T ging mij eigenlijk over de lak

Dat vind ik jammer, als er een andere datum moeten we ons zeker laten zien in het zuiden, vooral met TNM. En dan zou het leuk zijn als deze Megane F1 ook zou komen waar ik gisteren mee heb liggen te knallen door Elsloo, Stein tot zijn woonplaats Meers. Voor degene die bekent zijn in Elsloo de weg langs het kanaal richting Stein met 140 km/h tot aan de bocht, vol in de ankers. (Als de man in de Megane geweten had dat er nix aankwam was hij in de buiten bocht voorbij gekomen). Hij zei dat mijn Clio begon te glijden in de bocht en na de bocht ging ik in de 2e versnelling tot de toerenbegrenzer. Maar toen ik naar de 3e versnelling ging zat hij al naast me. Die 230 pk zijn toch veel.cyberdanny schreef:ECT EVENT LANDGRAAF GECANCELLED
Helaas is het Explosive Car Tuning Event op zondag 6 augustus geannuleerd. Door de bomvolle meetingagenda in deze maand en het nieuwe The Fast & The Furious Tokyo Drift Event komt dit evenement jammer genoeg te vervallen. Voor alle clubs in Zuid-Nederland wordt er gekeken naar een andere oplossing
kreeg ik net in mijn mail....
Rob.H schreef:Vrijdag nacht hebben ze ook aan ruud zijn auto gezeten. Om 4 uur s'nachts ging t alarm af terwijl ik mijn raam had open staan. Ik schrik wakker en trek het rolluik op en zie 2 jongens 1 wegrennen en 1 op de fiets. Ruud hoorde zijn afstandsbediening afgaan en rende als een gek naar onder en naar buiten in zijn boxershort.
Gelukkig geen schade alleen een omgeklapte spiegel richting motorkap. Maar er hoeft maar een vogel op die auto te zitten of als de fanfare langs komt gaat het alarm al af.
boh....Rob.H schreef:Ruud hoorde zijn afstandsbediening afgaan en rende als een gek naar onder en naar buiten in zijn boxershort.
Rob.H schreef:Maar er hoeft maar een vogel op die auto te zitten of als de fanfare langs komt gaat het alarm al af.
Potver ze zijn echt helemaal gemacdonaldstcyberdanny schreef:gewoon ff een maclight kopen met liefst 6 batterij-en
En haarlakMarcoG schreef:Jep, beter 1x te vaak wakker dan 1x te weinig. Voor degenen die net als mij ook graag zelf achter zoŽn kl%%%k aan gaan, ze hadden een mes en pepperspray bij zich. Dus neem een fijne lange stok/balk.
- RobDonderdag nog maar een meeting doen voordat de meest op vakantie zijn:
Donderdag 13 juni vanaf 20.00:
- Rob
Zo zie je het nut van een alarm!Rob.H schreef:Vrijdag nacht hebben ze ook aan ruud zijn auto gezeten. Om 4 uur s'nachts ging t alarm af terwijl ik mijn raam had open staan. Ik schrik wakker en trek het rolluik op en zie 2 jongens 1 wegrennen en 1 op de fiets. Ruud hoorde zijn afstandsbediening afgaan en rende als een gek naar onder en naar buiten in zijn boxershort.
Gelukkig geen schade alleen een omgeklapte spiegel richting motorkap. Maar er hoeft maar een vogel op die auto te zitten of als de fanfare langs komt gaat het alarm al af.
- RobDonderdag nog maar een meeting doen voordat de meest op vakantie zijn:
Donderdag 13 juni vanaf 20.00:
- Rob
Ja heb hem opgehaald!! ga nu foto's posten op mijn project pagina... ik hoor het wel!MarcoG schreef:@SQ Williams Ik zag een blauwe 16v buiten staan vrijdagmiddag bij KingCustoms. Met een chroom-stikkertje op de tankdop?!?!?!
Heb je em al opgehaald?