ik had er last van omdat mijn diameter 2 x zo dik als standaard was....starlight schreef:...ik heb nergens last van, de mijne is ook 3 cm verlaagd aan de achterkant.....

maar met je standaard einddemper moet dat dus geen problemen opleveren...
ik had er last van omdat mijn diameter 2 x zo dik als standaard was....starlight schreef:...ik heb nergens last van, de mijne is ook 3 cm verlaagd aan de achterkant.....
Maatje Scania dus?willow schreef:ik had er last van omdat mijn diameter 2 x zo dik als standaard was....
Cm of drie moet genoeg zijn, maar ja, das ook proefondervindelijk heJohan_16v schreef:k heb er een devil onder hangen
iemand een idee hoeveel cm speling je ongeveer nodig hebt ongeveer, dus dat de uitlaat de as niet raakt op een of andere manier.
Misschien dat je hier iets aan hebt.Remco T. schreef:Dit topic had ik nou net nodig
Aangezien mn uitlaat zonder inzetdemper nogal lawaai maakt en met het inzetdempertje gaar klinkt,
zat ik te denken aan zo'n instelbare klep in mn uitlaat zelf van RBTuning ofzo. Zijn er mensen die weten of dit echt effect heeft ?
[img]http://www.importscene.com.au/images/2000500156b.jpg[/img]
tog schijnt het zo te zien als jij je middendemper vervangt door een middendemper vervanger dat je niet echt veel meer geluid krijgt...starlight schreef:...nou, gisteren even onder de auto gelegen(32 graden)om de middendemper vervanger er tussen te zetten.Man, wat zitten die teringmoeren vast.Ik had er al flink wat multispray opgespoten,en uiteindelijk met veel oergeschreeuw kwamen ze dan eindelijk los(helpt toch wel ,4x per week aan de gewichten hangen).Ik heb nu dus helemaal een open uitlaat(katvervanger,tussendempervervanger en een Sebring demper(toch nog iets tegendruk).Ik merk wel wat verschil in geluid,maar hij is wel veel soepeler.En hij knalt/roffeld aardig bij gas loslaten.Kortom,een geslaagde operatie.
Ik denk dat jij niet weet wat pingelen is......willow schreef:ik heb nu met dat open uitlaatsysteem veel last van pingelen als de motor koud is omdat ie bijna geen tegendruk heeft, dus me toerental zakt dan terug naar 5/600 en klimt dan netjes terug naar 1000 ofzo
ben benieuwd of ik dat nog steeds last van hebt als ik dat nieuwe uitlaatgebeuren eronder heb zitten
d8 al dat het de verkeerde omschrijving wasRobke schreef:Ik denk dat jij niet weet wat pingelen is......willow schreef:ik heb nu met dat open uitlaatsysteem veel last van pingelen als de motor koud is omdat ie bijna geen tegendruk heeft, dus me toerental zakt dan terug naar 5/600 en klimt dan netjes terug naar 1000 ofzo
ben benieuwd of ik dat nog steeds last van hebt als ik dat nieuwe uitlaatgebeuren eronder heb zitten
Of het moet zijn dat je plankgas rijdt met een koude motor.
Veban Rijswijk levert toch Peco?Martijn schreef:Is er nog een importeur van Peco in Nederland? Ik kan bij de clubsponsors en met Google in ieder geval niks vinden.
een vriend van mij werkt in de rvs, ik denk dat hij jou wel kan helpen....Tino schreef:Wie weet waar ik grote diameter uitlaat pijp kan halen en deze kan laten buigen in een gewenste hoek (regio Rotterdam) ?
Ben op zoek naar de bocht die naar de eindpijp gaat, mijne is bij de beugels waar hij in de ophangrubbers hangt weg gerot.
En zo komt me GTT natuurlijk niet door de keuring heen
Weet iemand een adres dan heel graag..
nja, in de rubbers hangt ie goed. maar wat wel vervelend is, hij raakt de tank ter hoogte van de konische koppeling van de einddemper. heb er voorlopig wat rubber tussen geduwd zodat de tank afgeschermd zit, maar het is wel de bedoeling om dit te verhelpen, al zie ik niet goed in hoe ik dat voor mekaar ga krijgen?Riël schreef:íets in de geometrie veranderen kan idd de resonantie weghalen.
Loopt de uitlaat nergens tegenaan en hangt ie goed in de rubbers?
-jo- schreef:mijn motor kantelt niet (cup motor en baksteunen)