dat heb ik 9 van de 10 keer ook. Dus die ene keer dat het gebeurt moet ik het ff vertellenLeon RS schreef:Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft.

dat heb ik 9 van de 10 keer ook. Dus die ene keer dat het gebeurt moet ik het ff vertellenLeon RS schreef:Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft.
Ik wel... zal wel liggen aan de route die ik rijd... en aan mijn rijstijl.Leon RS schreef: Verder lees ik regelmatig dat diverse mensen sprintjes tegen onbekende mede weggebruikers doen. Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft.
Gewoon een 1.2 badge kopen bij de dealer, wellicht trappen ze er dan wel in...Leon RS schreef:RS vs Swift gti
In de één hij een halve auto lengte voorsprong(ik wist niet dat hij er zin in had) ik tot 3500rpm. Vervolgens in de twee plankgas![]()
Het leek wel als of hij stil viel, zo hard ging ik hem voorbij.![]()
Laatst voor het stoplicht een 100Xniks met twee jonge gasten erin, bestuurder uitdagend met het gas spelen. Dus ik denk daar gaan we.
Bijrijder bekijkt mijn auto eens goed en ziet 2.0 16v op de zijkant staan.
Stoot vervolgens de bestuurder aan die er vervolgens geen zin meer in had. Ik moest wel ff lachen.
Verder lees ik regelmatig dat diverse mensen sprintjes tegen onbekende mede weggebruikers doen. Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft.
Misschien dat de Sub niet voluit ging?Kier schreef:5GTT vs vrij nieuw model impreza (had wel luchthapper, geen spoiler)
in zn 1 gelijk op....daarna autolengte voorsprong genomen en had het gevoel dat ik nog steeds iets verder uitliep... bij 100 van het gas gegaan.
Denk dat ik wel kan aannemen dat dit een neppert was?
Kier schreef:5GTT vs vrij nieuw model impreza (had wel luchthapper, geen spoiler)
in zn 1 gelijk op....daarna autolengte voorsprong genomen en had het gevoel dat ik nog steeds iets verder uitliep... bij 100 van het gas gegaan.
Denk dat ik wel kan aannemen dat dit een neppert was?
nou aan zijn rijstijl te zien had ie er wel aardig zin in. toen ik van het gas ging trok hij nog even door naar echt dik boven de 100 ( je mag daar 100).Maus schreef:Misschien dat de Sub niet voluit ging?Kier schreef:5GTT vs vrij nieuw model impreza (had wel luchthapper, geen spoiler)
Denk dat ik wel kan aannemen dat dit een neppert was?![]()
Of jouw 5 gaat binnen de 5.5 secondjes naar de 100...
Onder de GTT's rijden wel diverse neppers, denk dat 't met de WRX wel aardig mee zal vallen hoor.Merijn schreef:Dan moet het wel een Turbootje geweest zijn, lijkt me. Maar wie weet... Neppers zijn overal te vinden.
dan zal ie binnekort wel weer stuk zijn.............Marieke schreef:Heb de RSi een suikerklontje gegeven
Bijna net zo leuk is wat ik net op de A4 had:Riël schreef:ITDi tjes plagen
Op de snelweg eindhoven - krefeld is het elke keer weer raak.
Zo'n roetwolk voor mijn neus zegt me al genoeg, de 19 terug in de 4 en gaan met die banaan.
Ok er zitten rappe tussen maargoed die rijden weer niet door
Als het een paarse is....komt ie weleens meer wat tekortCChris schreef:net in utrecht, ik in n laguna V6 tegen een opel vectra met dikke audi wielen, xenon en grote achterspoiler waar ie alleen maar langzamer van wordt3-0. ff met die gozer gepraat, wast een 2.0 16v. dus kwam ie gewoon wat tekort.......
jep die is et..........is een "bekende" auto in omg utrecht en idd op zondagavondjochem de haas schreef:Als het een paarse is....komt ie weleens meer wat tekortCChris schreef:net in utrecht, ik in n laguna V6 tegen een opel vectra met dikke audi wielen, xenon en grote achterspoiler waar ie alleen maar langzamer van wordt3-0. ff met die gozer gepraat, wast een 2.0 16v. dus kwam ie gewoon wat tekort.......
( zondagavonds in utrecht
)