ACT: Algemeen Chat Topic. I
280 kb/sec.... 

brussel?Chris schreef:KLM hanteerd in één vliegtuig soms 5 verschillende tarieven!Luco/Alpine-racer schreef:machtspositie klm he
of je moet viavia vliegen, maar verwacht niet dat dat goedkoper is![]()
Ik heb ook al gekeken om via Duitsland te vliegen, maar gaat em ook niet worden....Volgende keer ff wat eerder boeken.
Och zo'n v6 gaa tlang meeGJ schreef:Wist niet dat die blokjes zoveel km's konden maken

-
en daarbij tis ook nog een Alpine he.. die trekken altijd wel 1.xxx.xxx 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
street legal? met afterburner? tuurlijk 
Je zal wel een goed geprek kunnen hebben in die wagen zeg!

Je zal wel een goed geprek kunnen hebben in die wagen zeg!

Die scooter 
Kan me trouwens niet voorstellen dat die beatle streetlegal is. Reken maar als die flap zijn afterburner voor mijn 19 aanzet dat ik m (zou ik de kans krijgen) van de weg af rij

Kan me trouwens niet voorstellen dat die beatle streetlegal is. Reken maar als die flap zijn afterburner voor mijn 19 aanzet dat ik m (zou ik de kans krijgen) van de weg af rij

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
klopt des te eerder je boekt des te goedkoperHaas schreef:Chris schreef:KLM hanteerd in één vliegtuig soms 5 verschillende tarieven!Luco/Alpine-racer schreef:machtspositie klm he
of je moet viavia vliegen, maar verwacht niet dat dat goedkoper is![]()
Ik heb ook al gekeken om via Duitsland te vliegen, maar gaat em ook niet worden....Volgende keer ff wat eerder boeken.
des te voller het vliegtuig raakt, des te duurder je ticket wordt, is niet alleen bij de KLM hoor
brussel vliegt niet op curanogwat
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hoe zit dat dan met lastminutevluchten? Die zijn duurder dan wanneer ik een jaar van tevoren boek of wat?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat nou ok weer niet, als de reis of de vlucht een dag of 10 vantevoren niet is volgeboekt, wordt het weer goedkoper, maar dat zijn chartervluchten, dat werkt weer andersRiël schreef:Hoe zit dat dan met lastminutevluchten? Die zijn duurder dan wanneer ik een jaar van tevoren boek of wat?
en klm heeft allee lijnvluchten naar de NA en ze hebben daar het alleenrecht, dus ja dan houdt het snel op he.
Iets om op vakantie te gaan?
Dicht bij huis en apart:
Sark
vanavond om kwart voor elf op nederland 3 een documentaire over het eilandje waar de tijd stilstaat
Dicht bij huis en apart:
Sark
vanavond om kwart voor elf op nederland 3 een documentaire over het eilandje waar de tijd stilstaat

-
- Über-Spammer
he Dokkum is op tv bij wegmisbruikers 

-
- Über-Spammer
ja die 

-
- Über-Spammer
tsja welke agent krijgt nu een vrolijk humeur als die hier in de buurt rondrijd 

-
aflevering heb ik ook gezien, is zo'n custom made spoiler a la dtm ofniet 

-
- Über-Spammer
die kerel had teminste nog een werkende uitlaat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
allemaal supergoor daar in gorinchem 

-
- Moderator
- Contacteer:
Ga nooit uit eten dat scheeltLuco/Alpine-racer schreef:allemaal supergoor daar in gorinchem
HEBBUH ALLEEN DIE PRIJS
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Emmen ook gezien danGabri schreef:he Dokkum is op tv bij wegmisbruikers

94 km/h op de Hondsrugweg, lekker 4 baans enzo (en dan rijdt er zo'n video-auto achter je

EDIT: ik was het niet, voor alle duidelijkheid
Zou kunnen idd.GeniustheGzA schreef:ik zag het op SBS12 (ik heb hem niet op 6...), misschien hebben zij andere beelden...???Edward(ForeverYoung) schreef:Zag het op RTV Drenthe vanavond wel langskomen, maar geen 5 gezien (zal de herhaling zo wel ff kijken)GeniustheGzA schreef:Iemand van hier bekend bij of eigenaar oid van Bruins auto's (heb niet gehoord waar)? Zag tijdens het zappen dat er brand was. In 1 van de shots stond een R5 (GTT??) met aangelaste booskijkers aan de motorkap, totaal uitgebrand. Weer een R5 minder![]()
Overigens vergeten om de RTV Drenthe uitzending te bekijken vannacht

Maar gelukkig hebben we internet nog

Dit zou de link moeten zijn voor het RTV Drenthe Nieuws van gisteren:
http://www.rtvdrenthe.nl/a8dfb8ed-44a6- ... f8fd5.aspx
Zal het zelf straks ook ff bekijken (zou je op SBS ook via internet nog uitzendingen terug kunnen kijken?)
Laatst gewijzigd door Edward op do 27 jul 2006 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
demo wagen, die heeft de volle 1500 km's afgezien.AnthonyR schreef:Ga nooit uit eten dat scheeltLuco/Alpine-racer schreef:allemaal supergoor daar in gorinchem![]()
HEBBUH ALLEEN DIE PRIJS
-
- Moderator
- Contacteer:
.-jo- schreef:demo wagen, die heeft de volle 1500 km's afgezien.AnthonyR schreef:Ga nooit uit eten dat scheeltLuco/Alpine-racer schreef:allemaal supergoor daar in gorinchem![]()
HEBBUH ALLEEN DIE PRIJS
Dan kan je mooi afdingen naar 30 rond

volgens mij is het gezonder van die netjes te laten staanAnthonyR schreef:.-jo- schreef:demo wagen, die heeft de volle 1500 km's afgezien.AnthonyR schreef:Ga nooit uit eten dat scheeltLuco/Alpine-racer schreef:allemaal supergoor daar in gorinchem![]()
HEBBUH ALLEEN DIE PRIJS
Dan kan je mooi afdingen naar 30 rond

-
- Contacteer:
@ Anthony
Waarom staat er bij jou naam: joined 22 september 2005? Zolang ben jij toch nog geen lid.
Waarom staat er bij jou naam: joined 22 september 2005? Zolang ben jij toch nog geen lid.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Dat is de datum, waarop ie zich heeft aangemeld op het forum
Kijk maar naar mijn datum en zoek dan via m'n profiel naar de 1e post, klopt geen donder van
De datum waarop je lid wordt, wordt niet bijgehouden (ja, misschien bij de ledenadministratie ofzo.)
Kijk maar naar mijn datum en zoek dan via m'n profiel naar de 1e post, klopt geen donder van

De datum waarop je lid wordt, wordt niet bijgehouden (ja, misschien bij de ledenadministratie ofzo.)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Klopt als n bus in jouw profiel