te zwakke motor in legt
bij een standaard GT turbo kan je ook alles doen wat je bij een le mans doet en dus blijft de le mans trager
Luco/Alpine-racer schreef:rj we hebben het erover dat het stom is dat je als fabrikant een speciaal model bouwt (want ze zijn erg zeldzaam) en je er dan een te zwakke motor in legt
bij een standaard GT turbo kan je ook alles doen wat je bij een le mans doet en dus blijft de le mans trager
typisch renault zullen we maar zeggen
Dan lepel je er een Safrane Bi-turbo motor in een klant van het bedrijf waar ik werk is daar mee bezig
Luco/Alpine-racer schreef:rj we hebben het erover dat het stom is dat je als fabrikant een speciaal model bouwt (want ze zijn erg zeldzaam) en je er dan een te zwakke motor in legt
bij een standaard GT turbo kan je ook alles doen wat je bij een le mans doet en dus blijft de le mans trager
typisch renault zullen we maar zeggen
Dan lepel je er een Safrane Bi-turbo motor in een klant van het bedrijf waar ik werk is daar mee bezig
ja of dat verstandig is
hij is achter al te zwaar en wordt daardoor alleen maar zwaarder en gevaarlijker aan de achterkant
je kan er beter een megane turboblok in hangen, dan verbeterd de wegligging en die kan je ook opschroeven tot 285 pk
maar origineel is die het meeste waard, je gaat toch geen lemans verkloten
Luco/Alpine-racer schreef:verder zijn er nog twee speciale V6 GT turbos gebouwd door renault met een 2.0 turbo uit de 21, opgeschroefd tot ongeveer 285 pk
veel betere gewichtsverdeling dus dan de normale GT
En je hebt nog de GTA V6 Turbo S en die is sneller dan de A-610
2.9 ltr V6 (0.9 bar turbodruk)
265PK
402Nm
0-100 = 5.9s
Top 268kmh
Luco/Alpine-racer schreef:verder zijn er nog twee speciale V6 GT turbos gebouwd door renault met een 2.0 turbo uit de 21, opgeschroefd tot ongeveer 285 pk
veel betere gewichtsverdeling dus dan de normale GT
En je hebt nog de GTA V6 Turbo S en die is sneller dan de A-610
2.9 ltr V6 (0.9 bar turbodruk)
265PK
402Nm
0-100 = 5.9s
Top 268kmh
nou ik heb ze nooit gezien????
en de A610 kan harder dan 268