altijd leuk saint tropez
das een echte kamperbakEgonlaguna schreef:Beter een ster in je ruit dan op je gril.
Bof ik ff. mijn ruit zit vol sterren/ barsten (inmiddels)
Luco/Alpine-racer schreef:das een echte kamperbakEgonlaguna schreef:Beter een ster in je ruit dan op je gril.
Bof ik ff. mijn ruit zit vol sterren/ barsten (inmiddels)
![]()
Nah vond 'r bar weinig aan eigenlijk, daarom zijn we na een weekie naar het Gardameer vertrokke.~thijs~ schreef:altijd leuk saint tropez
Waar heb jij mij gezien dan???Ferdy schreef:ik heb een mooier filmpje met een ExpressPaul1916v schreef:mooi filmpje kom ik tegen van een neger steven![]()
Meneel wil sambal bij???Ferdy schreef:ben jij Chinees dan ?
Hmmmzzzz....... Dat ding staat bij mij in het dorp te koop. Ng nooit zien rijden. Op zich wel logisch. Wie gaat er ook in zo'n gedrocht rijden
M'n pa kende het wel, is in Hoogeveen.GeniustheGzA schreef:Iemand van hier bekend bij of eigenaar oid van Bruins auto's (heb niet gehoord waar)? Zag tijdens het zappen dat er brand was. In 1 van de shots stond een R5 (GTT??) met aangelaste booskijkers aan de motorkap, totaal uitgebrand. Weer een R5 minder![]()
ik zag het op SBS12 (ik heb hem niet op 6...), misschien hebben zij andere beelden...???Edward(ForeverYoung) schreef:M'n pa kende het wel, is in Hoogeveen.GeniustheGzA schreef:Iemand van hier bekend bij of eigenaar oid van Bruins auto's (heb niet gehoord waar)? Zag tijdens het zappen dat er brand was. In 1 van de shots stond een R5 (GTT??) met aangelaste booskijkers aan de motorkap, totaal uitgebrand. Weer een R5 minder![]()
Zag het op RTV Drenthe vanavond wel langskomen, maar geen 5 gezien (zal de herhaling zo wel ff kijken)
Linkje naar nieuwsbericht
Wist niet dat die blokjes zoveel km's konden maken
gewoon zoeken op limewire haas... kom je ze vast wel tegenHaas schreef:is er iemand hier die nog livesets heeft van Umek? Die zou ik graaaaag ontvangen...
http://www.groovetechno.org/public/sesi ... ay2002.mp3Haas schreef:is er iemand hier die nog livesets heeft van Umek? Die zou ik graaaaag ontvangen...
Ferdy schreef:http://www.groovetechno.org/public/sesi ... ay2002.mp3Haas schreef:is er iemand hier die nog livesets heeft van Umek? Die zou ik graaaaag ontvangen...
benk gelukkig niet de enigsteGJ schreef:Rechtsboven staat een link met Continue to sexuploader ofzo.
Ik moest ook ff zoeken want ik werd ook afgeleid
KLM hanteerd in één vliegtuig soms 5 verschillende tarieven!Luco/Alpine-racer schreef:machtspositie klm he
of je moet viavia vliegen, maar verwacht niet dat dat goedkoper is