ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
GeniustheGzA

Leon RS schreef:Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft. :s
dat heb ik 9 van de 10 keer ook. Dus die ene keer dat het gebeurt moet ik het ff vertellen :p
Kier

Leon RS schreef: Verder lees ik regelmatig dat diverse mensen sprintjes tegen onbekende mede weggebruikers doen. Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft. :s
Ik wel... zal wel liggen aan de route die ik rijd... en aan mijn rijstijl. :lol:
Renault 5 GT Turbo '87
Sander2

Leon RS schreef:RS vs Swift gti
In de één hij een halve auto lengte voorsprong(ik wist niet dat hij er zin in had) ik tot 3500rpm. Vervolgens in de twee plankgas :b
Het leek wel als of hij stil viel, zo hard ging ik hem voorbij. 8)

Laatst voor het stoplicht een 100Xniks met twee jonge gasten erin, bestuurder uitdagend met het gas spelen. Dus ik denk daar gaan we.
Bijrijder bekijkt mijn auto eens goed en ziet 2.0 16v op de zijkant staan.
Stoot vervolgens de bestuurder aan die er vervolgens geen zin meer in had. Ik moest wel ff lachen.

Verder lees ik regelmatig dat diverse mensen sprintjes tegen onbekende mede weggebruikers doen. Op een of andere manier tref ik nooit iemand naast me die daar zin in heeft. :s
Gewoon een 1.2 badge kopen bij de dealer, wellicht trappen ze er dan wel in...
Maus

Kier schreef:5GTT vs vrij nieuw model impreza (had wel luchthapper, geen spoiler)

in zn 1 gelijk op....daarna autolengte voorsprong genomen en had het gevoel dat ik nog steeds iets verder uitliep... bij 100 van het gas gegaan.

Denk dat ik wel kan aannemen dat dit een neppert was? :)
Misschien dat de Sub niet voluit ging? :wink:
Of jouw 5 gaat binnen de 5.5 secondjes naar de 100...
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Kier schreef:5GTT vs vrij nieuw model impreza (had wel luchthapper, geen spoiler)

in zn 1 gelijk op....daarna autolengte voorsprong genomen en had het gevoel dat ik nog steeds iets verder uitliep... bij 100 van het gas gegaan.

Tegenwoordig heb je de Impreza WRX en daarnaast nog de Impreza WRX STI (die met die spoiler)

Impreza WRX STI

Impreza WRX

Denderen wel (volgens fabrieksopgave) binnen de 6 tellen naar de 100 km/h. Snelle 5GTT dus. :worship: :worship: :worship:

of toch een neppert idd. :wink:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Maus

Je ziet steeds meer Subs WRX-en rondrijden zonder achterspoilert, dus dat zegt eigenlijk vrij weinig. En het meerendeel is gekieteld, wat betekend dat ie met een goeie 5 secs aan de 100 zit.
Laatst gewijzigd door Maus op do 13 jul 2006 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Alleen de STI heeft die taartschep nog, een 'gewone' WRX heeft een bescheiden spoilertje op het kofferdekdel
Maus

De originele WRX spoiler is de taartschep, maar je kan ook kiezen voor de lage, cq STi spoiler.
Laatst gewijzigd door Maus op do 13 jul 2006 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Akkoord, ging even van de 'standaard' uitrusting uit. (Y) :)
Maus

Moest 'm ff editten. :)
Standaard zit er geen spoiler op, deze mag je er bij kopen á 1000 euro.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik weet niet beter dat dit de WRX is:

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/8/b0f ... c14f18.jpg[/img]

en dit de WRX STI

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/0/0fb ... cc27f0.jpg[/img]
Maus

Bovenste heeft de originele WRX spoiler er op zitten, welke je er nog apart bij moet kopen.
Kier

Maus schreef:

Misschien dat de Sub niet voluit ging? :wink:
Of jouw 5 gaat binnen de 5.5 secondjes naar de 100...
nou aan zijn rijstijl te zien had ie er wel aardig zin in. toen ik van het gas ging trok hij nog even door naar echt dik boven de 100 ( je mag daar 100).

