Vertel me maar waar ik moet melden om te verzamelen.Paul1916v schreef:waarvoor? dat moet ik dan over het hoofd hebben gezien...

en nou niet aankomen met:
"hier verzamelen:
Carstyling Oss
Gasstraat-Oost 14A"

Vertel me maar waar ik moet melden om te verzamelen.Paul1916v schreef:waarvoor? dat moet ik dan over het hoofd hebben gezien...
verstandigDuupke schreef:Ikke nie,![]()
![]()
Paul, ik heb PatriesPatries ingeruild, komt helemaal goed nou.Paul1916v schreef:ik weet niet van welke kant de mensen komen..je moet in ieder geval afslag Oss Oost hebben..verder mogen jullie zelf uitzoeken waar jullie verzamelen
Der zal wel een groep uit de richting den bosch komen, en 1tje uit de richting nijmegen...
Ik ben er toch al eerder (met gabri?) om alles een beetje op zn plek te krijgen, dus ik zal niet aansluiten
Overgegaan naar Tom TomDuupke schreef:Paul, ik heb PatriesPatries ingeruild, komt helemaal goed nou.Paul1916v schreef:ik weet niet van welke kant de mensen komen..je moet in ieder geval afslag Oss Oost hebben..verder mogen jullie zelf uitzoeken waar jullie verzamelen
Der zal wel een groep uit de richting den bosch komen, en 1tje uit de richting nijmegen...
Ik ben er toch al eerder (met gabri?) om alles een beetje op zn plek te krijgen, dus ik zal niet aansluiten
Gabri schreef:nee RonRon is tegenwoordig via de club te bestellen
Ferdy schreef:gister niemand tegen gekomen van hier
en ron kom me weer eens niet vinden,
toen gaf ie het maar op
die bruut naar de klote was+Clio16v+ schreef:later nog haas tegengekomen in de compagnie
tent van Doornroosje?Ferdy schreef:gister niemand tegen gekomen van hier
en ron kom me weer eens niet vinden,
toen gaf ie het maar op
Hmm ok, rij ik toch eerst even naar NijmegenHaas schreef: @Martijn G. Wil wel meerijden, maar ga niet eerst naar Arnhem en dan naar oss
Paul1916v schreef: Ik ben er toch al eerder (met gabri?) om alles een beetje op zn plek te krijgen, dus ik zal niet aansluiten
zondag ben ik er niet heb dan verjaardag van maPaul1916v schreef:geen ideewordt wel een druk weekendje dan zo.. vrijdag roosendaal, zaterdag karten, zondag meeting in oss..
wat wil de rest?
@Mike: weet je al of je naar oss toe komt?
Mijn ma is zondag ook jarig, maar kom gewoon hoorpcman schreef:zondag ben ik er niet heb dan verjaardag van maPaul1916v schreef:geen ideewordt wel een druk weekendje dan zo.. vrijdag roosendaal, zaterdag karten, zondag meeting in oss..
wat wil de rest?
@Mike: weet je al of je naar oss toe komt?![]()
en als marieke het goed vindt kom ik vrijdag ook naar nijmegen
hah...waarom denkt iedereen dat dit het aanmeldtopic is om naar Oss te gassen.Remon-CL10 schreef:Zijn er ook nog mensen die uit de richting van Utreg komen?? Is zo saai om alleen te rijden
Hoe lang rijd je erover naar Oss vanuit Nijmegen?Pollo schreef:Meeting Carstyling Oss
Ok, wie vertrekken er allemaal vanuit de omgeving Arnhem/Nijmegen naar Oss? En hoe laat ongeveer? (suggesties)
Vanuit Nijmegen:
MartijnG (en Haas) - GTT
Marieke - RSi
Stefan - Clio S
Vanuit Velp Esso:
Sjoerd - Clio III