Kan het geen gewone impreza zijn geweest? of lijken die daar niet op? Ben niet zo thuis in subaru's. Hij had igg een bijzonder groot maatje velgen er onder en een luchthappert op de kap
Renault 5 GT Turbo '87
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dan moet het wel een Turbootje geweest zijn, lijkt me. Maar wie weet... Neppers zijn overal te vinden. ;)
Riël
Über-Spammer

R19 16v VS meg. coupe 1.6 16v

En hij gaf ook nog gas :worship: sterker, de megane pakte binnen 1 seconde al een halve autolengte ik denk wat is diiiit, maargoed, ik zie hem schakelen en de 19 heeft nog een goeie 1750 toeren over.... Ieieieieiieaaaa en vér weg :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Maus

Merijn schreef:Dan moet het wel een Turbootje geweest zijn, lijkt me. Maar wie weet... Neppers zijn overal te vinden. ;)
Onder de GTT's rijden wel diverse neppers, denk dat 't met de WRX wel aardig mee zal vallen hoor.
Marieke

Yeahhh i did it :bang: ;)

Vanavond op de oranjesingel in Nijmegen een Nissan 200sx Turbo (wél met 4 man erin ;)) tegengekomen. Wij zaten met z'n tweetjes in mijn RSi-tje, mét de andere bak erin. EINDELIJK kon ik een keer doortrekken...ennuhhh ging goed.
1e keer een sprintje vanaf het stoplicht, tot de flitspaal. Daarna wachtte hij op me en deden we het nog een keer... pssst, pssst zei de Nissan, maar het RSitje gaf niet op oh yeahhhh :D:D:D:D Moesten weer in de ankers ivm remmende voorgangers voor een rood stoplicht, toen achter de Nissan gedoken en kreeg ik een duimpje vanaf de bestuurdersstoel en twee verbaasde blikken vanaf de achterbank ;) Whoeiii, was echt koelie :D Heb de RSi een suikerklontje gegeven :P
Dennis_16v

Marieke moet op t circuit gaan rijden, veels te gevaarlijk allemaal :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Marieke schreef:Heb de RSi een suikerklontje gegeven :P
dan zal ie binnekort wel weer stuk zijn............. :wink:
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Marieke schreef:Heb de RSi een suikerklontje gegeven :p
en die andere +/- 109 paarden dan :D
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Gast

21T vs skoda fabia (snelweg) (S) , hij wou het absoluut proberen (wat heel moedig was).

21T vs Megane 2.0 16v diesel (150pk versie van Youri) ... :pacman:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Gisteravond bij het opdraaien van de A4, vanuit Hoofddorp een Seat Leon TDI even zitten opjagen in de bocht naar de A4 toe.

Was een hevig rokende auto en ik ging er vanuit een "snelle" TDI, maar zat in de bocht al op zijn hielen en daarna op zijn bumper.

De auto was laag op de weg, brede velgjes en spoilers, maar volgens RDW een 81kW model, standaard was hij niet daar was hij te vlot voor, weet wel dat de gozerd in kwestie het niet leuk vond dat een Clio hem opjoeg en voorbij kwam, dus een betere chip maar zoeken denk ik. :D
Riël
Über-Spammer

I (L) TDi tjes plagen :D

Op de snelweg eindhoven - krefeld is het elke keer weer raak.

Zo'n roetwolk voor mijn neus zegt me al genoeg, de 19 terug in de 4 en gaan met die banaan.

Ok er zitten rappe tussen maargoed die rijden weer niet door :beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Riël schreef:I (L) TDi tjes plagen :D

Op de snelweg eindhoven - krefeld is het elke keer weer raak.

Zo'n roetwolk voor mijn neus zegt me al genoeg, de 19 terug in de 4 en gaan met die banaan.

Ok er zitten rappe tussen maargoed die rijden weer niet door :beer:
Bijna net zo leuk is wat ik net op de A4 had:

1 maal Ford Focus met alle toeters en bellen omhangen, dikke uitlaat.
1 maal Honda Civic ofzo met wat minder toeters en bellen(Mugen stickers), maar wel dikkere uitlaat( lees een tyfus herrie makende kachel pijp, zo dik als een volle vuist)

Met herrie maken in de tunnel wonnen ze het met vlag en wimpel van me, alles daarna was voor mij dolle pret...............2 stipjes in de achteruitkijkspiegel.......kortom, veel geschreeuw van beide en weinig wol. :lol:
Menno

Gister in Dieren kwam d'r een gozer in een 19 1.8 naast me staan, met sportief kapotte uitlaat, duidelijk zin in een sprintje. De eerste meters is zo'n ding nog wel vlot, maar daarna hield 't snel op, en ging ie 't toch niet redden tegen m'n beamer.

Wel sportief dat ie 't bij 't volgende stoplicht gewoon weer probeerde, en ook de hele weg daarna lekker bleef spelen (Y)
rev it like a rental
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wat voor beamert heb jij tegenwoordig, Menno? Heb ik wat gemist?
oldskool

gister by de rotonde kwam er van de andere kant een fiat uno Turbo
aan .
jaja er zijn er nog enkele van over .
Had em al eens by de benzine pomp gespot.
Ziet my de rotonde opryden hy 3/4 rond en achter de gtt aan
werd van 1 naar 2 baans en hy dus naar links ,zo een paar keer naast elkaar gezet by de stoplichten
Had wel een dikke ic en een goed klinkende dv erop maar reden by elkaar dus kwa vermogen scheelde het weinig.
Jammer dat de weg niet helemaal vry was maar zal em nog weleens tegen komen . (Y)
Daan kunne we echt eens kijken wie ersneller is
Zag er wel leuk uit met zen kooi er in en 2 kuipjes
blijft leuk tegen andere (turbo) auto's sporten
Ivo
Über-Spammer

Merijn schreef:Wat voor beamert heb jij tegenwoordig, Menno? Heb ik wat gemist?
Wat ik weet is dat ie een E39 (5 serie) 535i / of een 540i heeft tegenwoordig....8 pijpert :worship:
Gast

ow, ik heb em enige tijd op bezoek gehad met een gassende 523 (dacht ik)
Menno

Een 535, E39 modelletje, dus met V8 :beer:
rev it like a rental
CChris

net in utrecht, ik in n laguna V6 tegen een opel vectra met dikke audi wielen, xenon en grote achterspoiler waar ie alleen maar langzamer van wordt :) 3-0. ff met die gozer gepraat, wast een 2.0 16v. dus kwam ie gewoon wat tekort.......
R 5 Convertible Rulezz
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

CChris schreef:net in utrecht, ik in n laguna V6 tegen een opel vectra met dikke audi wielen, xenon en grote achterspoiler waar ie alleen maar langzamer van wordt :) 3-0. ff met die gozer gepraat, wast een 2.0 16v. dus kwam ie gewoon wat tekort.......
Als het een paarse is....komt ie weleens meer wat tekort :p ( zondagavonds in utrecht :wink: )
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

:lol:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
CChris

jochem de haas schreef:
CChris schreef:net in utrecht, ik in n laguna V6 tegen een opel vectra met dikke audi wielen, xenon en grote achterspoiler waar ie alleen maar langzamer van wordt :) 3-0. ff met die gozer gepraat, wast een 2.0 16v. dus kwam ie gewoon wat tekort.......
Als het een paarse is....komt ie weleens meer wat tekort :p ( zondagavonds in utrecht :wink: )
jep die is et..........is een "bekende" auto in omg utrecht en idd op zondagavond :p. ach ja, toch leuk dat ie het probeerde.......hij probeert het volgens mij nogal vaak op zondagavond, maar echt winnen doet ie niet.........
R 5 Convertible Rulezz
Gesloten